Випирає охолоджуючу рідину Golf 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Serh, 11 січ 2016.

  1. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    заслабий... міняй помпу )
     
  2. Турік

    Турік Початківець

    Авто:
    Seat Toledo
    куплю радіатор охолодження від пасата або гольфа в любому стані потрібне тільки боковини де патрубки і та на якій датчик вентилятора
     
  3. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    маю від пасата б2....датчик в пасаті стоїть посередині між двома патрубками
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Замінив помпу, все стало ок.
    Фото старої...судячи по маркуванню - була ще рідна
    [​IMG]
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А тепер уявисобі що уламки той помпи десь гуляють по системі...
     
  6. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Думаю великих немає, там специфічний матеріал - якась пластмаса, і думаю вона поступово крошилась
     
  7. Любомир1990

    Любомир1990 Новачок

    Авто:
    Jetta2 1.6
    Привіт підкажіть будьласка що мені робити нейде обратка тосолу насос добрий розбирав
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Повітряна пробка.
    В ідеалі "дєдовський метод" - зливай весь тосол, продуй ротом через бачок, тоді морду авта до гори, тіпа виїзд на естакаду і заливай тосол.
    Кали залиєш майже норму, зніми, але не повністю, верхній патрубок з радіатора, той що від голови. Так, повітря вийде остаточно. Надінь. Долий. В путь.
    Це якщо всьо печально.
    2. Може бути забитий патрубок обратки, перевір. Зніми, продуй.
    3. Описати важко, але ---- при заведеному авто зніми від радіатора шланг обратки, при цьому, його треба перегнути, щоби не вальнуло під тиском від бачка. Як ні, пробуй відпустити хомут патрубка верхнього до радіатора і плоскою викруткою його відтопирити. Але обережно, тиск, кип,яток.

    Може бути що завгодно. Полюбому пробка є, можливо по місту їхав грівся і термостат не спрацював.

    Пробуй. Ні, то опиши більше симптомів.
     
  9. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    коротше, мене уже захарила та система охолодження. Авто стоїть уже майже 2 місяці. Усі симптоми були описані на початку теми так і не вилікувалися. Знімали головку 2 рази, спочатку просто шліфонули, перевірили на тріщини і замінили прокладку головки, допомогло на 2500 км, приблизно. Потім усе повернулося як і було. Зняли ще раз, поварили отвори в головці по яких іде циркуляція антифризу, знов шліфовка, поставили назад, паралельно був замінений радіатор пічки, і нічого, ніякого результату, випирає ОР як і раніше, навіть якщо є тріщина (але перевіряли головку майже 3 рази) то нова прокладка, по ідеї, мала б допомогти хоч на трохи. Система ніби не складна, але проблема не вирішується. В бачку ОГ активно булькає, термостат не відкривається через повітря в системі і відповідно випирає ОГ. Почав задумуватися над тим що, можливо, є тріщина в блокові. Буду радий будь якій пораді
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напевно так
     
  11. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    як це можна перевірити?
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба скидувати ГБЦ і докладно оглядати. Бо зверху нічого не побачиш, гази прориваються з середини. За звичай тріщини бувають у місцях де закручуються болти кріплення ГБЦ. Це коли хтось не акуратно робив і перед затягуванням ГБЦ не почистив гнізда для болтів( там за звичай назбирується масло з ОР коли знімають ГБЦ) -у такому випадку коли закручується болт то получається гідротиск і може роздавити. Треба дивитись всі місця де водяні канали підходять близько до поверхні циліндрів. Інакше ніяк всеробиться в середині
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В Пола таке було, виявилось що в новому пластиковому корпусі термостата центральний отвір в який вставлявся шток був не сквозний, заводський брак. Через це термостат просто фізично не міг відкритися.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  14. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    В дизелі немає ніякого корпусу термостату, він вставляється прямо в корпус помпи. Найперше, що робили, це міняли термостат і помпу.
     
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    При морозах почав підтікати антифриз з-під датчика температури (поруч з термостатом). Там є прокладка-кільце, скоріш за все під заміну.
    Питання: щоб не бавитись із зливанням ОР чи можна то кільце(навіть два, бо 2 датчики) якось замінити по "бистренькому"? бо заміна кільця - 1 хв, а зливання, розповітрювання і т.д. шкода часу.
    Чи там тиску немає, + наскількись герметична система і не дасть сильно текти. Цікавлять хитрі прийоми. Наперед дякую
     
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    міняв недавно ті датчики. треба на холодному двигуні, знімати по одному, кришку бачка тримати закритою!
    витече пару крапель. фіксатор чорного датчика легко витягнути, а от коричневого - трохи тяжко, бо він починає впиратись в двигун (ну в мене так було). треба акуратно витягувати і трошки підгинати фіксатор, але оберешно, щоб не зламати ті вуха на корпусі термостата, він пластиковий. теж почало там деколи підтікати після заміни датчиків, маю нові кільця, але все не зберусь замнітити і їх, а відразу не здогадався, не знав, що так буде.
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    я ще думаю + до того стати передом під горку, щоб датчики були вище від попереднього положення, відповідно і тиск менший буде
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Перед зняттям відкрив кришку стравив тиск, потім закрив і спокійно міняєш резинки. Я так в себе робив на холодну, антифризу мінімум втікне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Ну що поміняв сьогодні то кільце з втратами +- 50 гр ОР. На майбутнє потрібно враховувати (може то тільки мій випадок, бо кришка Топран) - сильно закручена кришка бачка не означає герметичність))) вона має клапани для стравлювання і було чути як повітря порціями тягнула і так само витікала ОР, думаю кульок- аля прокладка вирішив би проблему.
     
  20. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    чувак, так і має бути. та кришка стравлює надлишок. і ці симптоми свідчать про справність кришки. не намотуй там ніякого кулька!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)