Випирає охолоджуючу рідину Golf 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Serh, 11 січ 2016.

  1. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    )) та то малось на увазі тільки на час заміни тих кілець
     
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ну хіба так.. :)
     
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    мій попередній допис стосувався підготовчих робіт до заміни датчика. Стосовно тиску - я знаю, вже мав з тим проблему
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Тільки осінь і знову пригоди з системою охолодження.
    Наразі не було часу досліджувати, може підкажете в якому напрямку шукати...
    Зранку побачив калюжу під машиною, скоріше пляму 50*50 см, відкрив капот і розширювальний бачок пустий, і все потекло по коробці/зчепленню(((( І не можу зрозуміти звідки саме((( Наразі помив і сохне. Текло не з термостата і не з штуцера-павука, там сухо. Але не дуже сподобалось, що ось ця штука (металевий патрубок) рукою рухається. І власне в цьому місці наймокріше, де обвів, але судячи по схемі та деталь довга і не видно куди йде.
    [​IMG]
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вже трохи нагуглив, то патрубок який мені не подобається має властивість прогнивати((((
    Тепер питання: як до місця прикручування добратись? І де його знайти))
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якщо мова про патрубок під №6, і в тебе двигун MH або 2G то тобі повезло - існує замінник, коштує приблизно 300грн...
    А якщо HZ або NZ, то тільки оригінал, ціна близько 2800.
     
  7. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    погуглив: NZ - це вприск, а HZ - 1,0 літра)? В мене зараз 1,4 ABD, але він 1в1 як 1,3 був. Тому думаю мені повезло))
     
  8. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Інше питання: дзвонив на СТО, сказали що сам не доберусь до того патрубка. Тепер нове завдання: як з Сихова доїхати до Антоновича))) Планую купити 2 баклахи дистильованої води, і їхати з самого ранку, або пізно ввечері, із зупинками на перевірку рівня. Якщо буду розганятись і глушити двигун - воно щось допоможе? Чи краще їхати плавно 50 км?
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    То не нижній патрубок. Тому доїдеш спокійно без доливання. Двигун не встигне нагрітись і того що є повинно вистачити, якщо долити дистиляту і перемотати скотчем те мокре місце ;)
     
  10. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    все просто на радіаторі є даччик і є каель який йде до вентилятора , доречі маю досвід як встановити примусове включення вентилятора насправді все дуже просто + індикатор який буде показувати чи вентилятор включається чи ні , скоріше всього кабель десь перебився
     
  11. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Підкажіть, будь ласка, як зрозуміти, що кришка бачка зтравлює надлишковий тиск?

    Власне купу років проїздив з Топранівською кришкою і надоїла вона)) були постійні потьоки і тиску навіть приблизно не тримала, але мені так було ок))

    Пошуки на шротах нічого не дали(((
    І перепросив стару оригінальну кришку. Розібрав, відмив осад-накип, зібрав (як виявилось, вона була не до кінця зібрана) і поставив. Саме цікаве, що будова проста, як на мене там немає чому ламатись, хіба осаб назбирується.
    Паро днів катаюсь, після поїздки відкривав капот - патрубки твердіші, ніж зазвичай були. При відкручуванні пшикає. Рівень ОР в бачку не втікає (читав, що коли сильно розпирає патрубки, відповідно рівень падає). І вот хочу переконатись, що клапан відкриється коли буде потрібно, щоб не знайшло слабке місце, бо будуть нові клопоти.
    Якраз колись і замінив оригінал на Топран, бо раз патрубок розірвало а раз почало текти з корпусу термостата.

    Ще задумуюсь відрізати 2 витка з пружини клапану, щоб при меншому тиску зтравлювало. З іншої сторони воно прораховано і не хотілося б втручатись.
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    І не втручайся. Вона має тримати заданий тиск і тримає. Єдина проблема що на старому авто - старі патрубки, тому їх може порвати навіть тиском замалим для ставлювання клапаном. Але тому і плюс - буде можливість замінити, і єдина неприемність, коли то стається в далекій дорозі :sad:
     
  13. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    А не може бути таке ' що жене карцерні гази з голови?? тому і випирає рідину і тиск великий !
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    мало ймовірно, булькало б в бачку)) Тай я не казав, що тиск завеликий. Просто начитався в неті, якщо тиск завеликий, рівень антифризу падає бо розпирає патрубки і відповідно обєм системи збільшується. В мене такого немає.

    Штука така, що роками я їздив з кришкою, яка взагалі не тримала тиску, і жодного разу не закипів))) Вот і думаю, відрізавши 2 витки я отримаю відкриття при не 1,5 бар, а скажемо при 0,7 бар - то і так краще, ніж було до того. І свого роду буде захист від прориву у слабкому місці.

    П.С. чому підняв питання, думаю, що пружина з роками і важкими умовами експлуатації могла б втратити початкові властивості (суто догадка моя)
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну в цьому є сенс. Я б так і зробив, з огляду що гірше не буде ніж було ;)
     
  16. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    скажу за себе як я міняв шланги , заїхав до колеги , возвратка в каністру , мотор завели , антифриз злили , зробили пару фоток як то було і познімали всі патрубки , поїхати до формули 2000 там є магазин з тракторними шлангами , купили шланги , потім на Шевченка , там є різні тройнічки з більшого на менший , купили все разом , плюс хамути , коротче за 300-400 гривеьн я поміняв всі шланги системи охолодження , впринципі не погано
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Про який захист ви говорити, :))) яке обрізання витків :)))?)))
    Повірте мені з мого гіркого досвіду, що ліпше не експерементувати з цим, бо біда може спіткати в дорозі.
    Якщо мова йде про Г2, то там і ціни на розхідники не є космічні, ну і не дешеві, проте доступні.
    Поганий патрубок, - то замінюйте і не кажіть, що його неможливо перевірити.
    Погана кришка, - теж замініть.
    І ще раз повторюсь: повірте мому гіркому досвіду, а кому цікаво, то даю посилання на відповідний пост у своїй темі про Г2... там і на фото побачите, як розриває патрубок. Ну і дальше по моїй темі, видно що все ж таки ГБЦ робив згодом.
    :facepalm:доексперементувався :facepalm:
    Посилання: тиск в системі охолодження
    Ну і ті патрубки можна комплектом взяти та й замінити, щоб спокійно їздити. То не то шо, на Б5-му один з патрубків (приміром до інтеркуллєра буде коштувати +-100у.о. або замінник від 700грн якщо ще пошукати).
    Перш за все рекомендую визначити причину надмірного тиску, враховуючи вік авта, слід рити в напрямку ГБЦ. І не заспокоювати себе, що то не ГБЦ і що то зі всіма може бути но не зі мною)))))), завжди готуйтесь до гіршого.
    Там тиск створює лише помпа, і то (якщо не помиляюсь) до 2атм +/- , при навантаженні на двигун при їзді.
    Хоча не виключається варіант, що навіть купивши кришку, вона може бути поганою (типу брак).
     
    Останнє редагування: 22 лют 2019
  18. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Або я погано описав суть питання, або ви читаєте між рядків:
    я замінив кришку на оригінальну, бо топранівська взагалі (0,000) не тримала тиску і з неї були постійні потьоки, але катався так років з 6.
    Про надмірний тиск я НЕ писав, я просто питав, як можна зрозуміти чи надлишковий тиск буде зтравлюватись клапаном.
    Тепер з’ясуємо, звідки береться тиск (ідеальний варіант, все працює на 100:wacko::
    1. Помпа
    2. Фізичні властивості рідини: нагрів - збільшення об’єму, охолодження - зменшення об’єму.
    І п.2 більш відчутний(моя думка).

    Тепер стосовно заміни патрубків: погана затія, бо на 30 річну машину вже немає якісних. Переконався на корпусі термостата - JP group, Topran і так далі. Корпус міняв 2 роки назад, і знову на морозі починає сльозитись.

    І стосовно якості кришок: купа прикладів є де народ купляє 3-тю і більше, поки знайде робочу. І доречі оригінальна нова кришка на гольф 2 коштує > 500 грн.

    Як підсумок: я в оригінальній кришці зрізав 2 витки - по відчуттю натиску на клапан нічого не змінилось. Катаюсь так.

    П.С. а вот патрубки від трактора + тройнічкі + хомути звичайні - то жесть. Я після встановлення ГБО через 2 роки замінив всі хомути на пружинні, бо звичайні регулярно потрібно підтягувати, щоб було сухо.
     
  19. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    та всі зрозуміли суть проблеми
    давай по кроках напишу
    1 не треба купувати оригінального патрубка , ти просто його сам скручуєш за допомогою різних шлангів і тройнічків , для прикладу ось оригінальний патрубок який є в системі охолоджєення 2-го гольф [​IMG] замість нього я пропоную тобі 3 шланга , зєднані ось таким тройніком тройніком [​IMG] в результаті получиться шось таке [​IMG] , використовуючи цю просту технологію а також широкий асортимент цих тройнічків , можна відтворити будьякий патрубок системи охолодження на будьяку машину , навіть на сучасну , і той патрубок , буде надійніший , а головне в рази дешевший , ніж оригінал , так от єдине , шо тобі потрібно зробити , це зняти всі патрубки , але перед тим зафоткати де вони є , поміряти скільки якого шлангу треба та якої довжини , теж питання стосується цих тройнічків , після чого йдеш в магазин і все купуєш , приходиш додому і за допомогою шлангів і тройніків відтворюєш оригінальний патрубок , , після чого з готовими патрубками йдеш до машини і ставиш їх , пояснюю чому варто міняти всі , бо тиск в системі шукає найслабше місце і через нього виходить , відповідно шоб того гемору позбути , рекомендую виправити проблему відразу , оригінальні шланги фольксвагенівські за умови нормального антифризу ходять 25-30 років , , отже на ті машині пора це все міняти , якщо у в тебе є гараж і бажання то зробити , то можу зробити таку роботу , де продаються якісні шланги теж пораджу , також знаю де продаються тройніки різних форм , в тому чисті з грубого як рука , на тоненький як палець , тому потрібне лише бажання , трохи часу і трохи грошей
     

    Вкладення:

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)