Вирівняти дорогу

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем MARTINI, 5 лис 2013.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Якби це було єдине випромінювання в радіусі 50м від його будинку, то погодилася би на всі 100! У цьому випадку притримуюся переконання: ліпше вилучити ті шкідливі впливи, які ми можемо вилучити, тоді ті, які є неуникненними, не чинитимуть такої шкоди нашому здоров"ю.

    До прикладу: ще десяток років тому всі наші будинки були покриті шифером, який при наявності найменшого ушкодження також випромінює і то неабияк... Але ніхто не звертав уваги на такий "дрібний" факт. Але він і не чинив вирішального впливу на наше здоров"я, бо... кожен з нас тоді не мав принаймні по дві мобіли... інтернету вай-фай... мікрохвильової печі... телевізора... сателітарної антени... (кому нудно - домалюй вагончик). Але тепер, коли додати випромінювання всіх цих "необхідних" для життя гаджетів, і покрити їх зверху потрісканим шифером, він уже не буде виглядати настільким невинним...

    ПиСи. Якщо вже Леон помітив "вигин" дороги, то, на мою думку, зрізати - нє, треба підсипати. Шукай шутер!
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    То все перебільшення з тим випромінюванням... Важко взяти дозиметр і перевірити - на будові то перша річ яка МАЄ БУТИ під рукою?
    Віфі, мікрохвильовка і т.д випромінюють мікрохвилі (замітьте не радіацію) не можуть заставити той шрфер випромінювати щось після. Проблема шиферу в тому що в ньому використовувався азбест, а то матеріал, який акумулює радіоактиви, і потім сам стає таким, тобто він це робить на порядок бвільше ніж інші матеріали...

    Ігор, фотка лтше підтверджує, що дороги там нема і не було, була стежка, хоч дорогу - підсипай. Дешевих варіантів немає, лише буд. сміттям - шукай далі.
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Та мені не треба нічо підтверджувати, я там виріс і все життя туди їжджу :) Це дорога, якою весною вивозиться на город бульба і восени звозиться урожай. Якщо там не косити, то влітку за місяць трава виростає по пояс. Практично нічого крім фіри по ній ніколи не їздило, а в останні 8 років, як я обзавівся приватним автотранспортом, то часом ще їжджу я. Взагалі, на подвір"я є заїзд знизу, зі сторони села. Але то треба їхати кілометр через болото. Тому я хочу окультурити собі оцей заїзд прямо з траси.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то не валяй дурака бо кожна будова починається з дороги до будови і туалету. Дорогу треба починати робити з розрахунку на вічно, а не тимчасово. Дорога має бути рівна і трохи вища як все - тобто без грейдера не обійдешся. Тре якогось геодезиста щоб спланував перед грейдером. Потім шукай б/у бетонні плити для перекриття (можуть бути потріскані) і роби з них дорогу. Залишиш ту дорогу що є то навіть леоном порозбиваєш на болотах, снігах і будеш мати вічну проблему з доїздом - виїздом
     
  5. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    плити для перекриття не призначені для того щоб по них їздив транспорт. Плити кладуться на будовах, опираються по краях, з однієї строни шарнірно рухомим з*єднанням з іншої сторони не рухомим. Коли плипу встановити не правильно, тобто на сланований грунт, опирання може відбутися по середині. Тобто на краї плити будуть діяти максимальні згинальні моменти і вона зруйнується швидше ніж ви могли представити. Потім ті побиті плити буде важче виймати, бо рух по них буде нестерпний. Є спеціальні дорожні плити але це який бюджет, там 80 метрів дорги!!!! Не треба видумувати велосипеда, якщо сипати то сипати щебінь по фракціях як я писав або шлак (буде саме найдешевше) буд сміття не ефективно. Спочатку буде нормально але після циклів замерзання, розмерзання протягом року треба буде знову підсипати, до тогож воно не рівномірно ущільниться, і транспортні затрати треба враховувати і на буд сміття.
     
  6. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    І я підтримую Серха. Спочатку великий щебінь, а потім дрібний гравій. Утрамбовувати можна і ручним катком, а можна і декілька раз грузовою проїхатись. Будувати бетонку занадто дорого, по самих плитах буде не комфортно їздити, дорога ж на роки, а стелити поверх шар асфальту... то тре буде леона продати на таку дорогу:)
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Дорога просідає бо постійно розорюються сусідні поля. Питання з якою ціллю використовується садиба- як дача чи як Постійне Місце Проживання. Якщо як дача то не заморачуйся найди бульдозер хай він тобі вирівняє дорогу заодно і втрамбує. Засипати щебнем не варіант бо він буде в сусідніх огородах.
     
  8. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Ось читаю всі дописи,і аналізую. Висновок - якщо я не будівельник чи дорожник я не даю порад через теорію, а тільки із власного досвіду. Хтось вміє будувати дороги чи будинки нехай будує, а хтось вміє щось друге робити нехай займається тим, що вміє добре робити. Дуже добре послухати багато порад, а вибрати одну, але та одна, повинна бути правильна і кваліфікована.
     
  9. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    А по плитах, по яких можна їздити, мені пригадалося, що можна би спитатися в Черлянах - може там ще не всі злітно-посадкові смуги розібрали. Думаю, плита, яка витримала літак, витримає і Леона. Тим більше, що (якщо добре пам"ятаю) на ширину Леона потрібна буде одна плита (не буде роз"їжджатися і перекошуватися). Кілька плит підряд кинув - от і зайняв своїх 80м.
    Але то треба знайти, хто в тих Черлянах орієнтується. Сорки, то така думка пролетіла. Треба - зондуй, не треба - забудь.
     
  10. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Що до фізики, по тому як працює плита перекриття - оцінка 2 з +. Плита ПЕРЕКРИТТЯ защемлена з двох сторін, і шарніра немає з якоїсь сторони, трму і відповідно армована. Робоча арматура, як правило, попередньонапружена. І якщо її положити на грунт дійсно вона працювати не буде і з часом потріскає. За дорожні плити рішення прекрасне, але це додатків витрати і чи дійсно потрібна там дорога, вже після будівництва.
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Фігасє, шойно був тут і вже на форум заліз.

    [​IMG]
     
  12. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Яким чином вона защемлюється з обох сторін? Розрахункова конструктивна схема плити, балка на двох опорах завантажена рівномірно розподіленим навантаженням, вам можливо епюри понамальовувати? Будівельна механіка. Вам 2 з + з цього приводу.

    Щодо дороги. Є така технологія, яка називається холодний ресайклінг. Обробка грунту неорганічними в*яжучими. На привезений і спланований грунт (можна і на грунт що є наявний на дорозі, але у вашому випадку потрібно явно довозити) розсипається цемент у відповідній пропорції. Потрібно спеціальний дорожній цемент але можна і простий портландцемент марок м400 і м500. Це все поливається водою і перемішується фрезою. Можна використати звичайну с/г фрезу, по вартості ці роботи як переорати поле, Тим більше там фрезою потрібно 2 проходки зробити. Грунт бажано використовувати пісок, супісок, суглинок. Все це ущільнити і через 4-7 діб після того як суміш набере 50-70% міцності дорогою можна їздити. Товщина шару 15-20 см. Бажано виконувати роботи при температурі 18 градусів, зокрема це стосується тужавлення сушімі цементогрунту.
    Як і будь яка автомобільна дорога потрібно влаштувати поздовжній ухил, він у вас є як видно по фото, можна дотримуватись природнього, і поперечний ухил, хочаб в одну сторону, у вас він теж є але завеликий. Якщо така технологія буде дійсно цікавити можна порахувати, приблизно, відсоткове співвідношення компонентів (точно можна зробити тільки в лабораторії) тобто мін затрати для досягнення максимум результату.
     
    Останнє редагування: 7 лис 2013
  13. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    такі плити дуже дорого вартують, ДУЖЕ. Там 80 м. За таку суму можна купити вертольота. Тим більше, якщо є аеродром, навіть якщо він в полі і не діючий це не означає що він не на обліку і його не контролюють. Після розпаду радянського союзу багато з таких потрапили в підпорядкування міністерства надзвичайних ситуацій. Розбирання такого добра зазвичай кримінал.
     
  14. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    буде вартувати біля 14 тисяч, на 80 метрів, ширина 3 метри, товщина шару 5 см. Це тільки за матеріал
     
  15. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Щодо дороги, я давно зрозуміла: MARTINI отримає таку ж відповідь, як я про інтернет і про огрівання хати...
    Але мене цікавить інше! Про плити з Черлян писала я. Друг rvm мене на цитував. Serh цитує мене, а написано, що це казав rvm... Мені не шкода! Чесне слово! Але як так вийшло? :wacko1:
     
  16. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Serh цитує мене в плані плит перекриття. І хоче доказати, що плита перекриття з однієї сторони опирається як шарнір. Маячня повна. Панель перекриття, наприклад типу ПК, поки монтується на стіни вона має два опирання на стіни як шарнір, але коли зводяться стіни вище то вона защемлюється з обох боків опирання. Serh намалюй епюру і побачиш як вона працює, а також підніми трохи літератури і вивчи армування таких плит ПЕРЕКРИТТЯ тоді побачиш як вона працює і зрозумієш. А ще коли панель ПЕРЕКРИТТЯ монтують, такі як тип ПК, обовязково заробляють розчином круглі пустоти на глибину не менше глибини опирання, це з сторони більших отворів. Це робиться для того щоб в цьому місці її (ПЛИТУ ПЕРЕКРИТТЯ) не роздавило, особливо це стосується в будівництві багатоповерхових будинків. Ось і отримуємо защемлену панель ПЕРЕКРИТТЯ.
     
  17. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    MARTINI А чого тілько одна фотографія? Невже я так погано виглядаю.
     
  18. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Приїхав додому, подививсі електронку, наївся, і до роботи.
     
  19. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    вибачте, сам не знаю як так вийшло, тільки що звернув увагу
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    так виходить, коли цитують не оригінал, а вже процитоване

    ось так наприклад


     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)