Вирівняти дорогу

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем MARTINI, 5 лис 2013.

  1. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    [​IMG]

    обіцяні епюри, визначаються згинальний момент і поперечна сила, потім підбирається робоча арматура. У нас з вами різна література, малюйте епюри з двома защемленнями.
    Далі дискутувати не буду. Запропонував максимально оптимальні варіанти для автора теми. Дякую за увагу.
     
  2. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Я тут погоджуюсб з епюрою, але вплити ПЕРЕКРИТТЯ в будівлі защемлені з обох боків і епюра звичайно є іншою. Мова цде про те, що попередньо Тобою було сказоно, що "Плити кладуться на будовах, опираються по краях, з однієї строни шарнірно рухомим з*єднанням з іншої сторони не рухомим", а наспрвді вони з оьох боків "нерухомі". Питання тоді просте, що плити ПЕРЕКРИТТЯ рухаються в стіні, вони ж защемлені. Іншими словами, тема не про те як працюють плити. Треба створити окрему тему, а чи це потрібно? Приїдь якось на зїзд і поговоримо. Бо виглядає на те, що ми про різне маєми на увазі. Теорія і практика трохи різні. Немаю часу шукати малюнки креслюнки в інеті, а малювати єпюри в програмах мені трохи Ось почитай http://5fan.ru/wievjob.php?id=36621
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Во блін вчіпилися плит.... а про виходок ніхто не згадав по якій епюрі його будувати чи як у ньому сидіти...))))))... Мартіні виходок збудував чи ні бо інакше дороги не буде...))))).
    Я звичайноне профі з будови, але колись тре було пильнувати за прорабами то прийшлось на скору руку вивчати будівельне діло... тай сам дещо збудував.....
    Дорогу з плит два рази робив -- получалось найдешевше і найскоріше і якщо рівна основа то витримують до 20 тон нагрузку, не йдкуть в болото не заростають травою. Черлянські (аеродромні плити) дорогі і кінчились... крім того дуже тяжкі Краз більше троьх не візьме, а звичайні браковані можна познаходити ... сам бачив дві купи таких - майже безхозні ( але як брати - то господар завжди знайдться)....)))))))
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    От так завжди, почалось з того щоб дорогу підсипати а закінчується чуть не космічними технологіями [​IMG]

    По темі - спочатку різне буд. сміття, втрамбовуєш сам або з часом втрамбується само (1 варіант ліпший), далі щебінь.
     
    Останнє редагування: 8 лис 2013
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    буд сміття сипати так як є, тобто більше на один бік, чи перед тим вирівнювати поверхню, зрізавши грейдером вищу сторону?
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нічого не зрізай.
    Щоб зрізати треба грейдер, за ного треба добряче заплатити, за ті гроші ліпше ше взяти машину сміття і досипати один бік.
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Колійний щебінь також варіант.
    ROS, вроді має відношення до залізниці.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)