Його машина його творчість.. Я не можу його переконати просто замінити старі пружини на нові і отрмати тих самих 2см, бо це дорого. А проставки 100грн плюс робота 150грн о таке йому підходить ПС вчора тапканули на ній 210км\год і ще би пішла, але страшно, хоча трималась дороги відмінно. Я говорю йому, після проставок так триматись не буде..
у тебя друзья видимо ездят только в магазин за хлебом или по бывшей бетонке на Стрий . они пусть заедут на Тростян летом ( про зиму вообще молчу) или на рыбалку в сторону Жидачева с 4 пассажирами под 100кг каждый + лодка + ....- я посмотрю, кто громче смеяться будет. Ставить пружины пл. дороги - гольф и так жесткий , а с ними вообще как на табуретке - оставшиеся клавиши во рту можно потерять . я у себя перед стоковый оставил , а сзади поставил проставки между стойкой и балкой в 3 см. и все равно есть места , где цепляю днищем и глушителем ( поддон уже 5 раз ровнял , но перед не хочу задирать ) p.s. совет по поводу джипа не давать ( нет возможности , а желание посещать разные места есть )
Я не кажу шо це не реально. Маю знайомих які на ланцері химою на тростян їздять. Але не роблять з машини жип. Всі розуміють, що ці авто не призначені для їзди на тростян. Ладно вже погані дороги і т.д...
Ви ще не бачили як кліренс піднімають і стабілізують контрабандисти. На Ауді 80 грузять тонну а вона навіть на сантиметр не прогинається)))))))))). А на Т4 то взагалі цілий механізм ручного регулювання. Грузили 5 тонн а він стояв як пустий. правда машини предназначені для переїзду пару км через границю.
Скажіть будь-ласка де у Львові купити проставки (підставки) під задні стійки на Гольф-2 1990 рік,хоч покажіть фото тих підставок,дуже прошу
сьогодні під машиною сфотографую свої і виложу. А взагалі, я їх довго шукав, і випадкова в одному гаражі знайшов, господар подарував. Вони суттєво відрізняються від тих що на дев'ятках.
Бачу тема популярна була ) А про практичний момент. Коли купив свою - в мене стояли приварені такі підставки (підкови чи як їх там) від ВаЗа ) За рік катання права стійка провалилась в кузов (тарілку рознесло). після того поставив нові стійки (придбав в комплекті з пружинами від Б3. про що звісно не здогадувався бо не вкурсі був висоти таких пружин а міняти потрібно було вже). Три роки катаюсь - нарікань окрім того що стійки "прострелюють" на лежачих поліцаях немає. Старі "підставки" не зразали бо поспішав трохи, просто проігнорили їх і так і стоять досі. Зараз поставив пружини -40 зад і перід відповідно. Тепер розумію що назад потрібно -30. Опустили машину і виявилось, що зад таки занизький (колеса R15 195/50), тому до з'ясування питання з підрізанням арок - таки скористався рагульським архаїзмом і прикрутили стійки на ті ж "підпорки". І після короткого опису, запитання по практиці: Мені здається, чи таки після встановлення тих проставок швидше зношуються самі подушки і інші елементи верхнього круплення стійки до кузова ?