Висота протектора і знос підвіски

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем MARTINI, 18 кві 2006.

  1. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Висота протектора і знос підвіски

    Твердонакачана и улицы Львова - это по-моему несовместимые вещи! ;)
    Да и у нас на твердонакачаной ездить просто нереально. ехал вчера на 2,0 во всех колесах, как для трассы, то ну его на йух. :)
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Висота протектора і знос підвіски

    в мене по Львову перед 2,3, зад 2,0. По Києву так само. Стоять 4 Барум Бравуріс 195/60/Р14
     
  3. Traker

    Traker Початківець

    Авто:
    Golf 3
    D.Lus,
    я
     
  4. Traker

    Traker Початківець

    Авто:
    Golf 3
    D.Lus,
    ЯК ТОБІ ЇЗДИТЬСЯ НА 195\50\15?
     
  5. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Я хотів-би так само запитати , як тобі їздиться на 15. на другий рік переходжу на R16
     
  6. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    на шино монтажі сказали шо чим більший тиск в колесі тим менша ймовірність шо погнеться диск але більша шо вискочить гуля ну і наоборот відповідно..
    качаю перід 2.2 зад 2.0

    відразу напишу шо яки особливо не минаю :wacko1:
    нарахунок ходової то вона звичайно вбивається швидше але відчуваю хіба по рульовій вона десь ходить роки 1.5 :)
    тай то трохи відносно бо стойки можна вбити постійним різким гальмуванням і розгоном з місця якшо то якесь масло дешеве..
     
  7. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    На низькопрофільну гуму тра ставити відповідні стійки, інакше страждає в першу чергу кузов
     
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    хібашо м'якші :lol: бо з жосткими хіба ще більше буде страждати..
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Тра ставити прогесивні пружини(такі як в Тебе), вони у всьому діапазоні роботи працюють одинаково, а потім самі стійки
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    В мене по кругу 2,2атм. Якшо по трасі і повністю гружоний то перед 2,4 зад 2,7. Так пише книжка
     
  11. ljosha_syncro

    ljosha_syncro Active Member

    Авто:
    mk2 syncro, turbo&low
    у мене 15, 195/50.

    газ/масло більштайн аморти по кругу і червоні пружини -30, сінхро - ззаду незлежна підвіска

    накачено 2,3

    жорстко, але керування супер. на бруківці нічого не гримить, машина не так давно повністю шумлена...

    зима у мене 14ка високопрофільна. на зимі іздив не комфортно, як писав Женя:водій - окремо, машина - окремо

    Ізжу аккуратно, ямки обминаю, "гармошка" проходиться легко, за рахунок жорсткості, тормозити сильно не доводиться.

    лежачих поліцейських доводиться переїзжати повільно
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)