ВОДОКАР або використання води як додаткового пального

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем M&K, 10 лис 2007.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Мені 1й варінат)))
     
  2. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Та штукенція :
    1.зменшує температуру в циліндрах,на випаровування води йде купа тепла при тому тиску що є в циліндрах,тим самим зменшується середній тиск в циліндрах і відповідно крутний момент.

    2.ні на який Н+О+Н не розпадається і не горить - навіть якщо розпадається,то за законом збереження енергії - тепло яке потрібно для цього розпаду=тепло яке утвориться від згорання компонентів.

    3.Антадетонація - те для чого реально воно потрібно, вода охолоджує суміш в камері згорання в процесі стиску,не даючи суміші загорітись в процесі стиску,але потужність падає.

    реалізація непогана,но толку з нього як з козла молока :morning1:
    те ж саме можна сказати про всякці "топлівні ячєйкі", водень згорає при температурі 2100 град цельсія,бензин як який ,до 400 градусів, це і є основна проблема водневих двигунів, вони довго не працюють :mocking:
    плюс в тому що водень можна отримувати електролізом від ядерних і гідроелектростанцій, електрика яких дешева, але ніяк не від генератора авто,закону збереження енергії ніхто не відміняв.
     
  3. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    От мене цікавить, чому фірми що вкладають мільони в розробку своїх моделей, витрачають тисячі годин на випробування , платять інженерам конкретні бабки, перекуповують їх один в одного, боряться за споживача тими ж показниками економічності і потужності не встановлюють оті системи серійно
    Я не хімік і не фізик тому тих всяких тонкощів не знаю, але думаю що то всьо лажа, про моторесурс двигуна хтось думав, про то що воно може в кінцевому варіанті той мотор запоре
    Я вже на інші гілці писав, що дивився передачу про ті "мегадівацси", то деякі показували навіть гірші результати, то як на мене заробляння бабла
    На формулі з 2-3 літрів обєму витягують по 500-1000 коней, але ж ті мотори на кілька гонок
    Тому можна там піднімати потужність, обертовий момент але то якщо є можливість періодично міняти двигун, на рахунок економії, то треба їзди економно
    На істину не претендую, висловлюю свою думку.Але будь ласка задумайтесь над запитанням на початку допису
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    О, таке треба. Давай.
    пи.си. тільки вночі і саме на кухні, чи є ше варіанти? Мені б вдень на балконі тож нормально було б.
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Стільки розмов про такий розвод. Для того, щоб зрозуміти, достатньо прочитати назву чудо-прибора :)
     
  6. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Це все класо, а як на рахунок того, що в нашій бензині, чи як ту бадягу яку деколи продають можна ще назвати, є купа домішок, а зокрема сірка, яка при згоранні в камері згоранні разом з водою уварює туж сірчану кислому (проста хімія), щож тоді буде з тими двигунами, вихлопними системами, лямдами і каталізаторами. Та вони прогниють за місяць часу......
     
  7. savage06

    savage06 Новачок

    Авто:
    Soarer V8
    4 роки вже їздять на водокарі машини і нічого, всі задоволені, двигуни вскривалися вже неоднорозово, нажаль фото не якісні. У мене стоїть система з літа, і з тими двигунами, вихлопними системами, лямдами і каталізаторами нічого не сталося. Ви просто боїтесь висунути носа далі своєї хати, так наша країна завжди буде в жопі, а америкоси будуть нам толкати свої супертехнології, які туди вивезли наші інженери.
     
  8. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Люди які поставили собі сині лямпочкі в сцикавкі на капоті і в підфарнікі, тоже всі задоволені, і з тими двигунами, вихлопними системами, лямдами і каталізаторами нічого не сталося,ага :nyam2:
    ну а ті кляті америкоси будуть толкати нам свої супертехнології, поки в нас нажі ж інженери випускають таврії з ланосами :D
     
  9. ArniXXX

    ArniXXX Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.6 Бензин 1990
    Я от теж не втримався аби не вставити 5 копійок :girl_angel:.

    Почну з того, що вже була думка про те що відомі бренди автовиробників по цей день не використали це фізичне явище у власних моделях. Я з велечезною повагою відношусь до людей які про двигуни дійсно щось знають.


    А тепер поясню свою точку зору.


    Теплова машина і її розвиток це була одна з найбільших помилок людства. ККД в тепловій машині ніколи не сягне високого рівня. А все через те що теплообмін це процес яким керувати надзвичайно складно. Втрати енергії катастрофічні.

    Тепер про цей чудо водокар.

    Ідея полягає в тому що бензин, покриє краплину води тонким шаром, що приведе до ефективнішого згоряння, і як результат, економія потужність і так далі виростуть. Може я довбань повна у фізиці, але хочу задати два питання тим хто стоїть на тому що це дійсно панацея.

    1. Як впливає цей пристрій на тепловий режим двигуна. Мушу нагадати що фізика твердого тіла то теж наука не остання, і розширення робочої частини двигуна від температури то є дуже важлива річ.

    2. Як відомо вода має ряд унікальних властивостей. Наприклад одна з них яка має пряме відношення до теми. Для того щоб нагріти якусь матерію на 1 градус по Кельвіну (наприклад) потрібно затратити певну кількість енергії. Так от вода, володіє самою високою теплоємністю. Саме воді потрібно надати найбільше енергії аби збільшити її температуру на 1 К. Я не спорю, покривши краплину води плівкою бензину, він згорить ефективніше. Енергія яка вивільниться в результаті згоряння повинна піти на виконання роботи. А саме, рухати поршень в низ. Наскільки я розумію, було б чудово аби після згоряння плівки бензину на каплі води, та вода кудись ділась. Та нажаль вона присутня. І на те щоб її випарувати, потрібно затратити енергію. Подивившись на любу кулю, і уявивши що вона покрита тонкою плівкою, стає очевидно, що кількість води буде перевищувати кількість палива яке знаходиться на краплині. І втрати на випаровування води будуть неменучі.

    Тепер власне питання, чим скомпенсовується ця втрата?

    Власне немаю часу робити розрахунки. Вони дуже складні і далеко не тривіальні. Але маю підозру що в результаті згоряння палива енергія в більшій частині піде на випаровування води. Ну що ж, розширюватись водяна пара точно буде. А це значить що буде здійснюватись тиск на поршень. Але тоді получається що з бензинового двигуна ми зробили паровоз?
     
    Останнє редагування: 11 січ 2009
  10. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Дозволю уточнити - не теплова, а парова !
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    слухай

    savage06, я нічого не тямлю в моторі і як він робить але, не пар нам мозги, а краще скажи який виробник ставить то "г" на свої авто? ні нема? а чого таке добре то гавно шо ніхто не ставить!
     
  12. Tigrone

    Tigrone Новачок

    Авто:
    NISSAN ALMERA
     
  13. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Насмілюся ще раз підняти тему, але не порахуйте за рекламу!!! Нічого спільного з автором відео не маю. Просто хочу почути ваші думки з цього приводу, так як це не просто слова, а уже запровадженно на практиці.
    http://www.youtube.com/watch?v=ahZNITBgtHI&playnext_from=TL&videos=OWuE7xr2JNc

    П.с. Доречі M&K, як там твоя ідея з воднем???
     
  14. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Ну якби було так,то це переворот усього.А тут хлопака придумав Їздити на воді,і мав усіх,ну незнаю його напевно б прикрили.

    П.С.Ну це моя думка,можливо я помиляюсь (хотілося б)
     
  15. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    От описано як зробити киснево-водневу зварку - http://yh.by.ru/index.html#job/svarka/svarka.htm
    Це передруковка з журналу Моделіст-Конструктор десь так року 1980.
    Конструкція електролізера - аналогічна , тіж самі пластини в корпусі,
    тепер дививимось на "ТЕХНИЧЕСКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ЭЛЕКТРОЛИЗЕРА"
    Потребляемая мощность (регулируемая), Вт - до 1000
    Выход газа при максимальной мощности, л/ч - до 150
    ............
    порахуємо:
    В авто маємо генер наприклад 65А, це 65*12 = 780Вт
    але 150 суміші мій 2х літровий двигун "зїсть" :
    за 4 обороти колінвала = 2літри суміші;
    за хвилину - 800об /4 = 200літрів
    так що те що виробить кіловатний електролізер не досить навіть на хвилину роботи двигуна на холостих.

    І взагалі при читанні про такі штукі згадується картинка з книжки Перельмана - "Занимательная физика":
    Намальований "ізобрєтатель" і біля нього така конструкція - в розетці кипятильник. який гріє воду в кастрюлі - біля кастрюлі парова турбіна, яка крутить генератор - а від генератора світиться малюсінька лампочка. це ілюстрація до розділу про ККД була :D
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все це розвод чистої води ... класна товтологія... В шкільному підручнику з фізики за 9.... чи який там тепер клас сказано чітко клькість енергії потрібної на розщеплення води на водень і кисень потрібно більше ніж ми отримаєм від згорання гремучого газу...коли будем спалювати водень і кисень вкупі....це так по простому. Якщо комусь вдасться то зробити щоб получилось більше енегрії на виході ніж на вході то це буде щось на подобі холодного термоядерного синтезу. А всі світові нафто-газові компанії моментально стають банкротами. А Росія як держава стане банкротом ... бо там весь бюджет на нафті і газі.
    Якщо серйозно ... то десь три чи чотири роки тому канадський уряд серйозно зайнявся цією проблемою. Було розроблено гідролізну установку для грузових машин під управлінням контроллера. використовувались всі види вільної енегрії в авто... тормоз, надлишок в генераторі, в колесах..і т д. Рік проводились експериментальні роботи. По результатах експериментів канадці закрили програму.
    Вартість гідролізної установки і переобладнання авто обходилось більше 10 000 дол.
    економія палива становила від 0.5 до 4%. Програма оказалась не рентабельна і її закрили.
    Всі ці фокуси з водою для двигуна - це є афери щоб витягнути гроші в технічно не зовсім грамотних людей. В неті дофіга є сайтів що продають документацію і установки... тільки гроші плати. Але 90 % сайтів що робили це 3-4 роки тому ліквідовані... особисто перевірив по свому архіву...
    Рекомендую - не купляйтесь на афери.
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Nix

    Nix Початківець

    Авто:
    Golf GTi
    От якби змогли реактор ядерного синтезу замутити... :yahoo: з одного кубометра морської води можна було б отримати стільки ж енергії, скільки зараз є у всіх корисних копалинах на всій планеті:i-m_so_happy:
     
  18. ArniXXX

    ArniXXX Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.6 Бензин 1990

    О так, в такому випадку винним у світовому апокаліпсисі вийде Вася на мопеді з новим двигуном, який по пяній залитів у паркан і бабахнув.
     
  19. subaruk

    subaruk Початківець

    Авто:
    suburban
    Колись запитував про цю тему у свого моториста. Він мене від цього відговорив, за що я йому вдячний. А от сьогодні передзвонює мені і каже, під"їдь подивишся на кадді, який на водороді їздив. Приїхав я і що побачив. Мотору через 15 т. після того як поставили цю примочку (Кадді 1,9 Д) гаплик. цилінри заіржавіли, а поршні, то .... Масло почав брати як німий. Вся вихлопна теж дала корозію. По словах власника була економія майже в 2 рази (3-4 л. по місту). Примочка коштувала 500 дол. (стільки ж і ремонт зараз буде). От вам і економія. Скупий платий двічі...., а лох і то більше.
    Якби це можна було б просто так їздити, то заводи-виробники це б давно ставили -- це ж і економія і екології шкоди менше, і т.д.
     
  20. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    subaruk, Ти подумав, що ти написав???? А куди пдіти весь нафтовий бізнес??? Зараз є ж електромобілі, які не несуть шкоди екології, дешевші у виготовленні і тд і тп, чому їх масово не випускають ти не задумувався????
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)