ВОДОКАР або використання води як додаткового пального

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем M&K, 10 лис 2007.

  1. subaruk

    subaruk Початківець

    Авто:
    suburban
    В тому-то й справа, що подумав. Нафтовий бізнес ніколи і не пропаде( принаймні в найближчі років 100), які б нові теми не придумували. Якби такі установки мали велику користь, то їх би дійсно установлювали. Так, дійсно, якономія палива очевидна, але і зменшення моторесурсу теж. Такі установки не виправдовують себе. Краще задумайся над етанолом -- це теж економічна тема (і ця тема вже давно втілена у життя в Україні, хоча і не має великої підтримки). Зайди сюди і почитай www.ey95.com
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Років 15 тому в автомобільній літературі проскочило повідомлення що VW розробив двигун який буде споживати від 1.5 до 3 л бензини/100км. І був коментар автокритика, що в серію цей двигун запустять коли в Китаю і Індії на 1000 жителів буде 100 машин. І тоді дійсно настане нафтовий голод і треба альтернативу. А до тих пір будуть тормозитись любі розробки по економії нафти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    От про що і хотів сказати...
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    теорія великого заговору ))))
    Якшо так просто зробити економ мотор,чого ж тоді зараз для досягнення невеликої економії пального, двигун останнього покоління роблять суттєво складнішим ніж попереднього?
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А хто сказав що просто зробити двигун. вартість розробки принципово нового двигуна разом з підготовкою виробництва з нуля доходить до 3-4 млрд дол. і часу треба 4-6 років. Всі двигуни що зараз стоять на авто так званого "останнього покоління" розроблені 15-20 років тому, або навіть більше. Міняються і удосконалюються вприски, і управління. Систему FSI (прямий вприск в циліндри) придумав Отто ше 100 років тому. але не міг впровадити в життя бо не було компютерів і відповідних технологій... тому мусів придумати карбюратор.
    "останнє покоління" - то рекламний і маркетінговий хід. А кожна серйозна автофірма мусить мати в загашнику розробки які витягне коли вони будуть мати найбільшу вартість - такий закон капіталізму... інакше збанкрутує.
    "Великий заговор" - також має місце. Хоч причина прозаїчна - гроші. Автофірми володіють акціями нафтових фірм і навпаки. Для прикладу - Кувейтські шейхи володіють більше як 15% акцій мерседеса і сидять в наглядовій раді, яка вирішує чи пускати двигун в продаж тепер чи пізніше.
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Під останнім поколінням малось на увазі найновіша актуальна модель двигуна(з вприском і т.п. в комплексі)
     
  7. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    На рахунок споживання - є в фольксвагена якийсь серійний малолітражний турбодизельок в якому споживання в складає :
    - по трасі: 2,7
    - в місті: 3,6
    - змішаний: 2,99.
    І це при тому в старішій моделі а в новіших може й того менше.
    http://forum.gorod.dp.ua/showthread.php?t=101820
     
  8. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    "Барботер"

    Продовжую тему і буду вести повний опис своїх досліджень. Проект який я використовую http://www.patlah.ru/etm/etm-08/avto mehanizm/barboter/barboter.htm
    Перші результати по конструкції і розміщенні є в реальності. Викладу фотки щоб ви розуміли про що веду мову і буду описувати.
    Появилися деякі враження під час їзди. Система модернізується у питанні підігріву води в бачку. Встановивши бачок і підєднавши шланги я залив у 5 літрову тару 2 літри води. Завів машину із великим острахом я рушив у путь пробіг був невеликий біля сотні кілометрів у жару. Результат такий здайться що машина працює стабільніше і якось мнягко. І тою штукою стиль їзди незмінив тіль став уважнішим на різні напливи чи впадини на дорозі щоб карб нехлепнув води у звязку із відсутністю відстійника. Проїхавши енну кількість кілометрів зупинився поглянути як себе почуває конструкція і заміряти температу "Барботера" . Виявилося що шланг який іде із сапуна сухий і чистий а той що йда на бачок із середини вкритий крапельками води. Шланги обидва гарячі десь приблизно температури охолоджуючої рідини а сам резервуар тепловатий. Причина невеликої температури повязана із тим що він стоїть із лівої сторони радіатора і обдувається повітрям під час їзди. Коли зливши рідину із резервуара побачив що вона світлокоричневого кольору рівномірно зафарбована. Сьогодні глянув на бутилку в якій вода і побачив що є осад, нехай ще постоїть і тоді зрозумію походження осаду.
    Тепер зняв і доробляю підігрів також дороблю відстійник і ще деякі примочки(покажчик рівня рідини в резервуарі і зливний кран).
    ось такі перші випробування. Про розхід теж проінформую бо встановив програму на компі яка рахує усі витрати на обслуговування автомобіля і розхід пального по пройденому шляху. На даний момент розхід коливаїться 7,11-7,32 на сотню. Бензин А-95 заправляюсь тільки на "калині"
     
    Останнє редагування: 8 сер 2010
  9. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    та вода то для новачків залий туди вино чи там якийсь алкоголь кажуть люди шо і через молоко можна "Барботер" юзати так машина тоді стає їхати плавно так розслаблено нікуди не дьоргається... експериментуй коротше
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можна і пиво.....за одно і трубку з конденціонера обмотати бачок щоб холодне було... другу трубку в салон для пасажира...... їде собі холодне пиво попиває і машина мягче йде....))))))))))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)