Вопрос по катушке ( сопротивление)

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Victorlas, 19 кві 2011.

  1. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Дякую за відповідь.

    Забув еще одне. Ти певно гадаешь, що несправна катушка не може спалити провід?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    взагалі практика показує що провід може згоріти або пробитись від несправної свічки, або механічних пошкоджень у ізоляції... тобто коли на дріт іде не така нагрузка яка передбачено тех умовами. катушка може згоріти коли скинути ковпачки з свічок і крутити стартером... тобто катушка не має відповідної нагрузки і тоді 16 тис вольт не знають куда їм подітись і можуть наробити біди.
     
  3. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Ок, тоді перед встановленням нового дрота перевірю свічки. Дріт замовив, але він буде приблизна через неділю.
    Я теж розглядав цей варіант, можливо це вже хтось зробив до мене, тк я машину купив вже з такими симптомами ( троїть), але тоді ( взимку) все списував на низьку тампературу та поганий бензин. Але я так розумію раз машина їде, набирає оберти то катушка наче працює, а чи справна вона...

    Перевірю свічки та пошукаю електрика з осциллографом.
     
    Останнє редагування: 30 кві 2011
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    це навіщо?
    можеш поміняти свічки в циліндрах місцями
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Наприклад для цього
    [​IMG]
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікаво. А можна пару каментів, типу куди осцилографом чіплятися і що міряти. Що таке горизонтальна і вертикальна осі.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На ВВ провід. Вертикалка- напруга, горизонталка -час.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Осцилограф міряє напругу - вартикальна шкала, і вміє її показати на певному проміжку ЧАСУ - горизонтальна шкала, якщо знаєш на яких обертах міряєш (і навіть цього не обов"язково, достатньо знати такти для конкретного мотору) то горизонтальну шкалу ще можна розбити на періоди, які аідповідають моментам запалювання кожного з циліндрів, що і видно на малюнку.
    Слід знати куди підключатися, щоб таку діаграму отримати, і памятати, що осцилограф міряє малі напруги, і без спеціальних дільників, його легко спалити :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Електрика з осцилографом поки не знайшов. В середу приїде новій дріт на 3-ій цилиндр, поміряю супротив і буду пробувать ставить, дуже сподіваюсь, що катушка його не спалить.
    Якщо їздити дуже повільно та на низбких обертах, по місту комп показуе 8 литрі, а по факту близько 9-ти, але думаю то на заправках не доливають.

    Дякую всім!
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Щось мені мало віриться, що дроти виробляють без запасу міцності по напрузі хоча б у 5 КВ. І мої скромні знання в медицині мені підказують, що навіть несправна катушка НЕ може видати напругу більшу ніж той запас міцності ;)
     
  11. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Ну тоді в бій!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)