Цікаво:який принцип роботи квадро в ауді? Наприклад пасат/гольф сінхра - це загалом передньопривідна машин,а при пробуксовці передніх колес віскомуфта передає на задні крутячий момент.Тобто "принуділовки"(ричага) там нема,хоча можливо відключити задній привід без зняття синхрочастини.
Принцип аудівського повного привода- міжосьовий диф торсен, він постійно чисто механічно переросподіляє обертовий момент між осями, якщо пробуксовує одне з передніх коліс, момент перекидається на задню вісь і навпаки, + задня вісь має ручну а з 94року електронну блок диф.Подібний принцип мають Субаріки.
у мене враження дуже хороші, тільки от двигло слабовате но зато не гіморойне. 2,0 моноінж. 90 к.с. хотів седан між вибором венто , пасат, ауді, взяв ауді, чесно кажучи батько переконав. пє по місту 10-11 траса 7-8 інжектор пє так само тільки там 115 к.с.
Для любителів Ауді, блог по відновленню RS2 http://www.rs-zwei.com/ Для тих хто не знає, RS2 то грубо кажути топ версія бочки В4, такий собі раллллі кар на кожен день. 2 Мартіні- чи можна зробити по Аудям окрему гілку, як родича ВВ? У Львові є філія http://www.audi.org.ua/index.html, але їхній форум повне геееее.
думаю наврядче погодяться на 1 вікно внизу форуму, але було б суперово. "в низу - я не про колектор "
Треба колєктівное пісьмо адміну, вельмишановному, наклацати може і виділить "місце під забудову" для нового вікна!!!!!!!
та чому ти так кажеш, це тільки плюс, я наприклад на ауді орг уа. неможу спілкуватись. а тут простіше тому що усіх бачив спілкувався з частиною людей. а це справа засновників, обрубати на корню або розглянути і подумати що дійсно одне віконце можна створити. ауді і фольксваген як брати, на усіх ориг. запчастинах стоять лейби 2-х марок. вичитав таке , У 1965 році Volkswagen викупила у компанії "Даймлер-Бенц" фірму Audi, створивши концерн Volkswagen-Audi, відомий під абревіатурою VAG. Пізніше до нього увійшли іспанська фірма СЕАТ (SEAT) і чеський завод "Шкода" (Skoda). В даний час «Audi AG» — дочірня компанія концерну «Volkswagen», якій надана повна самостійність. В даний час концерн Volkswagen — один з найбільших за обсягами продажів в світі, має свої заводи в 15 країнах світу, випускає продукцію під п'ятьма торговими марками Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT. З 1998року концерну належить марка «Роллс-ройс». Окрім легкових автомобілів, завод також здійснює випуск вантажівок, мікроавтобусів. До складу концерну Volkswagen входять: Volkswagen AG, Audi AG, «СЕАТ С. А.», «Шкода аутомобілова», «Фольксваген-Саксонія ГМБХ». http://uk.wikipedia.org/wiki/Фольксваген
Щось мені каже,що такого не буде бо корона захитається. Доречі бачив багато сайтів по ВАГу там є поділ по маркам,всі раді. Оглядав сайт львівської філії Шкодо-клубу, багато людей перебігло до них з цього сайту, там одвічна біда, що мало людей приходять на зїзди, з Мітсубісі клубом обєднуються, думаю їм краще з нами подружитися. І власники Сеатів підтянуться.
Хто береться? А скільки тут нас? 1-я, McAr 2- Miha 3-NCRPI 4-petro_fm 5-Duk 6- ???? хто ще зголоситься?
Залежно які Загалом з 92-96 по модифікаціям (купе,кабріки, з квадро, 6-цил, Ески і ЕрЕски) трохи є різниця Сама рідкісна модифікація- S2 седан, випущено 306 штук, в бундесі їх ціна стартує від 15000 евро, є така на Україні в Донецьку(власник Dip72), перше була в Києві, нові Евіки розриває як запори Сама топова-RS2, тільки в універсалі, я давав ссилку вище про те авто.
У мене питання до власників і знавців Ауді. . . Чим сутєво відрізняються між собою Ауді 80 Б3 останіх років і Ауді 90. Які двигуни кращі, як ходова, запчастини (чи є в наявності, які ціни і як служать), які враженя від цих авто?! Що з них порадите?! Всім дякую.
90 - це в основному топові комплектації 80-ок. Різнятьься бамперами фарами... решту мєлочей Дюк розкаже Як служать? Афігєнно служать тільки питання стану. В обслуговуванні/експлуатації дорожчі ніж Г2 Враження? Клас на голову вищий ніж Г2. Але мені більше 100-ки подобаються. Як на мене 80-ка замаленька в салоні... але це суто моє імхо Едине що мене вбило в тій машині це топлівний бак який знаходиться паралельно спинці задньої сідухи. Багажник і без того маленький а тут ще й розкладання заднього дивану неможливе. Мотори - мех інжектори сам розумієш... в тебе ж такий. Карби/моніки - тут простіше.
Дякс. Я щось не люблю великих довгих авто. Ну і ще у мене повний електронний інжектор. Що таке мех. інжектор я знаю. . . )))) А хто по двигунах розкаже?!
На 100 в 45 кузові навіть не замітиш що довге авто. Настільки удачна модель, що до тепер є базовою у всіх аудях. розвертається ліпше за жигуля. хоть чуть не в півтора рази довша. Окреме питання їзди зимою. Настільки добре розподілена нагрузка на колеса, що забуксувати ...хіба спеціально. Їжджу на всесезонках і ще не було випадку щоб десь серйозно забуксувати. Тягав на заводку мерседеса дізеля по свіжаку і аж сам дивувався, як тримається снігу. 90-тки йшли в основному на американський ринок. Двигуни різні від карбюраторних до МРІ. Надійні, як і у всіх VW. Із за меньших розмірів меньша курсова стабільність на трасі, і зимою на снігу. Кузов оцинкований- обовязково.
Audi 80 на платформе B3 начали выпускать с осени 1986 года, а Audi 90 - с мая 1987г. Принципиальных отличий Audi 90 от хорошо всем известной 80-ки нет. Кузов остался тем же, а основным отличием стало оснащение автомобилей исключительно 5-цилиндровыми двигателями и изначально более богатой комплектацией. Одним из основных внешних отличий является обилие хромированных деталей - хромированные рамки стёкол, хромированные ободки на обоих бамперах, а также молдинги на дверях с хромированной полоской. На Audi 90, в отличие от 80-ки, на дверях установлены нижние противопыльные молдинги, благодаря которым пороги всегда остаются чистыми (в связи с этим двери от 90-й и 80-ки отличаются: на нижних кромках дверей Audi 90 есть специальные крючки для крепления пластиковых рельсов, на которые, в свою очередь, крепятся нижние молдинги. Все Audi 90 имели лакокрасочное покрытие типа "металлик". Передние фары Audi 90 выполнены в виде цельной блок-фары с раздельными секциями ближнего и дальнего света, а поворотники стали распологаться в бампере по краям от противотуманок. Задние фонари на крышке багажника объединены с рамкой под номер и представляют из себя едииную конструкцию. Отражатели фонарей заднего хода изменили свой цвет - с белого на красную полоску. Решетка радиатора получила более мелкую ячейку. Список двигателей, устанавливавшихся на Audi 90: 2.0E (Двигатель PS) 115 л.с. (данный двигатель встречается много реже других, т.к. выпускался в основном для стран, где на двигатели объемом более 2 литров были очень большие налоги) 2.2E (Двигатель KV) 136 л.с. (адаптированный для установки на 90-ю двигатель KU) 2.3E (Двигатель NG) 133-136 л.с.(в разные года – разная мощность) 2.3E 20V (Двигатель 7A) 168-170 л.с. (в разные года – разная мощность) 2.0E 20V (Двигатель NM) 160 л.с.(также большая редкость) Двигатель PS устанавливался только на переднеприводные машины, а остальными двигателями оснащались как на передне- так и на полноприводные версии. Audi 90 с двигателем 7A комплектовались двух-поршневыми передними тормозными суппортами с гидроусилителем. На всех автомобилях Audi 90 с двигателями мощностью больше 115 л.с. спидометр размечен до 260 км/ч (а не до 220км/ч как на 80-ках). В нашей стране большая часть всех Ауди-90 - это машины с двигателем NG, реже - KV, ещё реже - 7A и PS, и крайне редко - NM. 5-цилиндровые двигатели, помимо большей мощности (в связи с чем на Audi 90 устанавливаются и более мощные тормоза), имеют также больший вес (соответственно были усилены некоторые элементы передней подвески) и большие габариты (под капотом Audi-90 намного теснее, чем под капотом 80-ки, а радиатор системы охлаждения пришлось поместить слева от двигателя). На Audi 90 в стандартной комплектации (в отличие от 80-ок) всегда имеются: Передние дисковые вентилируемые тормоза. Задние дисковые тормоза. Велюровый салон. Электропривод зеркал (одновременно с обогревом). Противотуманки в переднем бампере. В качестве опций на Audi 90 предлагается: Подогрев сидений Кожаный салон Электрокорректор фар Электрический люк Электро-стеклоподъёмники Кондиционер Климат-контроль Бортовой компьютер ABS Опции из 1-го списка на 80-ках встречаются нечасто, а из 2-го списка крайне редко. Также, исходя из личного опыта долгих поисков Audi 90, сделал некоторые выводы. Экземпляры в хорошем состоянии встречаются на порядок реже чем 80-ки, т.к., во-первых, машины сами по себе редкие, а во-вторых - это автомобили с мощными двигателями, а значит, их покупка совершалась не для того, чтобы картошку возить, а для быстрой и активной езды. Поэтому, найти представителя данной модели в хорошем состоянии примерно так же проблематично, как и представителя старшей модели - Audi 200. http://www.audi80.ru/History/80vs90/
Втікай від них подальше, машина сира і купа косяків і конструкторських прорахунків на відміну від (крім 2.2Т і 2.8) 100, краще бери В4 там ті всі косяки усунули. По моторах на В4- тоже отстой на відміну від БМВ тих років. Самий поширений 2.0 , недолік -115кс то позор для Ауді, БМВ знімає 150кс +Ванос. Самий топовий-2.2Т, незнайдеш,як і 2.0 20V 2.3 повний гімор з мех інжектором 2.6 урізана 2.8 з дибільним впускном колектором без зміни фаз, мозгами з трубочкою і постійно глючними датчиком температури. 2.8 самий кращий з того барахла але тоже рідкісний і зливає 2.8 БМВ по повній.