Враження від Audi

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем McAr, 14 лют 2009.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    бери 80-ку, 90-ку прийдеться добре заправляти!
     
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Дружині не сподобалась:) тому вибір падає на 100.
     
  3. leromylis

    leromylis Початківець

    Авто:
    Audi A4 1.8 20V Quattro
    Сотка суперова машина, власне після неї я закохався в авді))) в році 2001 на такій з об"здної Львова, десь між панською горою і розв"язкою біля Ашану, до бару любава, що за поворотом на Задорожнє в Дроговижі - 13 хв. Після того - тіко авді))
    Щодо попереднього посту Макара про кватру і трамвай зимою :) скажу так, кватрою складніше керувати ніж недоприводом, зато коли навчишся..... я такі повороти на таких швидкостях проходжу, що з не привички на батьковому лацетті ледь не вилетів з дороги, дружина мене сіпнула та й каже: "Спокійно, ти не на Ауді" )))
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Вітаємо любителя ауді:yahoo::yahoo:Скажу по секрету, я так само:man_in_love:
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    З нинішніми цінами на пальне приходиттся змінювати своєму коханню:) і чесно кажучи коли після покупки ренохи дружина сіла в А100 то сказала що рено краще(бюджетний варіант краще представницького), звісно якби сіла в сучасну А6 то мабуть до рено і не підходилаб:) але маємо те що маємо!
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    TDI - рулить:yahoo::yahoo:
     
  7. leromylis

    leromylis Початківець

    Авто:
    Audi A4 1.8 20V Quattro
    Еммм.... а яке рено? Якщо з новіших, то рівняти автомобілі різних епох, що мобільний з калькулятором, проте Ауді має свою унікальну харизму, тут або любиш, або ні :)

    100%, наступне авто з 2.0 TDI :)
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це уже не то ТДІ що було (2.5 ТДІ). Воно і дуже дороге в ремонті і показники не ті. На 2.5 ТДІ навіть не відчуваєш різниці між дізелем і бензином. А 2.0 бензин явно шустріший за дизель. Взагалі останні тенденції такі що основна перевага дізеля економність порівняно з бензином пропала ... витрати пального майже вирівнялась.
    Через те наприклад у Європі продажа дізелів впала а бензину піднялась
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Сімбол 2006р.в.
    Згоден на 100% про що вище й написав:)
    Друг років 15 проїздив на Г2 1,6 дизель, перед новим роком купив Тігуан 2,0ТДІ з розходом 8 л/100 (принаймі так каже) то на дальні дистанції катається на старенькому Г2 з розходом в 4 л/100, а по місту або з сім"єю ганяє Тігуанчик, але з його слів він розчарований покупкой за 320тис, чекав чогось значно більшого від нової машини.
     
  10. leromylis

    leromylis Початківець

    Авто:
    Audi A4 1.8 20V Quattro
    Тігуан - будка не маленька! Тому не може там бути розхід 4 л. Та й за комфорт потрібно платити, кількість електрообладнання, привід (якщо повний), кондиціонери-кліми, патіфони-усілони, все це впливає на розхід.

    Згідний! Зараз набагато досконаліший, тому і потребує більш якісного та вчасного сервісу, щоб не було дорогих ремонтів. Все таки 170 коней з 2.0 проти 140 з 2.5 (на А6 С4) - це різниця.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я б не сказав досконаліший... я б сказав ускладненено-наворочений (навіть слово трудно підібрати) З тих часів як Дізель придумав двигун там принципово нічого не помінялось.До речі Дізель в свому першому двигуні використовував систему внутріциліндрового вприску палива(теперішнє FSI), яле за відсутністю відповідних матеріалів і технологій мусів від неї відказатись.... так що все нове то забуте старе.
    Як приклад: блоки були чугунні .... тепер алюмінієві з гільзами... Перейшли на люміній бо він легший в обробці дешевший у виготовленню і зменшує шум роботи двигуна, але надійність в експлуатації набагато меньша... боїться перегріву, ударів, води, поганого масла. алюмінієвий піддон картера це взагалі умаразм... металічний гнеться ...люміній тріскає і не помагають ніякі захисти. Така ситуація вигідна автовиробникам... вони на ремонтах і обслуговуванні заробляють більше ніж на продажі авто.
    Відносно кількості коней то також не все так просто.... минулого року тут в клубі получився цікавий експеримент ... хлопці проводили драг між 200-сильним Сцірокко і 260-сильною Маздою.... виграв Сцірокко... найди на форумі і почитай.
     
  12. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    ну наскільки я памятаю по сірку були питання на рахунок стоковості, на які ніхто так і невідповів.
     
  13. leromylis

    leromylis Початківець

    Авто:
    Audi A4 1.8 20V Quattro
    Скільки людей - стількики й думок. Знайомий на Октавії А5 з 2.0 ТДІ відкатав вже майже 300 тис., окрім розхідників більше нічого не міняв (авто робоче, тому режим експлуатації можеш прикинути). Так що як в тому анекдоті: "не все той ворог, що тебе в гімно запхав, і не все той друг, що тебе з нього витягнув..." :)
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Моя думка якщо використовувати якісні замінники(розхідники), міняти по регламенту, кормити якісним пальним то авто буде служити довго, а якщо бути просто наїздником то й Хамер(трактор) невитримає. Я працюю в Харківському ЗООпарку то в нас ГАЗелі до капіталки відкатують по 800-900тис(половину відкидуємо йде накрутка спідометра), причому постійного водія на авто немає а ганяють їх як боліди, тай вантажі тягають по 1,5-2,5т. Кормлять їх 95, масла ллють якісні, інтервал заміни 5тис, тобто на авто не економлять, а в брата елька з трудом до 150-200тис дотягує.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є ще таке поняття як собівартість експлуатації... Якщо на ваші газелі тратили комунальні гроші не рахуючи їх то не значить що це правильно. З собівартістю єксплуатації не рахуються тільки машини преміум класу і спец призначення. А собівартість експлуатації повинна бути найнижча.... бо за машину вже заплачено гроші.... і платити два рази за одне і те саме якось не альо. На жаль капіталісти хочуть грошей за все.....)))))
    Я вже десь розказував про унікальний випадок... був у нас один таксист на ауді -100(сигара)... так він їздив на переробці, але міняв її кожні 2500-3000км. Ми поробили заклади коли його притягнуть на шнурку.... фіг там.... два роки їздив на переробці і продав машину... при тому всьому двигун масла не брав ні грама. От він і понизив собівартість експлуатації на вартість мастила.
    Зараз є ще один такий самий експериментатор але на жигулю- шістці..... подивимось на скільи його вистарчить...))))))
     
    Останнє редагування: 11 кві 2011
  16. leromylis

    leromylis Початківець

    Авто:
    Audi A4 1.8 20V Quattro
    Ще й не таке буває! Товариш сьогодні розказував історію, як чекаючи не зустріч зі своїм знайомим на його жигуляторі, офігів від того, що той відкрив капот і долив... соняшникової олії.... На запитання чи він собі не гонить відповів: "Та вона на ньому пхне шо дурна..." :D і де ж тут правда, панове?!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)