Всяке про панелі приладів

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем andsag, 19 чер 2009.

  1. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    а на вужчій:
    1 - D3
    2 - D2
    3 - D1
    4 - SVA
    5 - SPERRE
    6 - SSA

    Ну тут я взагалі тєряюсь(((((((
     
  2. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Зараз будемо згадувати.. )))

    1 - 58 – «підсвітка приборки»
    2 - MASSE – «маса»
    3 - TANK – «бак»
    4 - TEMP – «температура ОР»
    5 - KL 1 ??? – на «+» катушки запалення (це для тахометра)
    6 - UHR «годинник», на постійне +12В
    7 - FERNL – «дальнє світло»
    8 - ???
    9 - OEL тиск масла
    10 - CAT VORGL ??? – (в мене не задіяно, думаю і тобі не знадобиться…)
    11 - ???
    12 - 61 ???
    13 - 49a – «поворотніки»
    14 - 15 – «+12» після включення запалення

    Тепер дивись, розберись що написано на «8» та «11». На «тиск масла» має бути задіяно 2 клєми (в тебе показано тільки «9»). Має бути написано «OEL 0,3 BAR», «OEL 1.8 BAR» або «OEL 1», «OEL 2». На старій панельці теж 2 провода.
    - «OEL 0,3 BAR» на датчик тиску масла який стоїть над масляним фільтром (чорний (коричневий, синій), 0,3 бар, нормально-замкнений);
    - «OEL 1.8 BAR» на датчик тиску масла який вкручений збоку в двигун (білий, 1,8 бар, нормально-розімкнений).

    «61» - не пам’ятаю, мушу дома підглянути….)) (підозрюю, що за індикатор заряду АКБ відповідає, але точно не пам’ятаю, ще гляну).

    Другий роз’єм на приборці (маленький) я взагалі не рухав. Він для допоміжних приблуд (паси безпеки, кондей…). Думаю в тебе на панельці під нього навіть лампочки не впаяні, але якщо дуже цікаво, то можеш легко прослідкувати по доріжках куди вони ведуть))))

    Що стосується розходоміру палива. Купляєш 2 метра трубки під вакумнік (на базарі приблизно 10-15грн за метр, або може альтернативу підбереш )))) ) – один кінець на сосок на приборці, другий кінець протягуєш в моторний відсік і до вакумніка (глянеш від впускного колектора йде трубка на вакумнік, на ній має бути трійник (четверник), від якого одна тоненька трубочка йде до карба, а на другому соску має бути заглушка. Так ось, заглушку в музей Поля чудєс, а на її місце другий кінець новопридбаної трубки).
    Ще є один нюанс, щоб запрацював розходомір в середині нього є релюшка, яка повинна якимось макаром замикатись. Мені прийшлось розібрати розходомір і насильно її замкнути куском бАМАжкі))). Збираєш все назад підключаєш, заводиш, все працює, упаковуєш панель, і їдеш довольний інший геморой шукати )))))

    Р.С. За лампочку розходоміру вже писали раніше....
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Знайшов щось таке: якщо не так виправляйте.
    1- Т7/6 сер/син KL.58 подсветка
    2- Т7b/5 кор MASSE земля
    3- Т7/5 ф/чер TANK Датчик уровня топлива
    4- Т7b/6 ж/кр TEMP Датчик температуры ОЖ
    5- Т7b/4 ч/кр KL.1 сигнал с катушки на тахометр
    6- Т7b/3 кр Питание часов (кл 30)
    7- ----
    8- ----
    9- ----
    10- ---
    11- ---
    12- Т7a/5 син KL.61 Зарядка
    13- T7/7 кр/син BLINKER 49 AF Указатель поворотов
    14- Т7c/7 чер KL.15 + от зажигания

    Взято http://www.golf2club.com/forum/lofiversion/index.php/t664-50.html
     
    Останнє редагування: 18 лис 2009
    • Подобається Подобається x 2
  4. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Після старанного вивчення EXISTу, дійшов висновку що я був правий.
    Для GOLF, JETTA 2 був лише один варіант приборок на два розєми (2 однакові за розмірами чорного і білого кольору по 7 контактів).
    А якщо попадається інша приборка з іншими 2 розємами, то це приборка з PASSAT B2 1981-1984 року випуску. Приборки за зовнішнім виглядом однакові, але відрізняються як мінімум (а може й лише) штекерами ( в них є на 6 і на 14 контактів).
    Хороший висновок - тепер на ШРОТАХ можна питати ще за приборки до Пасатів Б2, машини рідкісні, тому приборки я думаю до них не сильно розбирають. І якщо руки з того місця, то за допомогою підказок на цьому форумі, а також озброївшись банальними електричними схемами до Пасата і Гольфа буде легко їх переробити, як це і довели наші одноклубники (див вище). :)
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Незгоден! в мене раніше стояла приборка і проводка на два роз"єми(ще рідна), а після заміни всієї проводки приборка на один роз"єм, доречі приборку купував за 600грн (з тахометром та ел.годинником)
     
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    З чим ти не згідний? :) Я ж написав що:
    Але варіант з двома розємами - є лише один, коли розєми однакового розміру.
     
  7. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    По перше відразу хочу поправити сам себе:
    З датчиками несвідомо загнався, вчора глянув, має бути все навпаки:
    - 0,3 Бар - стоїть зверху (збоку головки) двигуна;
    - 1,8 Бар - стоїть знизу (над масляним фільтром).
    Щодо кольорів датчиків, то тут теж виявив неоднозначності... дані в ЕТКА дещо відрізняються. ХЗ.

    Щодо самої приборки, не знаю точно від чого вона (код гляну при наступній розбірці панелі), але ЕТКА дійсно показує що такі приборки ставились і на Гольф/Джети, і на Пассати2. Але навіть в ЕТКА не знайшов на малюнках саме таких роз'ємів (на доріжках. ні там, ні там).
    Golf 2, а можна фото твоєї нової приборки?
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Розєми під номерами 191 919 060 і 191 919 060А - для Гольфів 2
    Розєми під номерами 161 919 060 і 161 919 060А - для Пасатів Б2

    P.S. Пропоную адмінам розділити цю тему на сам продаж який був на початку і довідковий матеріал який є на останніх сторінках і перенести це в розділ "Електрика" :)
     
    Останнє редагування: 27 лис 2009
  9. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Ось знайшов трішки смальця в Неті....
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 27 лис 2009
    • Подобається Подобається x 1
  10. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Вєрняк треба ділити.... :russian_ru:, але обов'язково зробити посилання між темами :)
     
  11. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    можна але пізніше , якраз сьогодні віддав одному мастєру-ламайстєру на паяння контактів...
     
  12. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Це не просто смалець - це баранячий лій!!!
     
  13. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    [​IMG]
    ось це моя приборка а тут і фото контактів...
    [​IMG]
     
  14. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    я би радив не робити проводку у авто витою парою (дріт одна жила),краще перероби на нормальні дроти.
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    На приборці струми зовсім не великі, різниці нема=)
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    я тоже так подумав)))
     
  17. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    я бачив як знімали такі дроти (5кат.) з А8,стояли на сигналці і ще якось.Авто не дихало.Я хотів на діоди поставити,передумав з поради Комаріка який знімав цю виту пару.Такий ризик не оправдує себе.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вита пара буває багатожильна
     
  19. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    яка?№,марка?
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ой. Того брате я тобі не скажу. Коли првцював на Інтернет провайдера доводилося патч-корди робити самому і обжимав виту пару практично кожен день. Так от деколи працювали з нормальною витою парою а деколи готові патчкорди різали пополам і обжимали. Так от, були патчкорди (заводські самі дешеві) і обжати їх була справжня мука, бо розкладаєш пари по кольорах перед обжимом, а вони не слухаються і тікають... Довший час не могли зрозуміти в чому причина аж потім пригляділись а воно цуко багатожильне!
    Ну для прикладу:
    Раз
    Два
    Три

    Думаю решту розмов про виту пару буде доцільно перенести в приват.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)