VW caddy 2004 1.9 Електросхема

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем AndriY, 18 сер 2011.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не рухай того, якщо не хочеш мати проблем. ЕСП у тебе старої моделі і виставив з допомогою ключа запалювання. Іммо точно є рушиш - можеш збити синхро і тоді тільки до діллера і прошивка нових ключів в online режимі.
     
  2. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А якщо клему зняти і розібрати.А як тоді провірити контакту групу чи її замінити?
     
  3. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Нічого не вийде - там скоріше всього слаботочна контактна група
     
  4. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    То в чому причина?В контактній групі не може бути?провірити тестером все одно вийде чи не?Я коли хотів поміряти на втягуючому то все працювало.Там ше є реле стартера під капотом в блоці запобіжників може воно?Да лекше найти коли зовсім некрутить...
    Я доречі думав ше туда якусь секретку впихнути цікаво чи реально бо на насос низького тиску невийде-машина неглохне
     
    Останнє редагування: 24 сер 2011
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Сьогодні нарешті вияснив причину - Контактна група.
    Питання 2 як то усунути як її поміняти? чи зремонтувати?.Може хтось вже міняв?Чи вона разом з замком іде в зборі?І на скільки то складно?Чи тре якийсь спец інструмент?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)