VW Golf Country Chrome Edition

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Sasa, 26 лип 2012.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Файно... але мені ця дирка зліва від кнопок не дуже подобається, не можна було їх на 1 мм лівіше посунути? Чи там згин полички і не влазить?
     
  2. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    А чого оригінальну бороду не шукав?
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    угу. Буде напрягати, "впілю" рамку зі звичайної бороди.
    хто сказав що не шукав?
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Country vs Corolla
    1 : 0

    [​IMG]

    Останнім часом люди почали використовувати підніжки на кантріку не за призначенням. Цей джентельмен здавав на стоянці Ваму назад. Цього разу для мене знов все обійшлося. Тре ставити машину в гараж.
     
  5. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Пороблено!)
    Освяти машину, тут навіть тема є недавностворена, де описують нюанси)))

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Все-таки не міг я дивилися на колхозно приліплені кнопки ЕСП. Мав трохи часу і бороду з не Синкри під ЕСП. Вирізав з неї рамку під кнопки і вклеїв її в свою синкровську бороду з допомогою ножа, напильника, точила, суперклею та розплавленого пластика. Получилось не ідеально, але непогано. Краще ніж було.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Достойно вийшло, молодець :good:
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нарешті вирішив питання з задніми стойками. Сподіваюсь на довго.

    Аморти взяв газові більштайни (по оригіналу номер 191513035B)
    Штука 100$

    [​IMG]

    З пружинами взагалі цікава історія але в кінцевому результаті я взяв пару за 100$ оригінальні нові прогресивні в чувака який колись їх собі купив але так і не поставив продав машину. Це ціна шарова. Одже зад в мене нарешті без колхозу.
    Несподіванка чекала коли вияснилось що відбійники мають бути 5.8 см замість 15 як в звичайному Г2, тож довелось знімати, різати відбійники і ставити знову. Кантроводам на замітку - ход штоку і висота чашки все таки відрізняється від звичайного Г2.

     
  9. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Від цін можна оуїти... але то тєма, напевно воно і дійсно того вартує.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вкоротив бардачок бо йому заважав новий корпус пічки. Оригінальний короткий бардачок знайти було проблемно.
    Це зробив мені друг за допомоги склотканини, епоксидки і чорної фарби. не шипко рівна задня стінка, але її все одно не видно :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Шукаю коротку полку в ноги пасажира.
     
    Останнє редагування: 7 жов 2014
  11. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    а так само як з бардачком не вийде?
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    в бардачку кришку закрив і ніц не видно, а в короткій полці буде очі мозолити. Будєм іскать .
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Перед новим роком "розвалився передок". Потекла стойка, вирвало гайку другої стойки, повипирали опорні, тріснула пружина... поміняв усе на нове. Пружини підібрали від якогось тяжкого пасата. Як сказав по закінченні робіт "Олег М." - Я в шоці, передок став мяким і приємним.

    Карочі зараз нарешті АПОГЕЙ. Дякуючи детальним інструкціям Cherry Fox в цій темі http://golf2classic.iboards.ru/viewtopic.php?f=11&t=13 , я нарешті вкарячив рідний кондюк в кантріка.
    [​IMG]

    Процес:
    - Встановив салонну частину (блок пічки, регулятори і тд)
    - Проводку, запобіжники в салоні встановив і підключив в БРП. Вивів моторну проводку наружу.
    - Встановлення компресора, шківів, нового великого радіатора, трубок і конденсатора під капотом довірив СТО Комфорт.

    Основні проблеми:
    - Трубка від конденсатора (радіатора) кондюка до компресора була закоротка бо в кантріка мотор нижче. Довелось її подовжити - це зробив майстер в Городку. Через те що він подовжив забагато - тріснув штуцер на конденсаторі. Заварили, і зафіксували трубку щоб не повторилось.
    - Проводка стара і електрика запрацювала не одразу. Проблема була в одному з трьох реле які йдуть в комплекті. Воно не включало компресор бо всередині поржавіно і позакисало. Я його розібрав, почистив - паше.
    - За 3 місяці не користування кондюком кудись ділася половина фреону. Дозаправили з маркером, поки що користуюсь, а як перестане пахати то поїдем дивитися під ультрафіолетом.
    - Пошкоджена трубка на старому компресорі була закисша і відкручуючи її обламали штуцер компресора. Недорого надибав інший компресор.


    Усьо. Більше мій Кантрі модернізації не підлягає. "Совершенству нет предела", але мені досить. Машина стара, буду помалу ремонтувати коли щось вилазитиме, але згрубша все. Зараз Комплектація виглядає приблизно так:

    - Повний привід :)
    - Мотор 1P 98 к.с. Digifant, повний електронний вприск.
    - Шкіра
    - Кондиціонер (з салонним фільтром)
    - Панорамний електролюк
    - ЭСП (передні оригінальні жорсткі + задні)
    - Задні дискові гальма (рідкість на синкру)
    - Підігрів передніх сидінь
    - Лінзований ксенон (не горжусь, але світить надто добре щоб викинути). Мабуть єдиний неоригінальний елемент комплектації.
    - Коректори фар
    - Мяка панель
    - 99 реле :)
    - Сигналізація ввімкутих габаритів

    Всього цього або не було або було поломане коли я брав авто. Якщо хтось вважає що в цій машині бракує якогось необхідного елемента - з радістю подискутую на цю тему.

    That's all folks!!!
     
    Останнє редагування: 17 тра 2016
    • Подобається Подобається x 6
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Невеликий апдейт. З часу покупки авта періодично їздив до інжекторщиків знаючих Digifant з плаваючими оборотами ХХ і глохненням машини. Андрій на китайській стіні крутив 2 болта "на слух", а Орест з левандівки по приборам... В Андрія відверто кажучи получалось краще і ефект на довше, але все це було тимчасово. За пaру місяців все верталося. На той час вже стояла нова лямбда, промиті форсунки і заслонка, підмінний КСХХ і тд і тп.
    Зрештою я не витримав і розібрався в роботі Digifanta сам :) Першим кроком було переконатися що форсунки роспиляють ок - Зняв рампу, дістав форси, заколхозив промивочний апарат з карбоклінера і блокаживлення і вперед. Все ок, розпилення конусом... вобщем провів ще багато маніпуляцій поки не зрозумів що голова всьому росходомір. БУ знайти живий у нас не получилось, усі вже "переремонтовані" і по вольтметру показують казна що, кожен своє. Ремонтувати свій теж не альо - бо немає надійного майстра, а самому колхозити магнітні замість контактних дорожок не випадало, бо не міг знайти чітких параметрів/опорів які мають бути дотримані. Новий росходомір відповідно коштував як чугунний міст. Але евріка, копаючись на тенетах інтернету надибав чувачка який теж має синкру з мотором 1P на драйві Разбор полетов с расходомером на Golf 1P. — бортжурнал Volkswagen Golf Mk2 Syncro - Феникс 1990 года на DRIVE2 . Він замовляв собі в New, Remanufactured Auto Parts Leader | CARDONE відреставрований росходомір. Я бігом поліз на той сайт і ось воно:
    Mass Air Flow Sensor - A1 CARDONE [Reman.]
    Part Number: 74-9100
    1.8 Liters and RV Eng. and Exc. Calif. Emissions
    0 280 202 106
    037 906 301
    Product Detail
    Відновлений датчик розходу повітря за 80$ на www.amazon.com. !!!80 рахуй за нове, при тому що в нас на шротах за убиту біду просять 50!!!
    В мене якраз в Штатах був батько у справах ось йому і випала честь привезти мені цей девайс. Установка за 20 хвилин, заводим, прогріваєм, настроюєм гвинт ХХ по мануалу... і все чотко! Мотор робить стабільно. Гвинт СО на самому росходомірі вже рухати не треба, ні в якому разі вже його нікому не дам роспломбувати.
     

    Вкладення:

    • rosxodomir.jpg
      rosxodomir.jpg
      Розмір файлу:
      41,1 КБ
      Переглядів:
      222
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 4
  16. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    На гвинті ХХ є резинове колечко, треба було викрутити і подивитись в якому воно стані. Ох воно попило мені крові, само викручується і смокче повітря.І холостий починає гуляти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сьогодні бачив твого красеня, як завжди біля твої роботи. Ше звернув увагу на нього і подумав чи ти зрікся того форуму чи шо )))))))), але нє, все норм і темка твоя поповнилась.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Напевне немає в світі Syncro-вода який би не стикався з проблемою яка називається "ВІСКОМУФТА". Оскільки це було одна з перших реалізацій автоматично підключаємого повного приводу то і надійність лишає бажати кращого. Якби хто не знав то головний ворог віскомуфт - перегрів. Тож в грудні попав в Карпати приблизно в таку погоду:
    IMG_20171221_141526-EFFECTS.jpg

    Дорога на базу - це затяжний 5-ти кілометровий підйом на якому періодично попадались невеликі прямі ділянки, по якій крім бобиків з бази ніхто більше не їздить. Я спробував туди виїхати, з першого разу кинув газ на підйомі і довелося задом вертатися вниз, по дорозі вперся в сугроб задом і не зміг виїхати вперед хоча і перід і зад гріб. Попідкидав палок, виїхав і спустився. Другий раз газу не кидав, подолав з кілометр гори і тяга пропала. Знов задню, знов вперся в сугроб. На цей раз вперед виїхати була не судьба, задок навіть не думав гребти, а муфта була дуже гаряча, така що аж шипіла коли на неї снігом кидали. Дякуючи місцевому населенню і їх лопаті вдалося коє как виїхати з сугроба і спуститися вниз. На цей момент я вже розпрощався з заднім приводом, і викликав бобік.
    Отож можливі рішення проблеми:
    - Міняти віскомуфту на нову. Прайс приблизно 1000Є
    - Міняти віскомуфту на БУ. Тут ціни гуманніші, від 150$
    - Ремонтувати віскомуфту заміни/доливки силікону, без жодних гарантій. Прайс порядку мабуть 500грн
    - Ремонтувати віскомуфту професійно. Прайс в районі 300$. Тут тобі і повна дефектовка, і заміна чого треба, і сварка тріщин і новий силікон і гарантія що буде жити (+38050933-88-09 Visco Service Кие ул. Красноармейская 88). Про цей варіант я взнав занадто пізно, та й моя муфта мала тєчь ще з того часу як я її купив що й зіграло головну роль в цій всій історії. Контакти лишив щоб були тут, в силу унікальності сервісу він може комусь знадобитися.
    Отож БУ муфта незадорого (170$) була знайдена в Заліщиках у Віктора. За два дні була знята з донора і переслана Новою поштою:

    IMG-28ab47d65409aa6a008b75c7260aab13-V.jpg IMG-ad83827252a4c2e622333d5dcb089543-V.jpg IMG-d4918b24a3c914080442d80bec52ce69-V.jpg

    На наступний день демонтував свою. Зняв задню частину кардану, глибоким свічним ключем на 22 відкрутив центральну гайку віски, і почав знімати її зі шліців редуктора. На голову полилося трансмісійне масло. Всунув назад, злив масло з редуктора, зняв віску. Ось

    IMG_20180203_145002.jpg
    IMG_20180203_144949.jpg
    IMG_20180203_144911.jpg

    Вона мокра в основному через потьоки трансмісійного масла при демонтажі, але крім цого десь підтікає силікон, незнаю правда точно звідки бо отвори всі ніби герметичні, але характерні плями в гаражі були. Доречі на замітку синкристам. Муфти бувають з посадочними під кардан на 18мм 22мм і 25мм (009 525 553, 009 525 553 A, 009 525 553 D). Дивіться не промахніться а то кардан не стане.
    А тепер основне, багато хто питає "Как проверить вискомуфту". Відповім, перед заміною я вивісив одну сторону машини і включив 1шу передачу. Заднє колесо на ХХ гребло так що я руками і ногами зупинити його не міг. Тоді я затягнув ручник (він в мене досить хороший) і затягуючи під верх його колесо нарешті зупинилося і муфта почала проскользувати, при цьому в роботі двигуна нічого не змінилося. Після заміни картина була та ж сама, і зупинилося колесо вже аж під верхом ручника, але при цьому мотор почав сильно вібрувати так ніби ось ось заглохне. Тобто муфта по суті проскользувала теж, але зі значно сильнішим зусиллям. Наразі усе. Додаткову перевірку в сніг на вул. Шумського без розгону і на 1й передачі муфта пройшла.
    А тим часом я багато думаю про всякого роду повні привода, і мовчки заздрю власникам Ауді :) ...
     
    Останнє редагування: 16 лют 2018
    • Подобається Подобається x 6
    • Корисно Корисно x 1
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Питання муфт то хворе питання не тільки кантріків і старих фольців, але й нових машин всякого роду кросоверів... пролблеми ті ж самі, перегрів - відключення. Коли сіли з колєгою в піску на задорожньому то кватра моя з газом в підлогу вирила траншею і поїхала як підірвана))
    А от туксон 2016го року засів швидко і за 5хв помилка - перегрів муфти. Довелось чекати хвилин 10 поки вона остигне і потім його тросом звідти витягувати.

    Так шо я дуже скептично ставлюсь до тих підключаємих приводів. Торсен він і в африці торсен. Шо ауді шо суби гребуть де бачуть)
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Саша, дякую за цінну інформацію, надіюсь вона мені не знадобиться :dirol:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)