Мені тяжко судити - це перша голова яку я "в руках тримав". Колодці/гідрики всі приблизно однаково і люфту майже не відчувається. Зазори щупом не пробував міряти. А посадочні РВ навіть не провірив. Подивився що напилення не стерлось на кришках і шийки рівні, тай край на тому. Поболтати його без гідриків не пробував.
Маленька ПОБЄДА, сальнички працюють. Свіча не засирається, старі відкладення посвітліли і нових немає. Різьба (що в циліндрі) суха.
Давки масла все ще нема. Їде до мене насос від 2E зі збільшеною висотою шестерень в порівнянні з рештою насосів. Номер 027115105B. Встати має 1:1.
Оту алюмінієву плошину в яку впираються шестерні за звичпй шліфую щоб не було видно кругів від шестерень... через ці нерівності може падати тиск ( втікає масло)
Так, ти казав. Я на свому який стоїть наразі шліфував. Нічого не дало. На 2Ешному шліфувати не буду, бо самому дуже важко вивести поверхню в абсолютно рівну (постійно то парабола то гіпербола), а на завод якийсь віддавати мороки багато.
Ну то можливо не в насосі справа ці насоси по 30 років працюють і не вимахуються... але всяке буває.... Я собі згадав...була ситуація подібна правда симптоми інакші --- довго закачувало масло... проблема була у різьбі куда закручується датчитк тиску масла... там різьба була збита ... датчик якось тримався і назовні масло не кидало, але коли уплотнив різьбу звичайним тифлоном і добре затягнув датчик то ситуація з маслом змінилась... подиви може в тебе там щось не так.
Баста шановні. Продаю цацу http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_golf-ii_24894434 Sent from my Nexus 5X using Tapatalk