VW Golf mk2 деякі проблеми

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем curlyheaded, 16 сер 2009.

  1. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    контакти не працювали на самому ричажку, таке саме як ти писав, що було у тебе))
     
  2. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    нехай працюють і не роблять проблем:yes:
     
  3. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    надіюся, що так і буде :i-m_so_happy:
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Стосовно показників температури:
    стрілка на приборці показує темп. охолоджувальної рідини, а МФА показує температуру масла в двигуні. Датчики в них відповідно різні. На темп. ОР на приборку іде одноконтактний датчик з стандартним виходом "папа" на який вдягається фішка, на темп. масла на МФА іде датчик, який стоїть в задній частині ГБЦ, з нього такий собі штирьок з потовщенням на кінці і на нього одягається клема збоку.
    Стрілка на приборці може не показувати темп. по 2х причинах: здох датчик/злетіла з нього клема/обрив дроту або капєц показометру в приборці. Для перевірки: знайди в себе під капотом одноконтактний датчик темп. з фішкою, зніми з нього фішку і замкни її на масу при включеному запалюванні, стрілка має піднятись и засвітитись черв. лампа (імітація перегріву). Якщо таке відбудеться - значить приборка в порядку, проблема в датчику, якщо ні - значить проблема в приборці або обірваний дріт до приборки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    знову я сюди))
    [​IMG]
    отже лампочка під номером 1 не працювала, зняли лампочку з MFA, тобто під номером 3, і поставила на місце 1 от і вона не працює там і згоріла... після того ще й почала слабо горіти лампочка поворотів...
    у чому справа??:morning1:
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Лампа поворотів у вашому випадку нідочого. Хіба що ви знімаючи панель щось десь зачепили.

    Перегоріла лампа на новому місці напевне через свою старість і це був звичайнісінький збіг. Спробуйте підключити панель і включити габарити. Тестером поміряйте напругу на контактах позиціїі 1.

    Доречі. Можу помилятися але мені здається що в цих лампочок полярність має значення і вкрутивши їх навпаки світити вони не будуть. Спробуйте поміняти полярність.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    однозначно.
     
  8. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    саша, ти не помиляєшся, полярність там має значення 100%. я

    до автора теми, запитайся в nazar-lviv у нього є ті лампочки до приборки на продаж по 7,5 грн, якшо я не помиляюсь. купи собі нові. (про запас не бери, вони довго світять :) )
     
  9. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    людоньки скажіть будь ласка чи відрізняється трос счеплення від Гольфа2 87року і Гольфа 2 90 року, бо по етці на малюнках я дивлюся вони вроді однакові....
     
    Останнє редагування: 14 лис 2009
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Троси ЗЧеплення бувають з саморегулюванням і звичайні. При цьому вони взаємозамінні.
    В залежності від року випуску машини закінчення тросу (котре іде на педаль) може бути у вигляді кульки металевої, яка вставляється в проріз або у вигляді пластмаски з діркою, яка вдягається на гачок. Останній варіант зустрічався на всіх Г2 які мені доводилось бачити (86-90 р.в.). перший варіант...хз, може на америкосах або на самих останніх роках випуску, коротше на всякий випадок подивись на свій старий (закінчення). Більше вони нічим відрізнятись не можуть, за винятком ситуації з кетайською продукцією, яка може мати різну довжину і ше хз що.
    пи.си. я даю 99% гарантію того, що в тебе стандартний з пласмаскою. Візьми нормальної фірми трос, самі дешеві мають здатність протиратись, від чого вижим стає тугим, а потім ламається пласмаска, що кріпиться на педаль, і вуаля - ми без зчеплення. В мене таке було в полі під Хустом цього літа.
     
    Останнє редагування: 14 лис 2009
    • Подобається Подобається x 2
  11. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    З металевою кулькою також зустрічав на VW Golf МК2 1.3і NZ '91р.в. в знайомого і то порвався і він замінив його на трос із пласмаскою.
    Особисто моя думка, трос саморегулюючий - гірше звичайного.
    Також залежно від об'єму двигуна (нарахунок р.в. точно не знаю) закінчення різне, яке вдягається на лапку сцеплення.
     
  12. DEMON VWagen

    DEMON VWagen Початківець

    Авто:
    В пошуках VW Polo
    В РОСа вже 5років цей трос і політ нормальний.
     
  13. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Я не кажу що він ламається, я маю на увазі, що для мене більш зручніше відчувається сцепленя на звичайному тросі. Тай можна відрегулювати висоту педалі коли ''чіпає'' сцеплення.
    Але то все ІМХО.
     
  14. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    що ви мені завжди даєте хибні гарантії :D
    з металевою кулькою в мене;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    скажіть мені будь ласка де знаходиться датчик охолодження рідини і як можна перевірити його роботодіяльність?
     
  16. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Датчиків 2, один синій, другий чорний. Кріпляться вони на корпусі термостата, який прикріплений до двигуна і до якого підходять патрубки від радіатора, пічки і РБ (фото кинув на меіл).
    Перевірити можна тестером, якщо не помляюсь на опір.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Краще перевіряти на напругу. На холодний двигун підключаещ мультимер напруга має бути 2-2.5в. Потім по мірі нагріва напруга має падати до 0.4-1в. Точних напруг не памятаю по памяті, але головне щоб без скачків рівномірно....тоді працює. За звичай неробочі мають скачки по напрузі. По опорах теж можна, але опір на скачки трудніше побачити....вони можуть бути незамітні.
     
  18. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    може на 1.3 їх два але на 1.6/1.8(карбюратор) - чотири, на інжекторі ще інша кількість. краще скажи що саме тебе в датчику температури невлаштовує
     
  19. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    один раз він показує температуру, а інший раз не показує і стоїть на вихідній позиції...
     
  20. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    тот што показывает температуру находитса в фланце корорый выходит слева (походу машыны) из головки. он одноконтактный и на нём контакт как грибочек, может контакта тама нету
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)