а ніяк. візуально - він такий як і старий. при зупинці ТЗ інспектор, вроді, може провірити тільки номер шассі. так що все в порядку. ну і гольфика я буду лишати в сімї, продавати не планую
Курча, чому ж я зі своїм вкладаюся в 14 ??? Так, так - знаю ДПДЗ, автомат, старт/стоп і т.д.... але все ж.
Олег, там було 185 379 км. Але, саме цікаве, це реальний пробіг того Гольфіка ! Коли його розбирав, то наче ножем по серці мені хтось різав, таки зберіг самохуд якийсь поляк. По доках, дата першої реєстрації в Польщі 06.07.2009. Відать і німак не багато на ньому проїхав. Постав ще 2е2 замість 2ее - і будеш "льотати" !
вітаю з обновленням, хай служить довго і надійно) а хіба на RP можна карб ставити, чи мається на увазі замінити моноінжектор на карбюратор?
то AUG чи AGU ? бо AGU зараз продається у Львові за 200 у.о. http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=26&t=52607&sid=0df3da23971a76d68df8e7d9e320089c
Читав десь тут на форумі, що RP 1.8 90 коней не доробляється і не тюнінгується, бо він і без того хороший, пам"ятаю ще навіть спорили. А що наприклад ще мож в ньому доробити? В мене GU, тому за цей просто цікаво)
та масло почало литись зі всюди де тільки могло. + мотор перестав їхати, ковбасило ним. ще раз капіталити - получалось трошки дешевше, ніж новий двигун. та і я вже давно хотів щось трошки потужніше.