в среду поставив машину на копита, по рекомендації майстра. в результаті маса машини трошки перемістилась на перід і стало мені трошки мягче їхати . фотозвіт підйому: до: після: наступний крок - ремонт генератора.
маю ще таку невеличку проблему. коли падає дощ, то в салоні спереді на ковриках появляються калюжі (реально багато води). Люк не тече, стоки сьогодні прочищав - були чисті.... питання - звідкіля береться вода в такій великій кількості. ПиСи. таке явище, коли машина стоїть на стоянці і гаратає дощ... дякую усім за поради
Подивись спереду де воздухозабірник пічки,чи там не пускає чи всі ущільнювачі цілі це якщо з пасажирської сторони, якщо з водійської то дивись до блоку запобіжників, чи ущільнювач ціилий, чи цілий ущільнювач тросика спідометра. В мене колись там текло.
Не знаю, як кому, але авто на першому фото тобто без копит, мені подобається в раз 100 більше ніж з копитами!
Ну тут вже своя справа кожного... Кому - вигляд, а кому - зручність... А зараз якраз по лісах і по природах їздити в самий раз ! Р.С. Zh@riK, то в тебе 13 чи 14 колеса ?
При різкому вході в поворот це завищення копитами аукнеться.... а якщо ще й масляні стійки і резина 13" вузька, то взагалі... Машина на такій суміші не стійка, хіба шо пробиратись по лісам та ровам.
Ще багато залежить і від прокладки (між рульом і сідушкою),в мене копита вже кілька років стоять і на самій верхній дирці і на поворотах не закидає,а ганяти зараз собі шкодити....
Бувають ситуації на дорогах і трасах коли потрібно зробити різкий маневр для уникнення перешкоди чи аварійної ситуації. В цих ситуація твердіша, нижча підвіска з ширикими кролесами не дасть втратити керування. А на тих копитах я собі тяжко уявляю як поведе себе машина.... швидше за керування нею буде неможливим, там такі крени почнуться... Ну не дай Бог звичайно...
прийняв до уваги. антістатік доточу вже пробував на швидкості 100км/год оминати хороші ямки, при проходу повороту - все гут, дорошу тримає. прокладка то шо нада, насяйніка
Та все буде нормально ! Це ж не машина, на якій ганяють 160 км на годину... В мене були теж копита, я зняла чисто для зовнішнього вигляду під 14 колеса. А під 13 на зиму назад поставлю. Дуже зручно !
Куда перемістилась!? Враховуючи те що в Г2 основна масса і без того спереду бо зад пустий то на скільки ж треба жопу підняти щоб "маса перемістилась"? Самообман! По моїй рекомендації постав їх майстру! Фу, какаха! Вигляд атстойний. Опусти хоча б на 1 дирку або подаруй краще тазоводам. В мене вони стояли через необхідність. Мої задні стойки були такі що без копит перід був више жопи. Копита просто вирівнювали машину. А в тебе получилось... не можу слова підібрати. Відрізати і викинути! Антистатик потрібен тільки для машин в яких паливний бак металевий. Тобто там де є ризик проскакування іскри через статичну енергію викликану переливанням бензину в баці. Поскольку в нас баки пластикові то пропоную цей антистатик подарувати майстрові в якості бонуса. Співчуваю. Проблема насправді не невеличка. Скоро (рік-півтора) в салоні почне попахувати як казав таваріщ з братського форуму "бєзнадьогай". В мене було те саме тільки з боку пасажира. Сажав воздухозаборнік пічки на герметик, клеїв верхній захисний пластик, танцював з бубном вокруг машини - так і продав машину з цим . А вцілому машина твоя гарна. Успіхів.
Sasa, копита в мене мають тільки одну дирку. піднімав дупу, бо так саму як і в тебе жопа була нижче. на фото до копит трохи фігово сфоткано, на рівному місці перевіряв - жопа троха нижче ніж перід була. тому і ставив ті копита. антістатік здеру. причепив, бо пару разів шарахало током, коли закривав машину і спітнілою рукою торкнувся металу (вмене на дверці в правому верхньому кутку витерлась фарба з грунтовкою). тепер не шарашить, але і антистатік до землі вже ой як далеко... з водою в салоні буду боротись!!!!
по машині: - зробив сьогодні генератор - аж скучно стало, так привик до співу підшипників в генераторі ... тепер тишина наступне: - заміна глушаків, бо в мене вже друшляк, а не вихлопна система далі буде....
В мене була така сама проблема. Питав в кого тільки міг, поки з братом не поїхав на сервіс з його машиною, стояли говорили з майстром, бачу в нього Джетта 2, і кажу про ту воду, а він мені каже , що в нього була така сама проблема, 2 роки тому, вирішив її. Це все через ущільнювач лобового скла вода затікає, зверху, потім тече по канавці всередині ущільнювача вниз, знизу їй нікуди діватись - так вона попадає в салон. Як він її вирішив: На шиномонтажці взяв ту білу пасту яка використовується для вдягання гуми, взяв великий шприц(без голки, такий як годують в лікарнях) і задув ним по колу навколо всього лобового вікна під ущільнювач. В мене було трохи іржі навколо лобового, тому я його знімав, зачищав, грунтував і красив, потім вставив на місце, потім думав чим обробляти, радився з багатьма спеціалістами, всі як один сказали краще силіконом ніж тою пастою, так і зробив, взяв сантехнічний силікон(він зразу "як в шприці", тільки пістолет потрібен) і не жаліючи , чим побільше задув по колу під свій ущільнювач - результат - жодної каплі води після недавніх злив.
Тільки при заміні лобового скла(наступного разу) потрібно буде купувати і новий ушільнювач, бо силікон засохне приклеївши ушільнювач до кузова(в мене така біда з боковими задніми стеклами) і витягнути скло можна буде лише його роздавивши, або зрізавши ущільнювач. Як на мене краще використовувати автомобільний силікон(для прокладок) він не приклеїть намертво.