тиждень тому замінив передні гальма на 239мм АТЕ вентильовані + колодки АТЕ - апгрейдом задоволений, гальма притерлись... кайфую але для повного кайфу хочу поставити на зад ще дискові гальма, тому неспішно шукаю комплек для встановлення задніх дискових гальм. якщо хтось має - пропонуйте
А який сенс від більшого вакууму, якщо реально розмір супортів не змінився (тільки диски передні з простих стали вентильовані, тобто не має потреби в більшому підсиленні тормозного зусилля)?
давно не писав про роботи по гольфіку .... замінив передні гальмівні диски на вентильовані 238 АТЕ + колодки АТЕ (до того були також 238мм, тільки невентильовані). також пішли під заміну фари, так як одна з них зловила хороший камінець, і розкололась надвоє. нарешті настав той час, і я почепив губу передню, бо все чекав, щоб трошки ями на дорогах "позашпакльовували" (в напрямку Львів-Кам.Буська) ось декілька фото після сьогоднішнього освіжування водичкою (фоткав телефоном, тому фото не ахти) на днях буду міняти моторний підрамник (метелик), бо мій "трошки" погнутий, заодно зріжу на пів витка передні пружини, щоб трошки опустити перід. заодно і перевіряться опорні та заміна сайлентів, які кріпляться до тої балки
що маєш на увазі?? це 14-ки, більший радіус на наші дороги нехочу, та і вони досить міцні. стан їх - ого-го, + я їх добре відчистив. виглядають суперськи, мені подобається
Гарний гольфик. Але, на мою думку, виліт у дисків (ЕТ) занадто великий. Якби був меншим, щоб диски наближались до арок - машина була б огонь. Думаю тут мова про те саме.
згоден, надто втоплені колеса, виліт треба менший шукати, ну або робити проставками sent from my Galaxy SIII
ну тепер я зрозумів, про що річ ... так, якби був більший виліт - було би троха сєкасніше. але, нажаль (а може на щастя), це в мене єдине авто і використовується щодня, їжджу не по найкращих дорогах... тому, наразі, те що є - то є дуже гут... буду мати більше машин - буду щось мідрувати. а так - дякую за поради. доречі, підрамник вже поміняли, і зрізали по 1 витку зпереді. машина сєкасніше стала виглядати... закину якось фото, коли погода покращиться і можна буде помити гольфіка
власне, він в тебе завеликий Чим більший виліт, тим глибше колеса ховаються всередину. Чим менший виліт, тим більше вони виступають з арок. Я гадаю, в твому випадку цілком можна підібрати компромісний виліт, твому гольфу ше є запас куди "розпрямляти плечі" перш ніж кола почнуть терти до арок на ямах. Тобто якшо в тебе скажімо зараз виліт 45, то цілком можна ставити туди 35 або й навіть 27-30 без затирання.
ну вот воно баламутить - великий виліт - більше ховаються кола. малий виліт - випирають. повторюватись небуду - те що в мене зараз є, те мене наразі влаштовує, а саме головне, воно мені подобається
дійшли руки до вихлопної. поміняв вихлоп на 50мм (було 45мм). поштовхом до цього стало буркотіння вихлопу зі всіх стиків, тільки не з відти, звідки треба (маю на увазі з глушака), і Міша Green мене переконав, що варто плюнути на ті скрутки, і зробити собі нормальний 50мм вихлоп. так як мій кат і так вже був вибитий, купис стронгер, пряму трубу і резонатор - Міша, дякс за це. також, в Каматоза докупив дротяне кільце під прийомну трубу (виявляється в мене стояло кільце, але повністю металеве, але через нього сочився вихлоп) та всякі резинки для вихлопа, також замовив хомути для 50 вихлопу на Екзисті. Сьогодні, з допомого місцевого умільця майстра-зварщика зробили переустановку... прийшлось трошки попереварювати (трикутник на стронгер, задній баняк), але результат получився просто бомба. по-перше, вихлоп тепер виходить тільки з останньої труби, а по-друге - це бомбезний звук, то треба чути вживу ну і пару фоток: ну і тепер трошки вище знаходиться задній баняк, мо вже дорогу на ямках зачепляти небуду далі буде ...