ух, давно вже я не писав про свого корчвагена. зе цей час була ідея прикупити повнісню ГТІ обвіс, але, проконсультувавшись з Мішою Green і взнавши ціну за таку радість, придбав звичайну губу переднього бампера, і зняв ГТІшну ) тепер перід виглядає більш-менш норм, а не як з імплантованим органом ) фото немає, але якось зроблю. далі - тільки щасливе катання і намотування тисячами кілюметрів. але в цю пт, кол вчреговий раз перевіряв рівень рідин, і закривав капот - сталась неприємність - провалився замок закривання, прогнили заклепки, на якому він тримається. я не розгубився ), в сб прикупив парочку болтів, розсверлив місце заклепок, і зашпандьорив то купленими болтами - тепер точно буде міцно триматись ) ось результат наразі за місяць планова заміна гальмівної рідини (вже 2-а роки катаю від попередньої заміни), а за 2-3міс планую заміну ремня ГРМ і ролика, бо вже відкатаю прибл. 50к км на новому двигуні. доречі, якщо Green це читає - ще раз йому подякую за двигун, + ОлегуМ за кваліфіковане його встановлення. не маю ніяких нарікань ) далі буде....
А чому поміняв ГТІ губу на звичайну? Який кліренс від губи? В мене на звичайній губі 14см., вузькі бампера, хочу ставити ГТІ, то мало б стати десь 11 спереді.
тому що обвіс в мене звичайний, і широкі молдінги, а не вузькі, гтішні, відповідно і серпи звичайні, і ГТІшна губа має заходити в ГТІшний серп... кароч, все має бути по феншую, а воно так небуло. без поняття, навіть не заміряв )
маю питання до знавців приборок, а саме роботи спідометра, або до людей, які вже стикались з такою проблемою: спідометр почав десь місяць тому скрекотати на швидкостях 40-60 (думав, що холодно йому стало, морози пройдуть, та і перестане)... але не тут то було, пройшов час і морози - а він тепер скрекотить та ще й на будь-якій шв. звук - таке аля ритмічне глухе цокотання, хз як краще пояснити. власне тут питання - в чому причина? чи допоможе глобальне змазування спідометра? каюк тросику спідометра? чи заміна спідометра? чекаю порад, наперід вдячний
було таке, помогла заміна тросика та привода на тросику (морковка). А взагалі, подзвони до Міші Green, я тоді в нього консультувався.
планова заміна гальмівної рідини пройшла успішно ) СТО Комфорт - ловить плюсик заодно майстер Микола оглянув авто. потребують заміни декілька сальничків та прокладка піддона (ох ті ж наші дороги :ireful. думаю то все разом проводити із заміною ГРМ
Мені допомогло змазування тросика звичайним мастилом з медицинського шприца , коли знімав прибрку - цокання і подригування стрілки пропали .
дякую з пораду. але вже несправність усунута заміною новим тросиком. ще взяв в нього всередину напакував вд40 для надійності, хз чи добре то зробив )). буду дивитись, наскільки того тросика тепер стане )
весна іде... вирішив привести в порядок свої літні борбети. до чищення все було ось так колективне фото ) персональне фото нє айс, правда? )) і поїхали: - наніс засіб для зняття бітуму, і вйо ганчіркою пуцувати. - ще раз наніс, і вйо ще раз пуцувати. - змив водою, наніс засіб для чищення дисків, і як годиться - вйо пуцувати. - змив водою, і вручну наніс пасту для полірування. все гарно як годиться чистив ганчіркою, але тою мягкою стороною. - потім піддомкратив одну сторону корчвагена, і по черзі чіпав кола, 3-я передача, і ганчіркою дополіровував, потім сухою чистою витирав. на все провсе десь біля 3год часу з маленькими перепочинками. і ось результат (мене він втішив) колективного фото нема, так як почався дощ, і я нехотів вже надвір кола витягувати. а ось і мої помічники, якби хто питав дуже велике спасибі Маряну, який гарно мене проконсультував по цьому питанню, і порадив мені правильні засоби полірування. можливо, комусь стане в пригоді )
бавився тільки з темпо??? бо я одного разу пробував і непобачив різниці між тим і витертими просто ганчіркою дисками
так. але до того пробував просто мити автошампунем - такого ефекту небуло. пастою ТЕМПО полірував тільки ті мацьопі полочки, що на моїх борбетах є
та і я про то, в мене тож десь такі по розміру... але чото вони не такі гляцеві. вони в тебе під лаком чи ні?
внєзапно загудів задній правий підшипник (мо, якби рура тихіше гуділа, то почув би його скоріше :D). дякую сто Комфорт за швидке та якісне вирішення питання, а особливо Назару за роботу та консультації )
пробіг 373.000 км планові роботи проведено по заміні: - ГРМ (Bosh) - натяжний ролік INA - сальник колінвала - сальник правої піввісі - прокладка піддона Erling (курва ті наші ями на дорогах колись мене доведуть до ручки... )) ) - прокладка клапанної кришки Erling - куліса + сальники куліси - нарешті можна нормально переключати передачі - гальмівні колодки задні Ferrodo + тросик гальмівний, бо попала волога всередину через здерту ізоляцію.. всі роботи, як і годиться проводились на СТО Комфорт, за що дякую власнику за дбайливе ставлення та майстру за роботу з моїм авто )
пробіг 373.500км помив трошки двигун. авто завелось з другого разу (мабуть десь вода в карб хляпнула), обороти стабілізувались за 10-15 сек ізоляція патрубка, який подає повітря в карб, в мене розсипалась. проблему вирішив наступним чином: 1. зняв то все гауно розсипане. 2. купив теплоізоляцію для труб. 3. відміряв, відрізав, зтягнув стяжками і пофарбував в чорний колір (шкода, що такого діаметру не було, тому склав з двох частин) на фото вище трошки його видно для профілактики прочистив очисником контактів всі електро розєми під капотом. замінив лампочку лівого заднього габариту (для цього мусів знімати сабв) хотів ще самостійно замінити захист грм, але, як виявилось -не найщов підходящих ключів в наборі, а може і сільонки малувато в мене )))) обовязково при наступних відвідинах СТО "Комфорт" заміню )