пробіг 374.500км поїхав до газовщика (Романа, до того, що Шег їздить), так як насторожував запах газу в салоні, та і охота було фільтри газові поміняти, так як ще не мінялись. результат - замінено фільра газу і набрав "по дупі", бо таку заміну бажано робити що 10.000км. майстер найшов звідки підтравлював газ, все підтягнув і відстроїв систему. як результат -вроді машинка поїхала веселіше, подивлюсь як зміниться розхід, ну і саме головне - зник запах газу зі салону кароч, рекомендую цього майстра Шег, тобі дякую за його контакти
пробіг 375.900км появилась проблема, що на бензі мотор не крутив більше 2-2.2 тис оборотів, тупо дусився і не їхало. на газу все ок. був сьогодні в Андрія на боткіна - почистив карб, відстроїв, а воно нема, не йде. методом научного тику і "йоб твою матері" найшли, що згорів запобіжник якогось клапана (не памятаю як воно називається), поміняли, завели - і о чудо, машинко ожило. навіть на газу стала рєзвіше їхати. ще походу найшли 2 обриви, але то були на клапани прогріву, і не так впливали на динаміку, але тепер, може, буде трошки менше брати при прогріві.
на минулому тижні обзавівся ось таким апаратом, буду куралєсіть, коли на дворі буде жарко тему про мот можна читати тут
угу, поставлю ГБО, і як Міша Green писав - то все бітумом замажу ))) жартую, звичайно ) коротко про мот: рік 2002 модель Suzuki GS 500 E обєм 487 сс, два баняка потужність 35кс по паспорту, рельльно є під 50 коняк (роздушені карби) споживання пального 4-4,5л/100км (по грошам на паливо дешевше получається на мотику їздити)
пробіг 377.800км заї..... надоїло слухати, як моторчик пічки підспівує не в так і не в ритм моєму патіфону (пищав, попіскував, скреготів на різних шидкостях) - вирішив то діло виправити. в неті нарив, що цьому причина не підшипник, на якому крутиться карлсон, а всього-навсього підзношені щітки. я прикупив нові (мав старий пропеллер знятий, тож купляв нові на подібіє старих), але як витягнув з робочого щітки - вони були зпрацьовані менше ніж на половину. вот задача, нє ))) я не розтірявся, і діяв згідно інструкції з гугла - підточив щіточки до рівної площини (власне, так і робили люди, якщо щітки були живі), заладував то все - і о чудо - тишина, ніяких скреготів! на фото №1 - щіточка до обпилки фото№2 - підточив на наждаку в пн буде звіт по встановленню веєрних пісялок. сьогодні ні, так як відео роботи встановлених не записав (затупив з кнопками на телефоні, не включив запис:D)
Круто, ти з карлосоном розправився..... молодець. Мені тої інфи бракувало кілька років тому........ бля, міняв того карлосона!
дякую. та в мене то саме. свій же ж міняв десь тоже 2 роки тому, а рішення було дуже просте, тоді про нього ще незнав..
окей, відпишу. якщо щось, то воно дасть про себе знати дуже скоро, так як вентилятор завжди включаю в дорозі. але надіюсь, що це рішення таки дієве )
А в мене причина у самих втулках, вже скільки не розбирав і змащував, всерівно за деякий час почанає пищати Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
звіт по заміні штатних омивачів на "шкодівські" вєєри як і обіцяв - звіт по встановленню пісялок зі шкоди на гольф2. час роботи - десь +-20хв коротке відео для порівняння, як пісяють стокові омивачі далі, знімаємо стокові пісялки, і робим мініфотосет опісля фотосесії, рулетку/штангенциркуль/лінійку в руки, міряєм по серелині нових пісялок 10мм (ширина стокової пісялки), ножовку по металу в руки і акурантно без фанатизма пиляєм. опісля доганяєм напильником, не РАШПІЛЬНИМ ), а якимось дрібненьким ) результат приміряєм прекрасно сів на штатне місце. налаштовуєм кут (прийшлось підняти по максимуму до верху, так як скло під іншим кутом ніж на шкоді) вуаля, тішимся результатом я задоволений, бо тепер рідина розприскується по всьому лобовому шклі, а не летить на кришу, що, звичайно, підвищує ефективність миття. рекомендую, бо рішення досить дешеве