Та ні, з буквою "А" в мене щось не пробивається маркування. Цей номер точно такий по якому я ті форсунки замовляв.
пробіг 379.900км ех, захопила мене тема від Шега на рахунок іридієвих свічок, я почитав/подивився і відклав то питання до терміну поки мої свічі вклякнуть... вклякли, пройшовши десь трошки більше 60к км і ось я щасливий власник нових свіч denso IW 20 iridium (велике дякую Каматозу за підгон). зараз мало що проїхав, але скажу, що на холостих авто працює набагато рівніше. може самонавіювання, але піднялась тяга при розгоні. наразі задоволений там питались на скільки вистачить підточка щіток у вентиляторі салону відповідаю: весь цей час пропеллер працював на 1 або 2 швидкостях. наразі ні єдиного звуку від нього не чув. так що пророблена робота себе оправдовує
круто, добавку до борща чи до бульби??? уточни, а то з твоїх слів хз яку саме лити. та і не лив би, бо не потрібно їх покищо моєму корчу )
Я лив LM 5110... Результат мені оптично сподобався, тобто на слух.. Ось відгуки покупців на амазоні: http://www.amazon.de/Liqui-Moly-511...sr_1_1_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1 всі позитивні.. попробуй.. ціна питання щось 100 грн.. Правда там строго треба на повний бак і викатати його за 1 поїздку лише тоді різницю почуєш
Я в шоці ! Регламентна заміна свічок - 20-25 тис.км, дуже круті свічки - 30 тис.км. А тут 60тис км ! ! ! Два максимальні терміни ! ! ! . . . . і вклякли. Дивно. Айяйяй.
коли робив самі перші заміни свіч, то шукав інфу в неті про їх ресурс. все що знаходив - то було в районі 50-60тик.... на корча за весь час експлуатації в себе ставив беру ультра х, 4х контактні. це перший раз, коли одна зі свіч сказала "фсьо, хватіт, я устал, я ухажу". як правило, я їх міняв, бо вже відтарабанювали такий пробіг
Нічого дивного, в мене наприклад в мануалі пише, замінити при 60тис.км., я проїхав 75тис.км. і вони були робочі, навіть фотка в недавній темі є, замінив на такі самі, в порівнянні з новими старі виглядали жахливо...
1. Треба робити поправку на якість бензину. 2. В мене є знайомий, який ніколи не міняє свічок, ор, тр, і масло в кпп. І що ?
пробіг 386.000км потекла ліва задня стійка та вийшов з ладу задній сайлент передньої осі. стійки відкатали в районі 100к км. замінив на такі ж Buge+, сайленти лемфьордер. тепер далі їжджу і тішусь Велике спасибі за пророблену роботу та запчастини СТО Комфорт, так тримати!
та нашо в ПП, можна і тут. вартість стійок 630грн/1шт (але вона буде плавати від стану євро), по роботам - заміна 80 за одну + знижка від СТО Комфорт
пробіг 390.000 почало сочитись масло з сальників півосей. замінили, доли масельця. заодно підварити стик вихлопної з глушаком, бо відслоїлось (навіть незнаю як то на словах пояснити) дякую СТО Комфорт за проведені роботи
Привіт . Як справляється моторчик з такими пісялками. Собі купив від шкоди але поки не встановив . Пробував на пряму під капотом підключити . Так вони просто ляють отнією товстою струйою. Таке враження, що тиску замало.
Так , мої не регулюються по висоті. Сьогодні робив експеримент , був в мене паливний насос я підєднав розпилювачі до нього і кинув його в бачок. Тиск в нього 3,5 атм і продуктивність більша , одна форсунка розпилює чудово , інша кепсько , видно бракована. От думаю може так і залишити топливний насос в бачку?