пробіг 401900км пішла спати кермова рейка(( дякую за швидку доставку Міші... все поставили, зробили розвал (цього разу займався всім брат, я тільки на телефоні все видзвонив) розвал робили у Львові, все решту в Добротворі у майстра, який колись мені перекидав зчеплення і варив вихлоп.
пробіг 403.000км замінена коробка передач (подяка Міші Green за підгонку і доставку). стара ще давно почала помалу текти через одну хитру прокладку, яка була і дорога і заміна коштувала як б/y коробка. ось вже масло капало як березовий сік + добряче люфтила від постійного голодування маслом, тому діагноз - заміна. брат замінив сам без звертання на сервіс ще була давня проблема - після хороших дощів стояла вода в салоні... брат зайнявся тим питанням - попадала через ущільнювачі передніх віконних стойок. він все зачистив, промазав перетворювачем іржі + силіконом, але, чесно, вже немає що і спасати.. дуже сильно прогнило (що казати, машинці минуло 26р, з них 8 у моєму користуванні)... ще й прикрість - вода попала в підсилювач.. відправили на ремонт тим часом, всіх з першим снігом 2017
пробіг ~405.000 вік бере своє... уже 27й рік пішов як не як... надокучала проблема з попаданням вологи в салон при дощі, вирішив брат то полагодити.. зняв торпеду, а там пест@ць вирішено наразі просушити і промазати перетворювачем. на літо будемо пробувати проварити і підмалювати. а ще, недавно були замінені задні підшипники. старі загуділи.
пробіг ~410.000км накрився внутрішній вакуум в карбі (ще десь раніше), той що меншої заслонки і брат вирішив зробити профілактику... ітого загнув позиціонер (другий вакум), бо поставив силіконові трубки замість вакуумних, щоб тільки попробувати чи все ок.. все було ок, поки трубки не прогрілись і їх позісмоктував вакуум нах тому, шукаю карб 2ee ecotronic з тими живими частинами. одразу пишу, що перехід на 2е2 не розглядається.. тільки реанімація старого карба. якщо в кого є така радість за адекватні гроші - прошу писати в пп або ж одразу дзвонити на рельсу О66 ЧЧ9 О979 (номер брата)
Карб найшовся (брат купив з лох.уа). ціна ~800грн на радостях, що все працювати почало, дав пару раз просратись двигуну... пішла спати прокладка голови (вона і так вже свіжою не була, і антифриз чуууть-чуууть тікав у двигун). відповідно, вирішив при нагоді все розібрати, прочистити і притерти. ітого, нові кільця, шліфанута голова, нові сальники клапанів, притерті клапана
але, як всім відомо - варто тільки потягнути за ниточку, а клубок все розмотується і розмотується... налаштовували запалювання, але двигун практично не реагував на повертання трамблелом. методом научного тику, а точніше вдуванням-видуванням було зясовано, що той маленьки вакуумний грибочок, що на трамблері вже ніграма не вакуумний... наразі в пошуках або грибочка або трамблера за адекватні гроші... тим часом, можна попробувати ось такий хак що скажете, варто експериментувати?
Колись на свому старому гольфі міняв. Купляв новий якийсь напів ноунейм. Але на скільки памятаю то ця приблуда коректує запалювання коли давиш тапку, а на повертання трамблера без неї машина мала б реагувати. Так що незнаю в чому у вас трабл, але вирізання прокладки з велокамери це можна, суто щоб впевнитись що проблем не тут. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
та власне брат вичитав, що можна тазівськи/деуовський підколхозити, але не дуже хоче того, та і я навчив його робити все на совість і з хорошого матеріалу.. тому, наразі не горить то, і помаленьку шукається..
ну все, пісічка вакуум таки брат розібрав. вона, як і очікувалось, була розірвана. використав мембрану від газового редуктора, що залишилась після профілактичного ремонту. тепер все десь так (відео тут) наразі треба ще акум замінити, бо старий не тримає заряду