конкретно назву не скажу, бо вибрали масло по моделі авта (в каталозі). про мастила вже тема обговорення була. так, лікві на порядок дорожче, але я ним задоволений, бо остання заміна масла в двиглі була з Кастрол на Лікві і різницю я відчув одразу - двігло стало легше ходити. тому обрав цю марку для свого авта, нехай і трошки дорогувато
В мене теж таке було, Проблема виявилась в тому, що мудрі хлопаки з Галицького перехрестя під силовий кабель прокололи мені гумку троса капота(там, де він з-під капоту в салон заходить) коли ставили буфер. Вирішив просто : Вибрав ПІВТОРА відра води і замазав то місце навколо герметиком для фар. СУПЕр моцна штука.
саме так. в моєму гольфі порядок такий: каталізатор -> глушник 2-ї ступені -> основний/головний глушник. замовив в Сигналі глушник 2-ї ступені - 370грн, основний/головний глушник - 500грн. замовляв не найдешевші
шукав по форуму відповідь на своє питання, так і не найшов конкретно. суть така - в моїй машині водійська дверка не зовсім до кінця закривається, тобто є такий собі "зазор". проблема в тому, шо коли я їду, мені постійно свистить вітер з тої дверки. потрібно - майстра, який ту дверку красіво мені піджене і вона буде добре закриватись... чекаю на номера телефонів. дякую
З приводу масла в КПП: Оригінал - це Кастрол Таф ікс, синтетика. Його лиє завод і радять всі каталоги. Ціна за 2 л від 150 до 200 грн. Кращого для вагеновских КПП поки шо не придумали. Що ти залив, залишається догадуватись. Якщо масло для автомату чи АТФ, то КПП кирдик прийде скоро. Присадки теж не найкращий друг коробки. Регулювати замок і сам штирь в стойці, на який замок заклацується. Якщо дверні петлі провисли або мають люфт - міняти їх. Звернути увагу на стан ущільнювача.
значить залив таке масло Hochleistungs-Getriebeol (GL-4+) SAE 75W-90 (арт. 3979) http://camion.com.ua/catalog/show/cat_id=CAM000047&page=2 (див. останню позицію) по опису воно саме для мого кара
то що ти хочеш сказати, що я купив мотора в Діми за 1000 паперів і 700 паперів з тієй 1000 я заплатив за каталізатор???
А яка, власне, роль того каталізатора що він такий дорогий. Як на мене то там справа лише в викиді шкідливих речовин в атмосферу.
Вітер свистить тобі з уплотнітеля між склом і дверкою а не між кузовом і дверкою Тим гвинтом ти собі можеш порегулювати але 80% що дверка стане гірше закриватися - не даром так відрегульовали до тебе
Не мало. Просто така ціна мала б ще на щось впливати... Знаю багатьох, хто розрізав той каталізатор, вибив зсередини кераміку і зварив той банячок назад. Цікаво чи це крім довкілля на щось впливає...
Буває що в авто е дві лямбди, і от друга стоїть після каталізатора! А тепер - подумай чи може він на щось ше впливати?