Такі штуки в машинах до 2003 року не знайдеш, та й то не у всіх. крім цього, при потребі сигнал для другої лямбди емулюється з невеликою похибкою навіть при відсутності каталізатора. Екологія штука важлива звичайно, але від нашого бензину каталізаторам кирдик приходить раніше половини строку їх служби, а часто навіть нові каталізатори некоректно працюють через неякісне пальне, сам спостерігав таку ситуацію на Ніссані Ікс-трейлі і Мазді 6 МПС. Доводилось викидати незабитий кат і емулювати сигнал другої лямбди.
Каталітичний нейтралізатор (по простому каталізатор) предназначений для перетворення шкідливих речовин таких як угарний газ, які там ще не пам"ятаю, в речовини які природа може переробити тобто: вода, вуглекислий газ, сажа та інші. Звісно невелика кількість шкідливих речовин викидається в атмосферу. А складається "каталізатор" з дорогих металів один з них сплав титану інший чесно кажучи вже непам"ятаю(рік назад здавав екзамен де було це питання), тобто в ньому проходить хімічна реакція, а ці дорогі метали працюють каталізаторами(пришвидчують та роблять реакцію). Саме тому вони й коштують дорого, і забиваються на етильованому бензині менше ніж за 1000 пробіга авто, хоча повинні працювати в 50 раз довше(як мінімум).
Тобто це не кераміка всередині? Які наслідки все таки "витрушування" каталізатора і встановлення пустого баняка?
На швидкість це не впливає, коли подивитися конструкцію каталізатора там багато рядів сіточки, тобто звук він не глуше, звісно створює якесь сопротівленіє(якщо забитьий то досить велике) але за рахунок досить великого об"єму воно невідчутне, вибивання середини впливає лише на шкідливість викидів(якщо дві лямбди то і на роботу двигуна). На цей рахунок можу сказати лише одне кераміка може використовуватись як "контейнер" для доргих металів, тобто щоб трішки здешевити вартість самого нейтралізатора тай кількість використаних металів(скажим так керамічна сітка з напиленими ззовні металами, як цинкування заліза).
щось я не розумію, навіщо різати завісу?? в тебе двері шатаються??? то там треба вибити того штиря і новий вставити (виточити навіть), чи підкласти якусь шайбу. чому так радикально???
було зробено дослідження разом з Каматозом на зїзді - проблема в звісі, а саме ось тут є два варіанти: 1) шукати майстра, який то все зробить; мої пошуки + пошуки Каматоза результату не дали... 2) шукати на шротах биту дверку і різати завісу + просити в майстра шоб то все склепав. для мене 1-й варіант краще, так як немаю часу шоб за тим всім їздити. на даний момент майстра ше не було знайдено. може в когось була така проблема або хтось шось може толкове порадити. дякую
Народ,людина кожний день Їздить з Кам"янки і назад через двері задуває вітер,можна заробити купу хворіб(двоє шукає це добре,а двадцять ще краще)з майстрів ніхто не хоче братись.Потрібно допомогти.
о-о-о, дякую. наскільки зрозумів то зараз мені тре найти петлю (папку) + той штирь новий. зараз поробую передзвонити по магазинчикам, може шо і мають. вроді не так все і страшно робити. дякую
передзвонив по магазинам, відповіді "в нас такого нема", "ми такого не возимо" і тому подібне... хто знає де ті деталі можна пробити?? буду вдячний за підказки
В мене В ауді також просівша пер. водійська дверка,так от в газеті Ваш магазин, бачив оголошення про реставрацію дверних петель, позвонив - коштує таке задоволення 200грн за одну дверку, по часу казав що пів дня! Так переглянь Ваш магазин! А найшов таке: Рестраврація рульових рейок, гідропідвилювачів, реставр. дверних петель, діагностика та ермонт автомат. та механ. коробок передас, ремонт ходової, заміна мастил. Зварка і покраска. Токарні роботи. Вигот. балкон. завіс тел.: (8096) 276-6793 , (8067) 713-2937 Але я дзонив по іншому оголошенню, зараз його немає в газеті, нажаль!
питання вирішене на 50%. передзвонив, сказали передзвонити в понеділок. все зроблять. ціна питання 200 грн. якшо ше в когось є ідеї, пишіть.
Обовязково відпишись як зробили, або фотозвіт виложи(я міняв але під рукою не було фотоапарата). Я у себе на В4 міняв разом з татом, оскільки самому дуже "гєморно". Робота була в два етапи: 1. Висверлити та вибити палець завіси. 2. Найти токаря і виточити новий. Перший етап получився десь приблизно за 3-4 години, і був поставлений (тимчасово) на болти, бо не було токаря. А вже десь через місяць і був зроблений другий етап, хоча було все підготовлено(матеріал для виточки штока) але часу зайняв десь 1-2 години.
помніняв сьогодні глушники: основний і другої степені(вроді так він називається ). тепер вихлоп виходить через одну дирку, а не через всю систему. буду скучати за друшляком (старими глушаками гггг)
права фара hella коли міняв лампочки габаритів, виявилось, шо в мене фари різні. тобто ліва (якшо сидіти в салоні, то вона ліва ) - оригінал хелла, права - китайське гувно. попробував перевірити їх дію в темноті окремо: - хелла(ліва) фігачить шо дурна; - права ледве ледве шось там світить... отже, шукаю неспішно праву фару (куплю)(якшо сидіти в салоні, то вона справа) оригінал хелла. може ше хтось мене по цінах на такі фари просвітить, бо не орієнтуюсь скільки то може коштувати. другий варіант - куплю пару. є ше такий ньюанс - через тиждень пру в польшу(варшава, краків), може хто підкаже де там можна купити такі фари. фари мають бути з коректорами. ось фото фар з включеними габаритами. на фото хелла зправа, китай зліва.
є хела 60 рубасиків (як сказали права-ліва одинакові),за такі гроші можна купити тут,а не тягнути з поляндіЇ.
є таке питання. я вже казав, шо рулю в польшу на своїй бричці. вже візи маю, є питання з доками на машину. я їжджу по довіреності і маю тимчасовий талон реєстрації ТЗ. знаю, шо треба купити грін кард при виїзді за кордон. але нарив ось таку штуку: " Документи на транспортні засоби для поїздки за кордон можуть оформлятися на підставі довіреності, посвідченої в установленому порядку. При цьому особі, яка здійснює поїздку за кордон на загальних підставах і має таку довіреність, на період поїздки видається свідоцтво про реєстрацію на її ім'я, а свідоцтво про реєстрацію, виписане на ім'я власника транспортного засобу, і довіреність зберігаються у відповідному підрозділі ДАІ. Видане на період поїздки за кордон свідоцтво про реєстрацію повертається відповідному підрозділу ДАІ не пізніше ніж через 10 днів після повернення з-за кордону. " http://ambu.org.ua/node/1067 чи є люди з досвідо виїзду за кордон, які катаються по дорученню?? поясніть, як цей процес проходить? мені вже тре в МРЕВ звертитсь по той документ?? дякую за відповідь. пи.си. написав в темі про свй гольфець, бо не міг найти відповідної теми ....
одним словом, дядьку - тобі треба тимчасовий талон. Взагалі-то ти маєш право їхати і по дорученю. Але, курві пшеки не розголошують цей приказ/указ/постанову і тому ламаються навіть тоді, коли ти маєш тимчасовий талон. не знаю, як у вас, а через наш Ягодин треба курвому сину матері - пшечки дати на лапу 100-200 грн, тоді він тобі буде так в очки посміхатись і навіть зробить вигляд, що твій тимчасовий -ну, просто оригінальний техпаспорт і все гуд. А що??? переписати на себе авто не хоч?? я вже колись писав, які можуть бути наслідки керування по довіреності
... я маю якись "ТИМЧАСОВИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ТАЛОН" жовтенький він. Але крім того (тобто замісь техпаспорта і того талона) видають якись тимчасовий техпаспорт (чи я помиляюсь) ?? переписати на себе - зараз бабла на то немаю, та їхати маю вже в суботу зранку. про ситуацію їзди по довіреності знаю, тому буду ставити на себе десь весною. повторюсь, мене більше цікавить процедура оформлення того тимчасового техпаспорта. Markell в тих ділах шарить, чекаю, мо він шось напише