в мене 1.9тді рік товчу мотор супер правда зумів розбити її хотілось би купити донора може хтось знає чи запропонує десь то тисячі євро
в мене 1.9тді рік товчу мотор супер правда зумів розбити її хотілось би купити донора може хтось знає чи запропонує десь до тисячі євро
ІМХО - Дорго за реставрацію турбіни - зараз за 280 уе роблять. А на той час (докризовий) то було майже 600 американських гривень. То певно на Алексі роблено було?
Дякую за відгуки друзі! Та купив то що виходило і то що було, Олеже. Не дуже розженешся в чужій країні приїхати і взяти купити собі кору, ще і увалити з пару тисяч на тюнінг... Акура - то так... Ср..ковозка. Бо тут без машини в магазин навіть не підеш. В них і тротуарів не дуже є. Хоча акурою задоволений. Просторна, моторна і їздить добре, не ламається. комфорт + троха спортивності. Що мене дуже дивує тут - фольц має репутацію запорожця. Вибачте мене за ті слова, але тут так є, я того не розумію. Причому обгрунтовано має таку репутацію - процент поломок високий і все таке... Може то нові моделі фольца такі... Я американам пробую доказувати що от мовляв надійнішої машини ніж гольф двойка ще взагалі не придумали... Але вони не розуміють... Тут таких майже нема. Не бачив ні одного француза, ні одного опеля, ні шкод, ну про жигулі мовчу. Тойота/лексус тут вважається самої надійною, після неї іде хонда/акура і решта іпошок. БМВ і мерседес - вважаються типу люксовими машинами. Є корейців троха - кій і хюндаїв. Вони ламаються але виїзжають на тому що в них дуже потужна гарантійна програма тут. Ну і основна маса - американські машини.
Братела, нарешті ти об"явився Ти хоть аську включи, розкажеш чьо как І взагалі коли до нас і своєї жовтокори вертаєшся?