Відповідь: Взаємозамінність деталей Круто, головне що в тєму! Вибач, але не знаю. А він не відкручується бо проржавів весь нафіг чи нема за що викрутити? Попробуй на ніч залити ВД-40 (побільше). Як не піде - висверлюй і пиляй.
Відповідь: Взаємозамінність деталей витратні матеріали взаємозамінні до всіх машин. бензин, колеса, плин до моття стікла, двірники, чохли, коврики, шампуні і ще деякі.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Євген! Не сміши... Виклади нижче список деталей на нашого Пасата і 2109 в табличку порівняння цін і все стане ясно, звісно якщо мова йде не про покришки, коврики, накладки на руль і плин до стекол. Почни з колодків, рульової рейки, амортизаторів, пружин, відбійників в ходову, форсунки до інжетора, патрубки, термостати, бігунок, фара в зборі, дверні ручки оригінал, замок запалювання з личинкою, щиток приборів, щеплення.... далі продовжувати? не сміши, ціни на Фольци відрізняються радикально від 2109, про термін служби я звісно мовчу, але ціни в корінь більші!
Відповідь: Взаємозамінність деталей Попробуй звернутись на сервіс. Якщо не знаєш куди, підійди до мене в п'ятницю, я тобі пораджу свого майстра.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Ви тему не переплутали п. Євгене? причому тут майстер, причому тут сервіс?
Відповідь: Взаємозамінність деталей Я на В3 їздив 9 років. За той час поміняв вкладиши передніх амортизаторів по 200грн., задні пружини поставив від 2109, термостат 40грн., фередо 250грн., колодки 180-200грн. Ціни приблизні, бо вже не пам'ятаю. Але ти порахуй скільки разів прийдеться міняти це все на 2109. А оте все остальне, що ти написав в мене ще рідне стояло і нормально працювало. Тобі моя порада, якщо ремонтуєш машину, то став всі запчастини оригінальні, німецькі. І запам'ятай німецькі машини створені не для того, щоб їх ремонтувати, а щоб їздити.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Шановний п.Євгене! Не хочу видатися не культурним, але ми говорили про взаємозамінність деталей з нашим брендом VW. Цитуючи Вас в попередніх постах, так там написано, що "ми з колегою порахували в що обходиться обслуговування мого Пассата і його ВАЗ 2109. Приблизно однаково". Так вот звідси я навів приклад (хоча навіть без цін, що НЕ одинаково). Якщо перескочити в другу проекцію теми, то ціни які Ви навели, для прикладу пригадую термостат за 40 грн він буде явно не німецький і не оригінальний і колодочки за 180 явно не оригінальні, але ми говоримо не за оригінальність, а за вартість однієї і тієї ж запчастини на 2109 і VW. і останнє питання. Яка різниця якщо Ви ставите пружини від 2109 на Свій Пассат, вони прослужать не однакову кількість років??? чи ті ж колодки шо на тій машині шо на тій не однакову кількість кілометрів будуть Вам гальмувати? Ми помішали всі теми і навіть одну перекрутили по різному. Йдеться до того що є взаємозамінні речі між Німцями і Радянцями. Якщо можна ставити з наших авто не суть несучі конструктивні речі, то чого ж їх не ставити? А якщо йдеться про ціни, то я в корінь буду з Вами сперичатися і доводити свою думку, вплоть до того, що сядемо в машинки і проїдемося по магазинах того і іншого бренду. КОНТРАСНІ ціни між 2109 і Фольцами.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Ти вважаєш, що я повинен пам'ятати скільки разів я міняв колодки за 9 років? Розмова іде про те в скільки обходиться обслуговування машини.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Ні звісно не повинен. 1. Я просто заперечив що запчастини одинакові в ціні між 2109 і ВВ, і звісно я веду за обслуговування, 2109 дешевше. Сраний молдінг на дверку я заплатив 30 ойро, а на Джигуля весь комплект на всі дверки 100 грн, це також треба врахлвувати, а не тільки ходову. + Карбюратор в мене постійно здихав, коштував він новий 750 ойро, а до Джігуля 450-550 грн. Вот тобі і різниця в цінах. 2. Якщо ти ставиш колодку на 2109 і ту саму на Пасат, то якість цієї колодки (зношення) будуть практичнго одинакові за виключенням важча машина чи легша. П.С. Можна було вчора й привітатися, а то візитки мені Манкі передав, дякую.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Kinder ти розумієш різницю між ціною деталі і вартістю обслуговування. А карбюратор тобі можуть і за 2 тис. запропонувати. Таке враження, що крім "Алекса" ти нічого не бачив. Потрібні запчастини, поспитайся де взяти-всі тобі підкажуть. Вибач, вчора я просто не мав часу, поки з одними переговорив вже треба було їхати. І тебе відверто кажучи я не знаю, підійди в слідуючий раз сам.
Відповідь: Взаємозамінність деталей На скільки маю поняття - ціни(вартість) деталей саме і входять у ВАРТІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ з роботою. Чи я помиляюся? :-D А хто тут говорив про Алекс тільки? Мабуть я справді маленький, справді не знаю де шукати запчастини :-D , але я думаю я відповів, що вартість обслуговування наших авто дорожче за ВАЗи. Ти мене не знаєш? О це вже насмішив. В нас Пасати майже одинакові, в тебе довгий, а в мене коротший :mrgreen:
Відповідь: Взаємозамінність деталей Вартість обслуговування це скільки тобі треба витратити на ремонти за одиницю часу, наприклад за рік. Запчастини трохи дорожчі, але міняти їх треба не так часто.
Відповідь: Взаємозамінність деталей а хто тут казав про нав*язування? я просто проконстатував, не згущуйте "фарби" дядьку :mrgreen:
Відповідь: Взаємозамінність деталей Чому б зразу не пересісти на тази? Чи будемо поступово робити тази з наших вагенів? Немає грошей на обслуговування вагена чи давить жаба-зачєм такой дарагой машін пакупал? Не розумію людей, які ставлять на Вагени солекси замість рідних карбьорів, лямбди від 10-к, тазовські бензонасоси, пружини, колодки і т.д. і т.п. треба глобальніше підходити до питання: запхати в вольксваген мотор з навісним і коробкою від 2109, ходову взагалі від волги поставити-вона ж довше ходить? То фігня, шо пружини мають різні прогресивні характеристики, тазовські колодки з тормозного диска знімають стружку (мовчу про якість гальм), матеріали і допуски, які використовуються при виробництві тазовських деталей, ні в одні рамки не лізуть. Якшо керованість автомобіля і безпека руху не мають великого значення-вперьод до калхозу з запчастями від джигулів, давайте здивуємо німецьких інженерів.
Відповідь: Взаємозамінність деталей Підтримую Марка на 100 % я знаю людей які мають тази то вони навпаки стараються в ті машини запихати запчастини від іномарок, щоб їзда була приємнішою і безпечнішою !