хлопнув газ!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ROS, 9 лют 2010.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    хм...задумався...
    Цікавить наступне - є 2 види клапанів на балоні - електромагнітний і механічний.
    ось цікавить - якщо я їду - тут -БАХ!!! ну я злякався, пісьнув в штани і далі відповідно глушу авто. То на електромагнітному газ перестане подаватись?? чи на механічному також?? там в редукторі мо ще що стоїть??
    питаю - бо говорили з Сержем 9 - в нього механіка і тим плюс - що зміг виявити утєчку газу. а на ел-магнітному - заглушив і кран закрився
     
  2. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Є два види редукторів: механічний і електронний!. Механіка: газ надходить виключно після заведення двигуна, тобто, редуктор з'єднаний шлангом з впускним колекторм, є розрідження-поступає газ Електронний(такий як мій): газ поступає при кожному повороті замка запалювання, якщо кнопка стоїть а положенні "газ".
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    є на редукторі клапан. відкриває подачу газу при переключенні кнопки на газ. там стоїть звичайне реле, яке працює по принципу - відключає форсунки і відкриває клапан газу на редукторі. але до редуктора газ подається постійно (на механічній арматурі балона).
    якшо бахне так шо пісьнеш в штани, авто саме заглохне, без твого втручання. :D
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    то я зрозумів. Мене цікавить інше - авто заглохло, але газ продовжує іти?? в мене ж запалювання ввімкнене.

    і взагалі - чого ті хлопки бувають? За останній час - Рос вже третій в кого бахнуло. а в одного - 2 рази підряд вальнуло, не встиг і толком воздухоміра прикрутити
     
  5. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Для роботи на газу необхідно:
    1. добрі і якісні свічки запалювання;
    2. добрі високовольтні дроти;
    3. трохи раніше запалення(в рамках +6-8град).
    З цих пунктів шось незрослось, маєш хлопок!
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    4 чистий повітряний фільтр
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Продді, став газ і катайся, чого ти боїшся. В тебе скоро це у фобію переросте.
    Ти коли ставив вдома газову плиту, ти теж всіх і вся розпитував, чому стаються вибухи ???
    А бачив по теліку, шо пів будинка знесло? Не перейшов на електро плиту?

    Це я все до того, що якщо ти поставиш нормальне газове обладнання в нормальних майстрів і будеш виконувати елементарні правила експлуатації і користування, то всі ці страхи залишаться тільки міфом.
    Всі ці вибухи і горіння газу прийшли до нас ще з часів СРСР, коли бензину не було взагалі і коли всі хто хотів їздити, МУСІЛИ ставити газ. А це були Білоруські установки, з яких газ валив зі всіх дір, звідки можна і не можна.
    А тепер обладнання ставлять значно краще по якості. Навіть на нові машини тепер ставлять 2 види палива - бензин і газ.
    Ще мушу сказати, що газовики міняють крани на газопроводах під тиском, тобто газ валить а вони міняють кран. навіть труби заварюють, коли газ є в трубах. І нічого, головне знати правила безпеки і їх дотримуватись.
    Зрозумійте, мені все одно, на газу ви їздите чи на бензині, просто мене дивують ваші "мученія" на цю тему. вроді і дорослі люди, і шось уже бачили і знаєте, а страхи у вас як у первіснообщинної людини - грім вдарив, а воно голову в пісок.

    Такого роду газо-бажаючі автомобілісти становлять окрему тєму для прикола в газоустановщиків. Вони називають таких - довгосозревающіми. Вам скажи пару плюсів - і ви вже ставите, 1 мінус - і знов на пів року відкидається назад.

    з.і. без образ, все написане - це на хвилі гумору. дійсно прикольно наблюдати за "довгосозревающіми".
    а ще мабуть ні для кого не секрет, що глобальне потепління змушує вчених розробляти двигуни на інших видах палива. ото я буду ржати, коли через пару десятків років хтось із нас на цьому форумі напише - танунах... той мотор на зрідженому водні. я водородну бомбу в багажнику возити не буду. :D:D:D
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    я ж тобі написав - реле відключає роботу форсунок і відкриває газовий клапан.
    форсунки у тебе працюють при включеному запалюванні? у мене ні, як у тебе - не знаю.
    клапан газу відкривається при заведенні авто (якщо кнопка в режимі "газ"). але це по секрету.:dance:

    з.і. поки ми з вами тут переписуємось, один з наших одноклубників прийняв рішення і за пару днів уже катається на газі. запитайте його враження, скільки страху і нервів йому це вартувало? чи може він отримує задоволення від економії коштів і підсмішкується з "сомневающіхся"....... :mocking:
     
  9. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Ніякий страхів і нервів в мене не було, якщо так ставитися "... а вдруг вибухне...", то по вулиці тож не треба ходити, бо може якраз в той час якийсь бовдур кине з даху кірпіча і все...:bomb:, скажу ще що економія то супер, от наприклад зараз сильні сніги, катаюся по суті по поганих дорогах розхід бензи в мене був 11 літрів на 100 км по ціні 7,99 за літр виходить 87,89 грн, газу бере 13 літрів по ціні 3,30 - 36,3 грн і різниці 87,89 - 36,30=51,59грн, та я довольний як СЛОН друзі!!!:yahoo::yahoo::yahoo:, ставте і не бійтесь!
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    по-перше - газ уже знову по чітирі шіїсєть)))
    по-друге - я не боюсь і созрєл я давно. просто є деякі обставини, шо зараз не можу поставити ( не хватка бабла в тому числі)
    по-третє - звичайно, коли я вмикаю запалення - то форсунки знаходяться в "активному" стані. Чи як ви поясните - якщо запалювання вимкнене - я хоч 300 раз буду нажимати на педаль газу - а вона потім все рівно заведеться, а при ввімкненому запалюванні достатньо 2 рази нажати на газ і свічки залило. перевірено на практиці.

    клапан газу відкривається при заведенні авто (якщо кнопка в режимі "газ") ти пишеш. Правильно - при заведенні відкрився, і от наприклад воно працює і я візьму і зніму дрота від катушки до трамплера і тим самим так штучно заглушу движка, але запалювання залишається ввімкненим - і ось тут мене цікавить - ЯК система ГБО буде "знати" що газ тре перестати подавати??

    п.с. Те що крани газові міняють під тиском - то одне, а те що авто згоряє за 2 хвилини - то інше.

    п.п.с. Сорі, що повторююсь - але хочу вияснити все до останнього проводка))
     
  11. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Сорі! У нас на місцевому газовому підприємстві 3,30 вчора заправлявся
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ну виясняй, виясняй, заважати не буду. :yes:
     
  13. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Соррі. Люди є різні.
    Сьогодні чоловік розказував, що в житті більше не хоче дізеля, а азу тим паче!
    Толком довести мені свою правоту так і не зміг.
    Розкажу свою ситуйовину. Купив сірка мк1 на карбі з газовую установкою. Трішки покатався на газу і бензині, різниці в потужності не віддчув (можливо із-за ваги авто).
    Тепер в того сірка пхаю 61 клапаник на мех інжекторі, хочу звичайно мати можливість їздити і на газу, але.... мех інжектор!
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Взагаліто форсунки відкриваються коли є оберти на маховику чи трамбплері(взалежності від системи), тому форсунки не повинні відкриватися при просто включеному запаленні. бензонасос качає бензу тут я згоден, і то підкачав і вимкнувся(реле тиску), а що до газу то навіть механічний(вакуумний) редуктор повинен перекрити подачу пального при заглогшому двигуні. Принаймі в мене стоїть лямбда, яка контролює вихлоп і шоб завести двигун який простояв заглушеним хочаб 30 сек його потрібно прокрутити хочаб 2 сек- а потім заводиться.
    Газу не маю, описував лише бензин.
     
  15. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Повністю згідний, перекриває. В мене від рекуктора іде дротик, який пару витків намотаний на центральний дріт(бабіна-розпридільник). Нема імпульсів - нема газу!!! Коли навіть і забудеш виключити запалення чи заглох - газ непоступає, перекритий!
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Вчора вже знову на колесах. Поміняв свічки, дроти, кришку трамбльора і воздухомір. Фільтр поклеєний(вдалося). Заводжу на бензі і після 3-5хв. роботи переходжу на газ, політ нормальний!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    - Олег ану з цього місця поподробнєє, що то за мотор такий :dntknw::dntknw: Ти що на орбіту зібрався свого Сірка вивести??? Чи на зльоті в Латвії всім носа втерти :yahoo::yahoo:
     
  18. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Оригынальний 16V KR мотор з 2-гого сирника
     
  19. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    накінець-то почув відповідь. +1.

    ГБО ставити буду. по-любому.
     
    Останнє редагування: 14 лют 2010
  20. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Газ и есть гемор !
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)