хм...задумався... Цікавить наступне - є 2 види клапанів на балоні - електромагнітний і механічний. ось цікавить - якщо я їду - тут -БАХ!!! ну я злякався, пісьнув в штани і далі відповідно глушу авто. То на електромагнітному газ перестане подаватись?? чи на механічному також?? там в редукторі мо ще що стоїть?? питаю - бо говорили з Сержем 9 - в нього механіка і тим плюс - що зміг виявити утєчку газу. а на ел-магнітному - заглушив і кран закрився
Є два види редукторів: механічний і електронний!. Механіка: газ надходить виключно після заведення двигуна, тобто, редуктор з'єднаний шлангом з впускним колекторм, є розрідження-поступає газ Електронний(такий як мій): газ поступає при кожному повороті замка запалювання, якщо кнопка стоїть а положенні "газ".
є на редукторі клапан. відкриває подачу газу при переключенні кнопки на газ. там стоїть звичайне реле, яке працює по принципу - відключає форсунки і відкриває клапан газу на редукторі. але до редуктора газ подається постійно (на механічній арматурі балона). якшо бахне так шо пісьнеш в штани, авто саме заглохне, без твого втручання. :D
то я зрозумів. Мене цікавить інше - авто заглохло, але газ продовжує іти?? в мене ж запалювання ввімкнене. і взагалі - чого ті хлопки бувають? За останній час - Рос вже третій в кого бахнуло. а в одного - 2 рази підряд вальнуло, не встиг і толком воздухоміра прикрутити
Для роботи на газу необхідно: 1. добрі і якісні свічки запалювання; 2. добрі високовольтні дроти; 3. трохи раніше запалення(в рамках +6-8град). З цих пунктів шось незрослось, маєш хлопок!
Продді, став газ і катайся, чого ти боїшся. В тебе скоро це у фобію переросте. Ти коли ставив вдома газову плиту, ти теж всіх і вся розпитував, чому стаються вибухи ??? А бачив по теліку, шо пів будинка знесло? Не перейшов на електро плиту? Це я все до того, що якщо ти поставиш нормальне газове обладнання в нормальних майстрів і будеш виконувати елементарні правила експлуатації і користування, то всі ці страхи залишаться тільки міфом. Всі ці вибухи і горіння газу прийшли до нас ще з часів СРСР, коли бензину не було взагалі і коли всі хто хотів їздити, МУСІЛИ ставити газ. А це були Білоруські установки, з яких газ валив зі всіх дір, звідки можна і не можна. А тепер обладнання ставлять значно краще по якості. Навіть на нові машини тепер ставлять 2 види палива - бензин і газ. Ще мушу сказати, що газовики міняють крани на газопроводах під тиском, тобто газ валить а вони міняють кран. навіть труби заварюють, коли газ є в трубах. І нічого, головне знати правила безпеки і їх дотримуватись. Зрозумійте, мені все одно, на газу ви їздите чи на бензині, просто мене дивують ваші "мученія" на цю тему. вроді і дорослі люди, і шось уже бачили і знаєте, а страхи у вас як у первіснообщинної людини - грім вдарив, а воно голову в пісок. Такого роду газо-бажаючі автомобілісти становлять окрему тєму для прикола в газоустановщиків. Вони називають таких - довгосозревающіми. Вам скажи пару плюсів - і ви вже ставите, 1 мінус - і знов на пів року відкидається назад. з.і. без образ, все написане - це на хвилі гумору. дійсно прикольно наблюдати за "довгосозревающіми". а ще мабуть ні для кого не секрет, що глобальне потепління змушує вчених розробляти двигуни на інших видах палива. ото я буду ржати, коли через пару десятків років хтось із нас на цьому форумі напише - танунах... той мотор на зрідженому водні. я водородну бомбу в багажнику возити не буду. :D:D:D
я ж тобі написав - реле відключає роботу форсунок і відкриває газовий клапан. форсунки у тебе працюють при включеному запалюванні? у мене ні, як у тебе - не знаю. клапан газу відкривається при заведенні авто (якщо кнопка в режимі "газ"). але це по секрету.:dance: з.і. поки ми з вами тут переписуємось, один з наших одноклубників прийняв рішення і за пару днів уже катається на газі. запитайте його враження, скільки страху і нервів йому це вартувало? чи може він отримує задоволення від економії коштів і підсмішкується з "сомневающіхся".......
Ніякий страхів і нервів в мене не було, якщо так ставитися "... а вдруг вибухне...", то по вулиці тож не треба ходити, бо може якраз в той час якийсь бовдур кине з даху кірпіча і все..., скажу ще що економія то супер, от наприклад зараз сильні сніги, катаюся по суті по поганих дорогах розхід бензи в мене був 11 літрів на 100 км по ціні 7,99 за літр виходить 87,89 грн, газу бере 13 літрів по ціні 3,30 - 36,3 грн і різниці 87,89 - 36,30=51,59грн, та я довольний як СЛОН друзі!!!, ставте і не бійтесь!
по-перше - газ уже знову по чітирі шіїсєть))) по-друге - я не боюсь і созрєл я давно. просто є деякі обставини, шо зараз не можу поставити ( не хватка бабла в тому числі) по-третє - звичайно, коли я вмикаю запалення - то форсунки знаходяться в "активному" стані. Чи як ви поясните - якщо запалювання вимкнене - я хоч 300 раз буду нажимати на педаль газу - а вона потім все рівно заведеться, а при ввімкненому запалюванні достатньо 2 рази нажати на газ і свічки залило. перевірено на практиці. клапан газу відкривається при заведенні авто (якщо кнопка в режимі "газ") ти пишеш. Правильно - при заведенні відкрився, і от наприклад воно працює і я візьму і зніму дрота від катушки до трамплера і тим самим так штучно заглушу движка, але запалювання залишається ввімкненим - і ось тут мене цікавить - ЯК система ГБО буде "знати" що газ тре перестати подавати?? п.с. Те що крани газові міняють під тиском - то одне, а те що авто згоряє за 2 хвилини - то інше. п.п.с. Сорі, що повторююсь - але хочу вияснити все до останнього проводка))
Соррі. Люди є різні. Сьогодні чоловік розказував, що в житті більше не хоче дізеля, а азу тим паче! Толком довести мені свою правоту так і не зміг. Розкажу свою ситуйовину. Купив сірка мк1 на карбі з газовую установкою. Трішки покатався на газу і бензині, різниці в потужності не віддчув (можливо із-за ваги авто). Тепер в того сірка пхаю 61 клапаник на мех інжекторі, хочу звичайно мати можливість їздити і на газу, але.... мех інжектор!
Взагаліто форсунки відкриваються коли є оберти на маховику чи трамбплері(взалежності від системи), тому форсунки не повинні відкриватися при просто включеному запаленні. бензонасос качає бензу тут я згоден, і то підкачав і вимкнувся(реле тиску), а що до газу то навіть механічний(вакуумний) редуктор повинен перекрити подачу пального при заглогшому двигуні. Принаймі в мене стоїть лямбда, яка контролює вихлоп і шоб завести двигун який простояв заглушеним хочаб 30 сек його потрібно прокрутити хочаб 2 сек- а потім заводиться. Газу не маю, описував лише бензин.
Повністю згідний, перекриває. В мене від рекуктора іде дротик, який пару витків намотаний на центральний дріт(бабіна-розпридільник). Нема імпульсів - нема газу!!! Коли навіть і забудеш виключити запалення чи заглох - газ непоступає, перекритий!
Вчора вже знову на колесах. Поміняв свічки, дроти, кришку трамбльора і воздухомір. Фільтр поклеєний(вдалося). Заводжу на бензі і після 3-5хв. роботи переходжу на газ, політ нормальний!!!
- Олег ану з цього місця поподробнєє, що то за мотор такий Ти що на орбіту зібрався свого Сірка вивести??? Чи на зльоті в Латвії всім носа втерти