Хочу для профілактики перебрати компрессор G60

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Rock-n-Roll, 13 лип 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    деталі я беру в одного і того ж чувака.в нього взагалі вся "Варшавка" скупляє запчастини і перепродує.ще й знижку дає.але ну його на...такий ексклюзивний мотор!я його викинув і задоволений.
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    в мене така думка,що той Г60 все рівно,що ауді 200.і ремонтувати дорого, і викинути шкода.
     
  3. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Аудi 200 - то дуже гарна машина. I 4*4 там iде "трошки" по iншому!
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    тільки спочатку треба буде зробити це http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g60 :)
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я по цій ссилці розбиррав.
    один знйомий казав, що підходить ремінець від якоїсь Бошовської шліфмашинки. якщо тре перепитаю

    а ще один казав, що можна поставити вентилятор від пічки Москвіч 408. правда тре проводку думати. але качає добре.
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    :Dкуда вентилятор????
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    нє. серйозно казав мені, що він має вигляд як в пилєсоса. і нагнітає повітря не гірше. як ставити я не питав. це вже мабуть політ фантазії.

    згадав хто казав - Тарас, одноклубник, що був зі мною на Світязі на Джетті. нік не пам*ятаю. він рідко тут буває
     
  9. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ремінець підійде від будь-якого кінтайського електрорубанка,жеби тіко в довжину вклавсі(120мм),питання :на скіко його хватить?
    ото вже по-нашому,по-словянськи:головне його дротом добре замоцувати - шоб,не дай Бог,того вентилятора вагеновський інжектор в мотор не засосав !
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Ярик, шо то сє с тобов стало??? аватару сі змінив був)))))))

    згадав його нік M&K. я тут ні при чому. в мене самого очі на лоб полізли від такого ноу-хау.
     
  11. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    так,йопсєль,шо ж я - нє дохтур хаусь?
    такі теми час від часу постійно вспливають в тирнеті,але це - жесть!повна!
    просто люди думають надути в стоковий мотор 1бар і отримати табун без лишніх капіталовкладень!
     
  12. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Можна ще простіше, підєднав шланг до запаски, пару сек маєш 2 бари, режим овербуста йо-майо.Став, підкачав, і знову на гонки, нах ті компресора :gamer:
     
  13. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Так ми з Мартіні думали до обіду сьогоднішнього дня, доки не почали розбирати мій компресор, але виявилось багато нюансів :D. Народ , хто може помогти дістати ремкомплект до G60. Повністю ми компресор сьогодні не зняли бо "були нюанси)" але в вихідному патрубку масла трошки було, значить сальники і ремінець треба міняти обовязково, а решта покаже повне вскритіє).
     
  14. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Ставте ітон 45 або 62 і забудьте за жо.
    Будете мати радість бачити наддув в районі бара і ще хиже завивання коради коли по газах давите.
     
  15. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Та в мене вона і зараз їде непогано, 1 - передача, колеса пищать не перестають доки не відпустиш педаль, 2 передача - колеса пищать десь до 5 тис оборотів, а ще маю кіт під надув на 1-бар, але щось та жошка зашуміла, вскрию побачу що там. Наразі тре відкрутити болт на передньому кріпленні жошки, на якому збиті грані(відкручується він шестигранником (( ) щоб зняти жошку, а то блян буде не просто, сьоні з Мартіні голову ламали як то зробити.
     
  16. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Міряй тиск. Як мінімум 0.6 бара при 6000 і нагрузці. Комп коради мав би показати його. Десь я кидав тут тему про то. А жошка шумить - вмирати буде так би мовити, класно якщо просто вмре а гірше як плюне тобі в мотор уламками заліза. Масло само по собі в патрубках - то ще дурниці. Але не дай Бог там побачити металеву стружку або срібний пилок.

    Колеса на першій передачі в корі мали б не постійно пищати - а з перебоями - бо вона буде заходити у відсічку.
     
    Останнє редагування: 29 жов 2009
  17. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ну не знаю.я той компресор разів 4 знімав,так під машину тре лізти тільки шоб відкрутити самий нижній болт кріплення жошки в районі масл.фільтра.все інше знімалось без проблем,при тому шо поруч були трубки кондиціонера.
     
  18. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Так і є. Тиск міряв , десь в районі 0.55 бар , стружки немає, щоб не вбити жошку не їжджу поки не зроблю. Ремінець ще хороший, але все одно понімяю, зараз підозрана підшипник якийсь(кращий варіант), або апекс виліз(гірший варіант), викручу той хрє... болт напишу точно. Хіба нормальне явище масла в випускному патрубку, вроді його там взагалі не може бути?
    Так і є , тільки в мене багато болтів були дуже затягнуті, і Мартіні свідок, дуже геморно відкручувались, я навіть в магазин за допоміжними ключами в процесі бігав, один болт, який відручується шестигранником так і не відкрутили, збиті грані, хто має практику відкручувати такі болти і поможе ????!!! ставлю море пива ))))
     
    Останнє редагування: 29 жов 2009
  19. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    якщо це звичайний шестиграник - бери набір "зірочок",підбирай таку - шоб була трохи більша потрібного розміру шестигранки і поволютку молоточком,без фанатизму,вбиваєш всередину отвору.
    в мене пішло
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Та звісно не нормальне. Сальники і всяка хрень - але я маю на увазі при діагностиці "життя" жошки - то дурниці, якщо є троха. Я їздив на своїй жо рік і масло там було від покупки і до кінця її життя.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)