я б радив глянути на VITO бачив 2000 р. в районі 10к.даків про це авто ще поганого нічого не бачив з зовні компактний з середини просторий..2 товариша мають так тільки ними на лижі і на моря їдемо.досить комфортний.Але не ВАг )))))
ну що сказати, зараз у мене в Пассаті стоїть балон на 60 л позаду сидінь, що забрало добру частину багажника. + не забуваємо що у мене седан. тому не скажу шо постійно, але інколи місця бракує. Буси і мінівени мабуть дивитися не буду, бо вони вже напевно великуваті для мене получаться. + мушу сказати, що я маю намір поєднати в авто такі моменти, які навіть не знаю чи поєднуються, а саме: мав би їздити я по місту, жінка по місту, ну і інколи на відпочинок сім"єю. Тобто і не дуже велика і не дуже мала. А на бусіку жінка буде боятися їздити. Ну що сказати, Октавія комбі візуально дуже подобається. а от чи знайду щось, не знаю. також прийшов до висновку, що обов"язковою умовою має бути наявність кліми і АКПП.
АКПП на Октавії дууууже рідко зустрінеш. Я би збився з пошуку АКПП якшо хочеш німаку. Якшо корейця візьмеш то там реальніше.
Не секрет - десь з лютого почав шукати заміну свому пасатику - знайшов в Лубнах шкоду октавію універсал 2005 року за 10,5 - поки думав машина продалася... Потім випадково (напевно трохи пофартило) трапився варіант з теперішньою машиною - VW Passat B5 Variant 1,9 TDI 2000р.в., пробіг 217тис. (не факт, що не підкручений), машинка збережена, не покоцана, дещо треба зробити по ходовій, але то напевно в любій б/у машині, - віддав свою і доплатив 4т.у.о. Отака історія...
Дозвольте і мені свої п"ть копійок вставити! Якщо ще не дуже "горить" покатайся на свому пасаті (якщо причина в продажу тільки та, що ти написав) і підскладай трохи грошенят і візьми дизельну машинку типу Шкоди А5, Шкода тур тоже гуд, але має набагато менше місця на задньому "дивані" і відповідно заднім пасажирам не буде комфортно особливо прм далеких перїздах! про Кадді можна сперечатись довго і нудно, але якщо візьмеш 1,9 TDI, 77kw то просто будеш насолоджуватись авто по причині потужності двигуна і обертового моменту, який він видає. Т4 - в нас це преважно продають транспортери або з них перероблені пасажирські версії, як і кадді в нас тоже майже всі прероблені з вантажних, але якщо на Каддіках це майже не відчутно (якщо рахувати по жорсткості підвіски) то на Т4 особливо в короткій базі то відчувається зразу. Більш "м"ягший Т4 в довгій базі і знову ж якщо такий шукати то бажано з 2,5 TDI 75kw двигуном! В б5 пасаті мені трохи не подобється 8 ричагів в предній підвісці, а так машина взагалі СУПЕР, що по економності (якщо 1,9 дизельок), що по стану і витривалості кузова (звичайно якщо до того ні в яких ДТП не бувала).
якраз і цікавить питання - де шукати??? Скажімо крім авто.ріа і місцевої газети ще десь можна знайти? наскільки можна вірити інету? Звичайно радує те що у Франеку є один з найбільших автобазарів, але як там з цінами і чи є щось толкове - треба дивитись. Нажаль завтра поїхати на базар не матиму можливості. Т4, Шаран ну і мабуть Кадді не розглядаю, т.я. це вже завеликі для мене машини. Серед того, що було сказано, мабуть В5 або Октава в караванах були б найцікавішою заміною. Хоча ти дійсно добре підмітив, можливо і не варто гарячкувати, бо річ у тім що машина у мене, не побоюся цього слова, в досить толковому стані. Все що можна було зроблено, все працює, поміняні всі розхідники, зроблені всі профілактики і т.д. Тому якщо міняти, то міняти або на щось значно новіше (але там бюджет не позволяє) або на щось свіжіше, але в дуже гарному стані, аби не прийшлося знову робити те саме, що вже було зроблено в пасаті. Тато мене взагалі то переконує що машина в мене в ідеальному стані, і міняти шило на мило, то я досягну одного - рік ще працювати над новою машиною щоб довести її до стану теперішнього Пассата. Але це все теорія. Я думаю, що як тільки я зможу попасти на базар - ситуація для мене в значній мірі проясниться. Бо зараз я фактично "витаю в облаках", а після відвідин авторинку думаю що зможу більш-менш реально і тверезо дивитися на речі. Просто мені цікаво, за скільки зараз я би міг продати свого Пассата?
а ти піди на базар і будеш мати ринкову ціну свого Пасата, зимою коли шукав венто, пасати В4 коштували від 7,5 до 9 тон. Каравани були дорощі.
все ж таки побував на базарі. скажу вам що враження ну його нах.... машин вал, але самі перекупи. дійсно В4 важать від 7,3 до 9 і більше. але був один достойний варіант, чувак стартував 8300, то давали 7800 і він казав шо за 7900 віддасть. але там була кліма. у мене ж без кондея навіть і стан кузова далеко не такий, то на 7500 розраховувати думаю навіть забагато буде. хоча х.з. тому навіть не знаю, скільки треба докласти щоб купити щось пристойніше. і головне - на що би я мав звернути увагу, я так ще до цих пір і не визначився.
Моя скромна думка, якщо не має такої машини, яку хочеться тут і зараз, то міняти "шило - на мило", не варто. Можливо, за рік-два появляться нові моделі в Шкоди чи Поло седан в районі 10000, про це вже не раз писали в неті.
Судячи по фото була в ДТП, аір бег пасажира вистрілив - http://auto.lvivport.com/?target=view&event=photos&id=9593494&auto_id=2589016
Я б брав нову октаву - щоб не парити голову з дрібницями і ремонтом які "вилазять" на користованих машинах. Вона досить простора - а про багажнік взагалі мовчу - там можна перевозити слонів. А якщо б.в - то думаю нема багато змісту міняти свій пасат на неї, хіба відчуваєш що наближається багато проблем з ним. В Фабії ти б відчував себе після Пасата як медвідь у наспіх виритій берлозі. ) Не сімейна то машина. Кадді - ну мені здається воно трішки більше пасує як машина для підтримки маленького бізнесу, а не для сім'ї - возити щось в ній і т.д.
дякую всім за допомогу. так тримати. скажу чесно, бачив на ринку Октавію комбі - чомусь одразу перехотілося Октаву. якось убого вона в салоні виглядає. не знаю чи знайду я однодумців в цьому питанні - але зараз в думках крутиться ідея, що обміняв би свого Пассата на той же В4 але в ідеальному стані. Ну дуже мені ця машина до вподоби. Бачив на ринку один такий В4 і почав вірити в те, що така машина ще може бути в ідеальному стані. от знайти б таку..... тому якщо хто де бачитиме повідомлення про продаж В4 в стані ідеал за цікаву ціну - маячте. обов"язкова умова - наявність клімат-контролю, або й взагалі - повний фулл.
На нову Октаву грошей немає. А Пассата мабуть варто би було міняти, бо говорити "один на один" з кузовом бажання не маю. Шукаю В4 в фулі в доброму стані.
В тому то й річ, що після В4 тяжко зупинитись на чомусь іншому. У мене в знайомого Октавія комбі(3 річна), ну не те........чого хотілось би наприклад мені. А на рахунок В4 в ідеальному стані, то треба добре пошукати. Мені кум звонив з Волині і говорив, що є В4 на продаж(чорний колір,універсал, повний електропакет, клімат-контроль), здається 96 рік випуску, треба завтра буде розпитатись більш детально.
http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_2584584.html http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_2581441.html http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_2535797.html