це все добре, але на двигуні і сліду нема від повного механічного інжектора))) там стоїть карб.. Якби там був повний іжектор, то мали б бути....сам не знаю шо!!!!!! Підкажіть а..?! (думаю повинні бути дири під форсунки)
Ото гємору на мою голову чи може лишити як є?! 7-9 л/100км то не так вже й багато..... P.S. Немав дід клопоту, купив козу......
по моєму у тебе нормальний розхід бєнзи,деякі тільки і мріють.А карб це меньше гіморою чим електроніка (якщо за ним доглядати ).
Брала б не менше. Заспокійся, нормальний в тебе розхід. Подивися на розхід паспортний і порівняй зі своїм. Тут є всі відповіді на твоє запитання Там народ навіть А6 умудрявся на карби переробляти ))) Ну основна відповідь:
А зрозуміліше можна? Якщо ти про прогрівочні оберти і підсос то щоб отримати відповідь спочатку вкажи тип і маркування карбу який в тебе встановлено. Сфоткай і виклади сюди - розберемся
Йомайо То взагалі щось однокамерне Як та машина на тому їздить Так не піде - зніми той чорний баняк а тоді фоткай Найди маркування - треба оприділитися з виробником і моделлю
тепер заслінка в мене стоїть вертикально, щоб оберти на холостих були стабільно, але куоли заводжу, то тре тримати на педалі галу щоб не заглохла(заслінка в ідеалі має бути прикрита і тоді не тре пригазовувати) Штука номер 3 не фуричить тому тамтой власник підпер заслінку дротиком щоб вона повністю не закривалась(до мене в неї на холости було 1800 і вище, бо заслінка не відкривалась, що хотіла, то і робила) Ця штука номер три це щось типу регулятор положення заслінки,в ньому має бути якась пружина при нагітті яка розширяється і заслінка підіймається. Я думаю що штука номер 2 служить підігрівом, і до неї тре підвести ох.рідину з дири номер 1. Я правильно думаю? Які в кого думки будуть?
завтра постараюсь так зробити, бо сьгодні не було чим то відкрутити. Але то фігня, в мене є побоювання, що карб від жигуля
Біметалічна пружина Так, неповіриш але це помагає Хіба що від якогось нового і то врядлі бо одна камера. В жигулях є трос підсосу (до якогось 98-го року). Так
А теорія моя хоч правельна?(власник казав що він двохкамерний, тільки одна камера щось перекрити, щоб менше брало)
Да Хто двохкамерний? Власник двохкамерний? Де на фото друга камера захована? Ось фото двокамерного карба А ось однокамерний Разніцу ащющаєш?
сто пудов різниця є)) а тепер питання, то в яку з дирок номер 2 дати ох.рідину, і для чого їх там аж три, і якою дати обратку, і куда?
Поперше та що з торця - то не дирка Подруге треба щоб вода там циркулювала, тобто подати шланг в одну на вхыд а в ыншу на вихід. Думаю різниці нема але не впевнений. Потретє СКАЖИ МОДЕЛЬ. Без цього взагалі не ясно чи то доцільно робити, може там по заводу заглушки мають бути і є ручний підсос
ти хоч сказати, що то такий старий карб де тре з кабіни за ручку смикати?! і тоді не тре підігріву?! можливо завтра скажу марку!