ХОЧУ ЗАМІНИТИ МОТОР З 2,8 НА...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Frenkys, 29 вер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    во-во +1. правду мувиш!!!!
     
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я повністю згоден з тим що вбитий 3літровий двигун не рівня ідеальному 1,8(наприклад), але ви незабудьте написати скільки у вас пішло коштів та часу на перекидку двигунів? Я свій допис писав з тим наміром щоб автор йщов по щляху найменшого опору(скільки часу ви потратили на пошуки гідного варіанта?), а зробивши свій двигун з мінімальними(850ує) капіталовкладеннями можливо найти гарну машинку з необхідним двигуном(необхідними параметрами), та щей відбити та заробити вна продажі свого авто. Оце моя позиція! Це всерівно що маючи вприсковий двигун шукати карбюраторну голову щоб поставити її для повсякденного користування автомобілем. Оце абсурд!!! Так невже шукання гіморою ціною в 2000ує це вихід??? Я розумію RomanoProddi коли в "один день" вмерло все та ще й знайти те все нереально або коштує як три його машини - це вихід, а в даній ситуаціїї це не вихід, бо якщо продовжити незадоволення автора то вийде що й запчастини на його авто занадто дорогі(перед автором вибачаюсь). Якби він задав запитання що двигун вмер, коробка накрилася, ще щось полетіло, тоді б я зрозумів логічне питання, а так .... Чесно кажучи я не розумію! Я б на його місці просто відремонтував двигун і продав авто, або поміняв би без капіталовкладень і гіморою на менш потужнішу автівку.
    P.S. не судіть суворо мій допис, кого образив вибачаюсь!
     
  3. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    в своєму дописі я мав на увазі мотори в одинаковому стані,і аж ніяк не рекомендував робити перекидку,якщо машина планується в найближчому часі виїзжати на авторинок!
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Навіть якщо незбирається виїджати на авторинок я просто не розумію людей які хочуть з "мотоцикла" зробити "мопед". Невже не простіше продати "мотоцикол" і купити собі "мопед", я ось до чого веду!!! А не думати як поїхати в сусіднє місто, знайти дядьку який поцупить мопеда в підлідка, спустить його на капроновій нитці, з криші 24рьох поверхівки, і пережене його в 40 градусний мороз до мене в гараж. А потім ще півроку буду бігати по зварщиках щоб переробили кріплення двигуна та колеса під мій "мотоцикол". Вибачте за абсурдний допис, але зі сторони тема виглядає саме так!
     
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    це все знизу описане по перегонці - шифр. не буду ж я привселюдно описувати як переганяється. Хто знає - той здогадався, а кому цікаво - в ПП.
    здохло не в один день. можна було б і ще ганяти, просто люблю справне, і знайти його реально
    ти дуже дешево оцінюєш моє авто-(((((
    постає питання - чи знайдуться НОРМАЛЬНІ!!! повторюю - НОРМАЛЬНІ спеціалісти, які відремонтують той двигун. 9по цьому можу багато написати, треба нову тему відкривати)

    таке не пишеться - то в задоволення входить)))))
     
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Вся проблема,що зараз ті "мотоцикли" то ужасний неліквід і можна дооовго продавати на відміну від Гольфа2-3. + зняття з обліку і поставити нову машину ще 1тис набігає. Підтримую ідею,що при норм кузові краще потратити 1тис на новий мотор ніж віддати "в закрома родіни" при переоформлені машини.
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    тут і діма правий з одного боку, і автора можна зрозуміти, є свої плюси і мінуси шо так, шо так. Діма каже краще поремонтувати , продати і купити з 1.8. Але ти забуваєш, що ВР6 має топову комплектацію, повний фарш всіх можливих опцій. Він не знайде настільки напакований пасат з мотором 1.8. Не забувай про те, які зараз часи і як важко продати зараз ту машину за гроші, яких вона дійсно варта. Це все говорить розум, а от серце VW-фаната крається при думці, що цьому мачо робитимуть операцію зі зміни статі :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    От і я про це й писав!!! Для мене така автівка була б щастям! А переоформляти всерівно прийдеться, без нього зміни двигуна не будуть дійсними, і всерівно прийдеться платити за 2,8.
    Спорити більше не буду, останнє слово за автором теми, я свою думку висловив. Дякую всім за діалог!!!:)
     
  9. Frenkys

    Frenkys Початківець

    Авто:
    VR6 2.8
    перебравши купу варіантів приблизно собі зробив висновки(+ ще от пощастило) в німечинні найшов такого пасата 2,8 в седані, який проїхав 60тис наголошую!!! Я думаю то нефантастика бо у німців то реально(так мені казали). СХЕМА: Їду до німців,купляю за 1650Є, кидаю номера,переганяю під Україну з витратами в 350Є, підганяю свого в Польщу і перекидаю все що тіки душа забажає(перекидка мотора на СТО 100-150$, решту сам ну і в багажнік решту и тут по шротам по магазинам хоч дорогу відіб"ю)
     
  10. Frenkys

    Frenkys Початківець

    Авто:
    VR6 2.8
    ДУЖЕ ДЯКУЮ УСІМ ЗА ПРИЄМНУ БЕСІДУ, СКІЛЬКИ ЛЮДЕЙ СТІЛЬКИ ДУМОК. В ПРИНЦИПІ ВОНИ ТЕЖ ПРАВЕЛЬНІ. НАДІЮСЬ ЩЕ ПОСПІЛКУЄМОСЬ. ТЕМА ТРИВАЄ ДО ОСТАЛЬНОГО ЧАСУ КУПІВЛІ МАШИНИ В НІМЕЧИННІ. ЩЕ РАЗ ДЯКУЮ ЗА ПОРАДИ
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    я думаю тобі прийдеться до того пасата поїздити кілька разів щоб перевезти сюди по максимуму все шо можна з нього бо то машина суцільний жир :) . Електрозеркала, електролюк, електросклопідйомники, торпеда і приборка, шкіряний салон, карти дверей, вихлоп, тормозну систему, обвіси, з-під капота треба забрати як мінімум кондюк, проводку, мозги, вприск, коробку, радіатор з патрубками, підвіску теж розібрати - ричаги, балки, стабілізатори, пружини, стойки (якшо нормальні)... короче не лишай то все, воно коштує дорого, а головне - дифіцит! А так або тобі пригодиться або попродаєш. Можна забрати також такі стандартні штуки як оптика перед і зад, вікна по кругу і тд і тп
     
    Останнє редагування: 6 жов 2009
  12. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    реально,але...в німцях ціна бу авто прямопропорційна пробігу !!!тут або дійсно повезло(можливо і німців придушило кризою),або якийсь є темний бік!
    ще один випадок з моєї практики:прибл. рік тому я в них знайшов паса (для свого,як донора).ідентичний колір,1,8і,ЖТ за досить приємною ціною.поїхав мій знайомий забирати.на місці вияснилось,шо не все так райдужно,а фоти в неті були іншого пасата!одна сторона вся мята і т.д.ну і саме головне - продавав його НАШ ЗЬОМА по СССР!
    а дійсно машини в доброму стані там і відповідно коштують.
    якщо таки вирішив брати,але до того ніколи перегоном не займався - краще знайти знайомих,або друзів знайомих,які таке практикують.повір - збережеш купу нервів і небагато переплатиш.
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Повністю згоден!!! Доречі краще для тебе якби того фольца розбирав тут(в Україні), ти б максимально відбив би свої гроші!
    Ніпуха в твоїй нелегкій справі!!!:)
     
    Останнє редагування: 7 жов 2009
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    німці навіть в туалет справити нужду їздять на машині. Думай сам. Але знай - тама дуже багато вихідців з СССр, які скуповують там авто, підшаманюють, а потім впарюють нашому брату-українцю. Ярик тобі все описав в реалі.
    Мені мало віриться, що там 60 тис. або то вже 2-другий круг, або дуже добре змотали.

    моя ситуація - на спідометрі було 300 000. купив в 2008 восени. Авто з 2006 року в Україні. Моє здивування було тоді, коли міняв двигло - знайшов під капотом наклейки - німецькі. пробіг був 2006 року також восени 270 000. я не думаю, що за 2 роки тут машина 9перебуваючи в двох власників) накатала всього 30 000, коли я накатую по мінімуму в рік - 40-50 000. км.( це просто по місту)
     
  15. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Правда-правда, польські перекупщики бідкаються,що всі авта в бундесі наші скупляють, поляки то перекупляють в наших і продають нашим але кажуть,що авто з перших рук. Нормальна небита бу машина зі всіма ТО і там добре коштує і купляють її наші емігранти бо дешевше ніж нова, замахують ремонти продають нашим "з перших рук". Навар можна дістати на ремонті битих авто або на скручених дизелях з пробігом за 300.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)