Народ, в кого стоїть вдома ельза, чи якась автодата, хто там чим користується. І бази до Ауді. Знайдіть мені схемку підключення ЦЗ. В мене вдома шось Ельза не хоче працювати. А в інеті найшов тільки на німецькій мові, це складно користуватися гугль-транслейтом постійно. Потрібна схема центрального замка без дистанційного керування і без сигналізації на А6 авант, 1996. Німецькою звучить як Zentralverriegelung ohne Fernbedienung und ohne Diebstahlwarnanlage. Але переважно все що я знаходжу то все з дистанційним керуванням. Цікавить повністю як має бути проводка від комперсора до блока реле і до дверей, бо в мене там шось не зрозуміло куди які дроти ідуть і пропадають. Щоб не розбирати по декілька разів хочу для початку бачити схему. Допомагайте, хто має змогу ;-)
То може ти мені можеш розказати детальніше на словах про ЦЗ. В мене там не відомо що: Компресор стоїть. Під"єднана до нього трубка вакуумна, розходиться на 5 трубок, одна іде на багажник, одна на лючок бензобака, 2 на заді двері. А тих дві шо ідуть на передні двері розходяться і пропадають потім десь в обшивці і в передніх дверях їх немає. Окей, купити трубки і протягнути нові не проблема. Далі ж мене цікавить проводка. На компресорі 2 фішки. Одна з них на 2 провода, на скільки я розумію живлення компресора, а друга складається з купи тоненьких проводків. Куди воно все іде далі - не зрозуміло. От це я і хочу вияснити, проводки в дверях ніде не має. Ні в задніх, ні в передніх. Догадуюсь, що частина цих дротів іде на кінцевики дверей, ще якась частина мала б іти на передні двері водія і пасажира для подання якогось сигналу, щоб компресор почав качати повітря. Питання чи в обидвох дверках має бути така проводка і чи має бути в задніх дверках. А також на кришці багажника. І питання таке ще. Помічав що у декого є кнопка ЦЗ на водійській дверці в місці де в пасажира кнопка відкривання вікна. В мене такої кнопки немає. Вона має бути, чи замок буде закриватися від натискання на "пимптик" з салону?
Скачаю, спробую вкотре. В мене шось не дуже з тими програмами... Шо не ставив - все не працює)) А на словах я все правильно розписав? Чи ти не знаєш як у тебе?
З трубками я думаю розберуся, нічого складного. А от з проводкою не ясно... Не розумію що і куда іде і нашо в задніх дверях проводка до замків, якщо з них всі двері не відкриваються і не закриваються, а тільки з передніх... Щось мені не зрозуміло.
Лампа це зрозуміло, але вона загоряється від кінцивика, а кінцевики не на замку, а окремо прикручені на кузові.
в мене теж не має, в мене всі двері і багажник закриваються якщо натиснути "пимптик" з салону на водійській чи передній пасажирській дверці (зазвичай сигналізацію підключають в розрив одного дроту який іде на одну з цих дверей, щоб з брелка закривати відкривати двері). Я думаю в нас мали би бути подібні системи, тому в тебе би мало бути так само.
Та мене не надто цікавить питання як під"єднати сигналку. Я її не ставлю і ставити не буду. А якшо і поставлю то тіки бібікалку, а закривати ключем хочу. Мене цікавить куди ідуть які дроти і все.))) МОже в тебе нема, а в мене є точно. Окремі на кузові, кариті гумовим ковпачком.
Бляха, шось не догадався в ЕТКА глянути. Маю вже пару варіантів схем, проводів, буду розбирати на вихідних дивитися шо і як.
Шег читай уважно, я тобі дав відповів на твоє питання про то чи будуть двері автоматично закриватися, якщо натиснути на "пімптик" на водійській дверці, а про сигналку так просто згадав, я тебе ні на що не агітую
Та це я зрозумів! Дякую. Почитав шо кнопку закривання з 97го року почали ставити. Буду розбиратися. Складність в тому шо не зрозуміло нашо це розбирали. І де поділи проводку і вакуумні трубки... Вже з 1го числа все розберу докорінно і буду бачити. Замахало по одній дверці всім відкривати))) Sent from my MB855 using Tapatalk 2
Ну так розумію, на рахунок проводки і трубок в дверях, ти впевнений, що двері рідні стоять, може хтось перед тобою поміняв двері, на двері від машини без центрального замка, тому вони в тебе без проводки, це як варіант.