цікаво те, що справді, коли там був, то у них є 80, 92 і 95, але судячи з того, що і в які машини вони лиють, і як що рекламують, то їхній 80 то як наш 92-й, а по якості то і 95-й, 92-й, як наш 95-й, а по якості пульс, а 95-й як наш 98-й і 100-й, і то коли на заправці його заливали в Корвет, то всі оглядались типу "жирує". Може в них мірки інші - не знаю, але американця жаль, бо думав що лиє 95-й, а Авео 100% прокатне, напевно вибрав, бо Шевроле))
Не мережа заправок відіграє тут головну роль а сама заправка, як окремо взята. Є безліч прикладів де на двох заправках однієї мережі якість палива абсолютно різна. І причин може бути багато, осад на дні цистерн (і тут роль грає посадка бензонасосів в тій же цистерні), якість самих цистерн (чи не ржавіють, хоча чому їм від бєнзи ржавіти), коли мінялися фільтри цих же насосів, коли завезли паливо, і чи осів вже осад, і т.д. То чисто технічні причини, а є ще чисто суб"єктивні для кожної заправки (бадяжать, чи ні, роблять контроль кожного завозу, чи ні). То ж потрібно вибрати конкретну заправку, а не мережу. Для себе вибрав, поки що, Окко на Єрошенка. Хоча тієї ж мережі заправку на В.Великого/Кульпарківська нікому не пораджу...
ти ту кухню знаєш зсередини, чи це твої власні здогадки? і так ради інформації - ніяких моторів в резервуарах нема!
Брат працює на заправці вже не один рік... То були поради від нього для мене, і я стараюся їх дотримуватись. Про мотори ніхто і не говорив, а от насос на резервуарі є, і його вхід, який як правило має фільтр якраз є в самому резервуарі, і від положення цього входу багато залежить.
Не знаю і знати не хочу. Бодягою назвав, тому що 200 метрів після заправки забився паливний фільтр. Він не був новим, але таке різке забиття після заправки може свідчити лише про брудний бензин або присадки, від яких розбухають фільтруючі елементи. В чому впевнений? В тому що у Львові WOG не продає А80? Якщо так, то впевнений.
якщо незнаєш то краще непиши нічого, а то ставиш себе в смішне становище. Уяви собі ситуацію: в 30-кубовому резервуарі заповненому на 20-25 кубів забивається уявний фільтр в уявному насосі або ламається сам насос. І як же його поміняти??? Викачувати залишок і міняти фільтр чи насос???? Брєд :D В резервуарі на висоті 20-30 см від дна іде трубопровід до колонки, в якій є і фільтр і насос. А прослухавши курс фізики в школі ти б знав, що колонці непотрібно потужного насосу для відпуску НП, так як НП до колонки потрапляє під тиском тих же 20-25 кубів що є в резервуарі. Крім того є поняття мертвого залишку в резервуарі - це десь 300-600 літрів в залежності від обєму резервуару, тобто тих самих 20-30 см куда опускається весь осад, вода і т.д., а так як трубопровід до колонки знаходиться вище мертвого залишку то й осад ніяк неможе попасти до баку. Крім того резервуари зачищаються що 5 років. Якось так.
Майже переконав мене в тому, що по всіх АЗС резервуари стоять вище рівня самих колонок, чи ба вони настільки герметичні і в них нагнітається тиск так що паливо попадає в колонку... І що вони чистяться що 5 років :D Сперечатись не буду, залишусь при своїй думці
Натрапив на таку заправку. Де заправляють лише ДП. Та й дивлюсь, що машини там не бідові заправляються. Заливав в свого Пассата, вроді норм, ніяких змін не відчув. Зі слів того хлопчини що на розливі, то казав, що пальне з Прибалтики і люди заправляються і не жаліють та й автіки різних класів бувають. Хто що скаже?, бо спочатку очко жим-жим, але бачу шо даремно, так як все норм по розходу і динаміці. Та й ціна на початку цього тижня була 18,50грн/л, позаминулого тижня було 19грн/л. Є зміст переплачувати на SOCAR чи WOG? Як бочка з пальним, так і колонка, так і навколо тої бєндєжки чистота і відсутні мастильні плями та всякий хлам. Локація - вул.Пластова, якщо їхати від авторинку через переїзд, то зправа перед самісінькою АЗС Укрнафта, там присутні вказівники.
Давніше на ЛТК була тема про подібну заправку (так само білоруське чи прибалтійське ДП) у Винниках, то вроді їздив народ і ок було.