В пассат б4, дизель 1Z останні 4роки, тобто 200тис. км лию звичайний дизель на БРСМ, жодного разу проблем не було, розхід середній 5,3, зимою 5,5, але 80%-траса, 20%-місто. Пару раз пробував заправлятись на Сокар- динаміка трошки краща, але розхід - той самий.
колись тобі покажу газові філь три після тижня заправки на брсм) Брат міняє щотижня і я постійно прифігіваю
І що, вони всі стандартно одинакові, просто питаєш фільтри для гбо і навіть не треба марку, розмір казати??
вони всі різні. Для четвертого покоління ставлять 2 фільтри (тонкої і грубої чистки). Є приблизно 2-3 види. Тому треба знати який в тебе стоїть.
Останні 4 роки лише Укрнафта. На ОККО почали безбожно бадяжити, не бачу сенсу переплачуватии за бадягу)
ЮПДЖі газ ЮПДЖі,SOKAR,SELL бенз УКРНАФТА дизель в таких варіантах в мене динаміка і розхід найкращі,а БРСМ більше ні-ні-ні,фільтрам після них срака
Shell V-Pover Diesel @Julia для двигунця в твому гольфіку тільки хороша соляра мусе бути. тому, ти приречена заправлятись на хороших заправках, і тільки брати покращене паливо. в Європі, як будеш, то можеш звичайний дизель лити, але також на хороших заправках
Вже декілька разів заправлявся на укрнафті, і газ і бензин. Якось не бачу сенсу переплачувати за якусь більш яскраву зелену заправку, особливо після почутих історій/байок про укладені угоди різних заправок з тими ж гуртовими постачальниками. Побачу пізніше по бензиновому і по газових фільтрах.
Коли твій гольф був випущений люди ще на 76му їздили)) Лити 100ку який сенс?? Щоб швидше клапани прогорівші поміняти?)) Постійно лиюсь на Укрнафті, що на газу їздив, що зараз соляку. Це 90% моїх заправок. Деколи ще UPG бо там ціна така сама. Або навіть "з бочки". Один фіг всьо їде.
Ну не знаю на 92-гому шось не нравиться їздити ! Нема тяги,а на 95-тому різниці не відчуваю шо 92-гий шо 95-тий ,а на 100тці пре норм -можна сказати машина живе ! А от щодо клапанів це правда їм не позаздриш!
А ще замітив шо 92 бере -10 літрів/100км ,а 95 8 літрів/100км ! такшо думаю шо сотки ще менше бере і виходить не дуже то й дорожче!!!
Що ти хочеш від якогось 90то сильного мотору ще з попереднього століття?)) Ясно що на 100ці пре, бо вищий октан довше горить. Але перегріває головку, палить клапана і тд. Якщо ти не драгрейсер то помоєму краще їздити довше. Хоча вирішувати кожному особисто.