Ні не правда! Чому? Бо для мене важливіше, щоб робочі машини їздили, оскільки вони приносять мені гроші. Зламається власна, ну то й шо, будуть мене возити робочі, хоча вони і так возять. Зламається робоча, то вже біда, бо на власній учнів вчити не буду, а простій на ремонті, значить не буде поступлення бабла. Чому наголосив на "ВАЗ"?, бо вона дешева в ремонті. 95 чи 92 на ВАЗ? Та то певно без різниці, бо питання не стоїть в дизелі чи бєнзі на бєнзове двигло. Той ВАЗівський карбовий двигун був сконструйований певно в часи, коли ще не придумали 95 бєнзу))))))) П/С/ вже давно писав і пишу, що Б5го свого заправляю на бочці/укрнафті/брсм/upg.
Скажу з власного досвіду. Свого часу відкатав на *класиці*(ваз 2101) більше 3-ох років. Заправляв на різних заправках, в основному там де була дешевша бенза))).Лив постійно 92. Один раз заправив на ОККО пульс95. Таке враження що їхав комбайном в якого розхід масла 1:1 з солярою. Як потім мені сказали що ті двигуни розроблялись максимум на 92))) і добре що не прогоріли клапана. Після того лив тільки 92.
Пацієнт -> ВАЗ2108 Все-таки залив 92-го сьогодні, повний бак. Цікаво те, що інструктор різниці не помітив..... бо не знав))))) і не знає)))) Нещодавно поміняв socar на ukrnafta, то сказав мені, що магина гівняно їде. Вже 2-3 тижні заправляю йому на upg, вроді норм, скарг не має на машину. Лили 95-ий. Сьогодні всандалив 92-ий і тоже норм. Завжди заправляю до повного і завжди рахую середню витрату палива на сотку. Тому, після того, коли виїздить цю заправку, залию знов і порахую чи буде відмінність по витраті.
Їздив дуже багато, то маю трохи інформації. в пассат б5, там не насос формунка, лив все. І бочку і укрнафту і окко і так далі. Різниці 0. егр заглушений В бмв, відчувається бензин більше. 95 їде краще. машина якась менш дьоргана. Не відчув особливої різниці між окко і укрнафтою. А можливо мало їжджу на бензі. Востаннє була якась акція на брсм, заправив пів баку 92. Не дуже сподобалась. Зараз хочу спробувати 100 вог. персональна знижка виходить гарна. Газ, в їзді з брсм були приколи. Ривки, не хотіла їхати. Фільтри дуже засрані. Дизель брсм, ні в якому разі! клієнтська машина, 60к пробігу, куплена з салону, через брсм вбила егр начисто. Машина проїжджала 2 км і пригала в аварію Чистка не спасла, ставили новий егр. Після того вже 40 тис окко/вог/сокар і все ок
Привіт всім . Сьогодні випадково потрапив на відео , як чувак розказує чи допомагає додавання 2Т масла в дизель. Для кращого змазування паливної апаратури. Він там довго і нудно розказує про всякі дослідження що 100 грам масла на 50л дизеля ніхера не дає а ше навіть робить гірше . Короче я про додавання масла в соляру взагалі впарше чую... Колись їздив на службовомі L-200 і був рік що весь січень боло 20 і більше морозу. То в мудрій книжці до того Л200 я вичитав що коли температура нище -20 гр то треба додати низькооктанового бензину 10-15% від обєму бака. Короче , хтось пробував таку фігню робити _ добавляти масла ????.. Бо шо саме цікаво, то в відгуках до відео люди пишуть шо реально мотор робить тихіше коли додати масла.
допомагає 100% - перевірено на гіркому власному досвіді, коли залити погану (суху) соляру і ПНВТ дає клина - бо не змазаний.
Ви добавляєте масло тепер в соляру? В яких пропорціях? Чи присадкі? Це моя перша дизельна машина тому таким не цікавився.
То все залежить який тип паливної системи. Якщо механічний вприск з ПНВТ то я б дуже радив доливати 50гр двотактного на кожні 10л соляри, особливо, коли невпевнений що то добра соляра. Коммон рейл старий там де ПНВТ теж би здалося, але не впевнений бо не їздив персонально на такому. Ну про насос-форсунки мовчу, бо хз як там влаштована подача.
може я помиляюсь, але не простіше при -20С залити просто покращену соляру, яка в собі має вже готові присадки. за останні 7 років їздив на різних дизелях, ні до якого не доливав ані масла ані бензини (тільки поправочка - паливо в Польщі)
Мова не про різницю між літньою і зимовою солярою. А про то наскільки суха соляра і достатньо в ній жирності що змазувати деталі які не мають інжих джерел змазки. Нарватися на бодяжений гас("кіерасін") при зарішніх заправках - то що два пальці об... я нарвався з 4го разу... Гас сухий, тому змазувати він ніяк не може зато згоряє в дізельку на ура, тому деталі від нестачі змазування виходять з ладу ізза перегріву від тертя "на сухо". Тому двохтактна олива, яка виробником передбачена для згоряння в циліндрах, якраз і виконує ту недостачу довіри до якісного палива
Але чи 2Т масло розраховане на використання в форсунках? Двухтактні двигуни це карбюраторні двигуни. Вчора питав батька , він працює в АТП , Ремонтує маршрутки . Вони нічого до палива не добавляють , а маршрутки намотують немалий кілометраж. Я розумію що там евро 2 і можна хоть болото лити і воно поїде. На службовому Л200 теж по 300 км вдень наїжджали , теж нічого не добавляли . Правда заправляли тількт на ОККО. Зі знайомих кого питав то ніхто нічого не добавляє. Я собі це все уявляю так: нафтопереробний завод перегнав з нафти в соляру, через екологічні норми соляра настільки відфільтрована що вона стає " суха" . Далі до дизеля мали би додати присадки які б мали покращити якість дизеля. Не думаю що ці присадки добавляє нафтопереробний завод. А скоріше кожна мережа АЗК добавляє ці присадки за "смаком" сама. Присадки мабуть теж не дешеві тому Деякі АЗК на них економлять , але ГАС теж мабуть не дешевий... Я б хотів зробити яксперимент , підєднати ВАГком , подивитися витрати палива на цикл без масла і з маслом. Але не заю що скажуть мої насосфорсунки на масло.. хоча 50 гр на 10л соляри відношення дуже мале.. 1:200
Тут троха намішали всього до купи.... Солярка впливає на паливну апаратуру по двох параметрах - чистота на тверді домішки і жирність на змазування... Для насос форсунок встановлені допуски по твердих частинках 5 мікрон і для ТНВД любих конструкцій до 20мк... ну але чим меньше тим краще... Тверді домішки має лапати паливний фільтр.... тому якість фільтру є важлива... Суміш твердих частинок і соляри - це шліфшкурка для паливної бо всі плунжера мають допуски на притирку в другому знаку після коми в мм. Жирність соляри змазує ці допуски на плунжерах, бо на НФ плунжера рухаються вверх /вниз з частотою кратною обертання колінвала, а це 5-6 мілісекунд.. На ТНВД те саме тільки там один грубий плунжер а на НФ кількість плунжерів кратна кількості циліндрів і вони доволі тоненькі. коли використовують масло 2Т то збільшують жирність соляри і це добре. Солярі жирність надають парафіни які є в нафті і на заводах частна парафінів виводиться частина лишається... Скільки і чого є в солярі то тре до хіміків... я далі не розбирався. Парафіни погіршують соляру на стиск і спалах і погіршують екологію. Керосин це та сама соляра тільки зовсім без парафінів... тому час роботи двигунів на керосині вимірюється годинами.. Наскільки памятаю двигун Міг29 на Т10 ( льотний керосин) 5 чи 7 тис год і далі міняють чи капіталять двигун бо там все стирається. Тепер до наших баранів... Вся проблема в тому що коли добавляєм Т2 то я ніде не бачив розрахунку скільки на скільки.... Все що можна прочитати в неті то любительські філософствування.. і кожен то робить на свій смак. Плюс існує проблема перемішування. Навіть як вляти спочатку масло а потім пістолет в бак то то саме що палкою гівно в унітазі ))))) десь концентрація більша десь меньша. Добре рівномірно перемішану суміш можна отримати тільки в промисловому випадку... Те саме з добавками які кажуть що ляють в АЗС... та сама палка і гівно в унітазі. Додаткова проблема виникає зимою. після 0 град на вулиці парафіни в солярці гуснуть і після ночі завести дізель коли у фільтрі холодець проблематично..тому кажуть що роблять зимову солярку. По факту колись в СеРеСер був тільки один завод що робив зимову соляру... це Грозненський НПЗ в Чечні.... і тільки тому що використовував місцеву нафту яку ще називали білою..Колись у нас в Бориславі була подібна... З усіх інщих нафт росії зимова не виходила.. Потім хіміки придумали якусь хрень що розбавляла парафіни і не понижувала якість соляри.... наскільки це відповідає дійсності не знаю...Але все одно робити таку соляру можна тільки в промислових умовах... всякі добавки на АЗС це уже відомі гівно і палка. Як і що робити радити не буду бо треба бути хіміком і металістом щоб вирахувати в процентному відношенні суміш соряри і Т2 і як вона впливає на коефіцієнт тертя між плунжером і стінками в паливних апаратурах. Коефіцієн який має бути знає виробник паливної..Я математик і трохи механік і не знаю який коефіцієнт заклав виробник
@kym ну красссава, просто офігєнно настрій підняв )))) вже другий день перечитую і вроді суть норм написано, але смішно, смішно в голос! Плюс 5 балів)))
Якщо когось і слухати то тільки цих херсонських чуваків. Я думаю вони ТОП в Україні по дизелях. Стоит ли добавлять 2T масло в дизельное топливо
Никогда не заливал масло в топливо, но мысль интересная) Перед похолоданиями встал вопрос выбора топлива, наткнулся на интересную статью, о том какое качество дизельного топлива и не будет ли оно замерзать в -10. Был удивлен что есть соответствие по заявленным документам, т.е шанс того что дизель превратится в парафин мал. Еще вопрос кстати, влияет ли на качество присадка которая не дает дизелю замерзать? Я о том - не будет ли тяга хуже чем на обычном дезеле?
Привіт. Трохи поїздивши на дизелі і почитавши всяку інформацію в неті , зрозумів шо та соляра як зупа , кожна заправка добавляє приправу за своїм смаком.. Зимою добавляють антипарафінні добавки , літом х.. його знає , сіль пекрець... Короче останнім часом заправлявся на ОПАЛ в Лапаївці , хер його знає , вроді машина їде не гірше чим на UPG , на моїй машині різниці не замічаю ... Різниця була замітна коли був в Європі і заправляв їхньою солярою , а наші мені здається ту "зупу " однаково варять.... Короче на тлі всесвітньої пандемії ціни на соляру трохи впали і я вирішив зробити трохи Н.З - надіюсь та зупа не скисне... взяв бочку 200 л і поїхав на ОПАЛ , залили правда 212л . Тато каже шо може бути , шо бочка з під масла і масла там нема до повного , короче пізніше порахую... Тут їхав з своїм знайомим на його сантафе 2014 року і проїжджали заправку ОСКАР біля Епіцентру на городоцькій , так звану бочку. Він каже тут найдешевша соляра, я з дивуванням питаю , ти шо тут заправлявся? Він , так декілька раз , машина їде нормально.. Думою , якщо його їде , мою немалоб знудити з той соляри... Короче поїхав я туди майже на пустому баку, комп показував 40 км можна проїхати.. І заодно думаю гляну шо влізе в бак , бо з нуля до повного ніколи не заправляв.. Короче пацан там розхвалив соляру мов литовська тепер будеш все заправляти і націдив в бак під завязку 66л. Тут задумався , бак в мене 60 л , на шнурку мене не притягнули , тобто ше шось там було , і влізло 66л...Короче я їздив тиждень , наїздив 250км а стрілка далі на повному і бортовик показує 880 км.... Один нюанс , коли заправляв була температура повітря 9 гр , а на днях потепліло і соляра розширилася , мабуть так ... Потім стрілка почала падати і кожна поділка приблизно 50 км... Тут я почав в інтернеті шукати , скільки реально люди заливають в Туран , і в кожного порізному , в кого 55 , 58 .. Один теж писав що перед кордоном заливав з каністри і влізло 66л.... Але є один цікавий момент , що коли на бортовому 0 км залишилося , то можна ще проїхати до 50 км??? Багато таких дописів знайшоа в неті.... Тобто якщо прикинути то в мене було 40 км + 50 можливих це 90 км і як мінімум 5 л соляри .. і ще влізло 66л???. Короче наїздив я 602 км по одометру і стрілка була на половині баку.. Взяв ще каністру і поїхав заправити знов на цей Оскар , здається машина їде не гірше ... Спочатку попросив що б заправив в каністру , вона здається 25 л а влізло 26,3л .. вдома перевірю ... і ще в бак 29 л.. Під завязку вирішив не заправляти бо всетаки соляра розширяється і кудись таки вона має подітися , буде або роздувати бак або десь знайде слабке місце.. а я їжджу на короткі відстані... Короче після теперішньої повної заправки проїхав 60 км і стрілка почала падати.... Тепер щодо розходу , якщо взяти шо половина баку 30л а він налив ще зверху 6л маємо 36 л і проїхав я 600км .. маємо 36*100/600= 6л\100.. А бортовик в мене показує 7,3 л середній .. правда я забув збити розхід коли заправляв , тепер при повній запрвці збив , буду спостерігати... Короч перевірю шо влізло в каністру і в кого які враження віт тої бочки ОСКАР ? Чи можна далі на ній заправляти?? Ще гляну що покаже ВАГКОМ про роботу форсунок на 600км пробігу на тій солярі.. Ще замітив коли він заправляв в каністру що пінниться вона капец.. До того з солярою немав справи і в каністри не заправляв тому не знаю чи на інших заправках так само???
знайшовся час і за ради цікавості перевірив обєм каністри. Для тарування була використана скляна колба на 1000мл.. І як на мій подив в каністрі виявилося 26.3 л...... Сам в шоці , невже заправка така чесна??? ... щодо якості , то вроді їздить норм.....
Чи заправляється хтось на QPS бочках? Сусід вже рік В6 заправляє, каже норм. на заправці кажуть що Литва , Євро5, розхвалюють, але... нічого підтвержуючого не показують..