Хто знає де можна дешево настроїти карб'юратор ???

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ZET, 3 жов 2007.

  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Хто знає де можна дешево настроїти карб'юратор ???

    я нині міняв пулдаун + чистка карба + провіряли на викиди, вроді нічого не настроювали в карбі.. 160 грн за роботу (2 години крутили)
    машина стала ліпше працювати, про розхід нетішу себе ілюзіями :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Хто знає де можна дешево настроїти карб'юратор ???

    а де пулдаун брав? і за скільки?
     
  3. InSpector

    InSpector Початківець

    Авто:
    VW Passat B2 1.6 1987, Pierburg 2E2
    Відповідь: Хто знає де можна дешево настроїти карб'юратор ???

     
  4. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    Відповідь: Хто знає де можна дешево настроїти карб'юратор ???

    Та я і в нього робив карб'юратор !!! Майстер професіонал в своєму ділі !
    Машинку зробив так я і недумав що вона може так їхати !
     
  5. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    перед поїздкою в Крим - робив карб в Андрія.
    По дорозі викрутилась голка холостого ходу і до самого Симферополя трах.....вся.
    Після того випадку карб роблю сам і Вам раджу робити самим .
     
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Потрібна ваша порада. Машину купив нещодавно. При купівлі була хороша тепла погода та й двигун був прогрітий, тому не помітили що карб там вбитий і ненастроєний. Менше з тим. Трохи підмахавшись з ним, поїхав до майстра Славіка з Пасічної, рекомендували знайомі як хорошого. Він в принципі зробив автоматичний прогрів, який до того не працював + відрегулював холості більш-менш. Одним словом на той момент свої 200грн вроді відпрацював. Але з часом я помітив, що коли починаєш гальмувати довгий час двигуном, особливо з якоїсь спуску затяжного, двигун починає ковбасити не по детскі, троїть так, що ледве їде. Може взагалі заглохнути і потім не завестися, або завестися з підгазовкою через деякий час. Відкрив свічі - всі чорні повністю, до того були ідеальні. На з"їзді нашому підказали, що причина напевно в переливі і можливо забитий якийсь повітряний ... (назву забув), відкрутити який нам не вдалося.
    До цієї мега проблеми ще є маленька але частіша - після прогріву, коли ще двигун не дуже гарячий але вже на нормальних холостих - може заглохнути на нейтралці. Неприємна штука особливо на перехрестях :sad:. Все що стоїть для запалювання стоїть нове (не відрегульований лише стробоскопом кут запалювання). І один маленький нюанс - нема гофри від картера з підігрітим повітрям до повітряного фільтра. Споживання по місту зараз десь 10л по місту. Які діагнози і варіанти скажете ви ?
    То порадите їхати далі до старого Славіка і компасірувати йому і собі водночас мозгі, щоб доробляв, чи одразу до Андрія на Боткіна, судячи по коментарям - дійсно чудовий майстер?!
     
    Останнє редагування: 25 бер 2009
  7. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    зразу їдь до Андрія !!! 8 067 88 38 140 то його номер телефону , дзвони і домовляйся.

    майстер дійсно спец в свому ділі , я задоволений його роботою , і ціни в нього нормальні .
     
  8. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    Теж таке спостерігається ІМХО це не відрегульований холодний пуск, біметалічна пружина за рано, відкриває повітряну заслонку, перестає подаватися збагачена суміш. Але сам це ще неналагодив...


    а яка актуальна ціна налаштування карбюратора?
     
    Останнє редагування: 25 бер 2009
  9. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    я минулого року робив в нього карб то за промивку , регуліровку , заміну прокладок , перевірку зубчастого рамня , регулювання кута запалення , чистку свічок.... заплатив 130 чи 150 грн. і роботою аж дотепер задоволений !
     
  10. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Напевно скоро все-таки навідаюсь до цього майстра, про результати і ціну відпишусь тут обовязково.
     
  11. Newman

    Newman Active Member

    Авто:
    Jetta 1.6RF 2E2 1987
    Клубна карта:
    000026
    До речі, у мене після настройки нормально тільки перші 2-3 місяці, а потім знов тупа шо капець.
    Цієї весни хочу сам зняти хоча б почистити. Подивлюсь шо це дасть.
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    До славіка їздив з тою ж проблемою роки 2 назад - він сказав що незнає чого глохне і розбиратися не буде.
    Гофра нідочого і на розхід сильно не впливає. При нагоді поставиш
    Судя по чуткам то Андрій на боткіна запалення на слух налаштовує а це як на мене не метод хоча сам в нього не був і поганого не чув.

    Раджу пресувати того хто останнім карб робив. Нех по гарантії робить (доробляє).
     
  13. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Ніц не вийде - гарантія то поки не виїхав від майстра.
    Андрій відрегулює і скаже , що все добре і вона не може брати 10 л на 100 ( хоч зимою таке можливо).
    Розбиратись також не буде, хоча попробуй.
     
    Останнє редагування: 27 бер 2009
  14. Юрко Джетта

    Юрко Джетта Початківець

    Авто:
    Jetta2, 1991, ваз2121трактор
    Можеш поїхати до Олега:80677357061, він мав би розкласти все по поличках, принаймі діагностика дорого не коштуватиме.
     
  15. Kukurudza

    Kukurudza Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Привіт! А Олег де знаходиться, номер тел.! Просто в мене майже така сама фігня.
    Нестабільний хол.хід.Порадили Славіка Пасічна зняв почистив проїхався щось не те, при різкому натиску на газ захльобується, Славік каже, що зробив щоб менше брала бензи та добре поїздив пару днів га...! Приїхав знов Славік подивився і каще карбом все добре пробуй крутити запаленя , покрутив трошки краще но не те. Поміняв вакуум на трамбльорі краще но не те.А зараз взагалі на хол.ходу глохне дав більше обертів таке враження що травить. Порадьте когось толкового щоб від А до Я і запалення і карб. бо вже надоїла така їзда!!!
    kukvas@gmail.com
     
  16. Andriy_

    Andriy_ Початківець

    Авто:
    Passat B6 2.0TDI 6Mex.
    Мені важко на відстані у 122 км. давати конкретні поради власникам карбюраторних авто. Однак... Свого часу не один рік займався карбюраторами. Причому не заробляв собі цим на життя, а як цікавим хоббі. Досить сказати, що на "копійці" (двигун був 21011, 76-й бенз.) на повному баку (39л.) проходив від 600 до 618 км. (рекорд був 646км). На АЗЛК 2140 (дефорсований двигун під 76-й бензин) на баку в 44 л. також викатував немало 607...622 км. На карбюраторному Рено 25 (двигун 1995 куб. см.) рекорд витрати палива складав 5,45 л/100км. (середній 6,4...6,5 л/100км)
    Хлопці, повірте мені. Самим радикальним і якісним способом позбавити себе від більшості проблем є установка або відповідного "Солекса" (2108, 21083, 21073) або "Озона" (2105, 2107) з нормальним відкаліброваними жиклерами (я їх сам калібрував). Єдина проблема - виготовлення перехідної плити між паливним колектором та фланцем карбюратора та привід дроссельної заслонки. Солекс та Озон абсолютно нічим не поступаються іноземцям, а по простоті обслуговування та налаштування ще й фору їм дадуть. Якщо зробити цю роботу нормально, то про карбюраторні проблеми можна забути надовго і не заглядати туди. Я, наприклад, за 12 років експлуатації на Рено 25 (там стояв аналог Озона) навіть запорну голку поплавка жодного разу не міняв. Тому, борітеся - поборите.
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Нарешті я все-таки потрапив до Андрія з Боткіна. Майстер дуже зайнятий, поки в нього стояв, купа дзвінків і приїжджали, що свідчить про популярність, що в свою чергу свідчить про позитивні відгуки.
    Так от - як виявилось, до всіх моїх пріколів з карбюратором додався ще й зсунутий на один зуб ремінь ГРМ (сам не розумію як так сталось, можливо коли самі до того пробували за допомогою стробоскопа виставити запалення), що й було усунене. Кут запалювання дійсно виставляв без стробоскопа, але казав що має його, просто краще виходить по досвіду. Ще Андрій сказав, що карб в поганому стані, поміняв якийсь там обломаний жикльор, зробив шоб друга камера повністю відкривалась і ще якісь там маніпуляції, в яких я не смислю, а він не всі свої дії пояснював. Настроїв рівень СО, зробив піскоструйну очистку свічок, під час якої в одної з них ізолятор почав кришитися (значить такі то були NGK), добре що так її віддефектували, а то невідомо чим би могла закінчитися їзда на такій свічці. Також походу були виявлені інші несправності, які не відносились до карба - пропускає десь випускний колектор, бо весь повітряний фільтр був у копоті, тому від"єднали гофру підігріву повітря з колектора.
    Враження, машина стала краще їхати, так як було настроїно на більш економічну їзду, то особливого підриву немає, але все одно набагато краще ніж до того. На рахунок витрати, ще не дивився. Правда зявився один недолік, не знаю з чим повязаний, при заводженні не завжди з першого разу заводиться, і обовязково тре підгазовувати педалькою, раніше було легше. За всьо про всьо було взято 170грн.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    в мене те саме сталося після регулювання карба в майстра. Особливо на холодну! На гарячу все ок, торк і поїхав... В чому може бути проблема?
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На холодну варыанта 2:
    ПулДаун пробитий - міняти
    Занижені прогрівочні оберти - підняти
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Здається Sasa в мене дійсно один з цих двох варіантів, сьогодні як належить, нажав педаль перед тим як заводити, почав заводити і ніфіга, якось з допомогою педалі газу завів з 3-4разу. Та й потім поки не проїхав кілометра 2 заглох разів 10. Оберти дуже низькі під час ХХ :sad:.
    Напевно треба ше раз підїхати до Андрія, шоб піднастроїв, гарантію ж давав місяць :)
    P.S. Дивно, але тільки в березні ремонтували пулдаун, і він недавно ще працював, хм.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)