ок, бо туту один хоче мінятися на фабію 2003 рік в універсалі, хуче 3500 доплати, що порадиш???? його посилання в мене на сторінці на авто-ріа, підкажіть щось, бо фабію бачив тільки в телевізорі і на зустрічній смузі!
я про бабію можу тобі трохи розказати!! Якраз тих років, "А якщо коротко то вона ніби зроблена з того що залишилось при зборці Суперба." Економ класу. Фари пласмаса і вже 100 відсотків поцарапані, при косому дощі замокає обшивка задніх дверок салону, сама обшивка такого кольору що зразу треба перефарбовувати, Сідла тверді як на дивані сидиш, багажник через раз відкривається з вулиці в більшості з салону треба відкривати, панель тарахтить, на горбах гримить, Якщо двигун 1,4 16 клапанів то ще трошки їде (для порівняння в неї 55KW.) Якщо двигун 1,2 то тоді взагалі мотоцикл трохциліндровий і двигуни не робляться, а після 500 000 просто викидаїться. Це далеко не весь перелік заводських недоліків які стосуються всіх бабій. Якщо чесно то просто сядь для приколу в неї і подивись обзор, буде враження що ти сидиш в ведрі з болтами.
Андрюха, фабію не бери. Тато мій також хотів фабію універсал, а взяв Октавію. Ти будеш нею незадоволений. Це жіноча машинка. Шукай Г4.
Всьо тепер поняв, я в шоці, що ФАБІЯ - це тарантас:shok: А Октаха себе як веде, і який мотор в неї самий кращий? дізель не мою думку не дуже, хто що знає - поділіться так само за Г-4!!!!
Г-4 GTI,або Октавію найкраще брати з мотором 1.8Т(150конів),бувають чіповані,там по різних даних170-190 к.с.Вони,якправило з повним фаршом.
десь 2-3 тижні тому читав про Фабії в Автоцетрі. З прочитаного не зовсім з тобою згоден. Кажуть нормальний варіант за свої гроші. Двигуни 1.2 - 3циліндри - так вони без капіталки, просто нерозраховані на неї, тобто просто викидають. Рекомендували брати версії чешські, не укр.
Можу сказати, що я абсолютно иншої думки. В кента така, їй 3 роки, пробіг 80 тис. Сидіня зручні, багажник відкривается, обшивка не намока, фари без подряпин, пласмаса також. Мало того я коли за кермо сідаю, просто відпочиваю після своеї, все зручно, красиво і тихо. Двигуна 1,2 для рересування вистача, але в притик. 1,2 до 170 розігнати можна. Гуркіт є в задніх дверках. До цьогу в нього була фабія чешської зборки, та звісно краща.
я нікому не навязую свою думку, тільки констатую факт щодо авто, яка не буле в дтп, чеська збірка і 2002 року. Тобто про це авто я знаю точно. Хоч зі сторони вона мені теж здавалась кращою, а оцінити авто може тільки власник, або особа яка дуже в хороших відносинах з власником. Якщо чесно то не кожний власник визнає всі недоліки свого авто, поки не купить інше.
Шукай Октавію з 1.6 Самий нормальний мотор. В батька розхід по комп"ютеру 9 місто, 5-6 траса. 102 коника хватає з головою. 1.8Т тим більше чіповані, вже добре "відчіповані" зі світлофорів і на трасі "в кого більша максималка". 2.0 також нічо мотор, але конструкція застаріла і він масло їсть в нормі. Тато найшов 2003р. чешку, то рідкість, але в неї комлектація краща і сам розумієш "оригінал". Короче шукай шкоду Октавію, але як буде класний Г4 - бери.
Можеш сказати як часто дзвонять і за скільки хочуть забирати?(можна в приват),просто цікаво що зараз робиться.До кризи хотів свою продавати ,а тепер не вийде