от якраз той звук уффф-уффф... це була спроба прокрутити двигун... і піпєц )) чого на масло думаю -- бо передачі дуже туго перемикаються... замерзли теж.
У мене зараз прогрів переважно хвилин 10 триває, потім стараюся десь хвилину ше повзти на першій передачі шоб коробку прогріти і аж тоді можна нормально їхати ... Бензини палиться немеряно, але краще спалити лишні пів літра бензину, але не мучити залізо
Странно у меня карбовый Мк 2 84 г.в , масло 15в50 при -25 стоя на улице заводился МАКСИМУМ со 2го раза .
а можна зараз після напі-синтетики залити повну синтетику якщо мотор вже 400 тисю пройшов чи шукати нормальну зимову напів-синтетику?
може в мене машина на протязі стоїть? вона в мене взагалі погано на холоді заводиться. але, щоб не змогла завестись -- це вперше
Я думаю що за час володіння Тобою цією машиною просто не було таких сильних і довгих морозів як зараз )), тому і весь час заводився. Я з другом сьогодні Авео з прикурюванням не могли завести (було кумедно як ізоляція цього китайського прикурювача на морозі почала тріщати )
Проводка с нуля положена (все сделано по уму ) , новые свечи НЖК ( оригинал ) , новый акум (Исток помоему ) , Масло Motul 15w50 полусинтетика (я думал с такой вязкостью вообще не заведеться ) .
а в мене біля масляного фільтра((( і саме прикро що не зі з*єднання фільтра з двиглом, а там де крюк на м.фільтр кріпиться до блока((( 10В-40 півсинтетика
І я сьогодні гольфа не завів - розрядився АКБ, прикурював 15хв, зараз буду ставити на зарядку, бо інакше завтра буде аналогічно.
Не знаю!!!!! ((( тому що масло ще не замінував, ось випала можливість (((!!! Знаю тільки те що то було масло - Мобіл 1, полусинтетика (телефонував попередньому власнику)!!!!
Автомат сьогодні відмовився їхати Також є підозри на занадто розбавлений дистилятом антифриз бо через 5 хв прогріву стрілка на панелі вже показувала 90 градусів а пічка дула холодним... сподіваюсь радіатори не порве
хм, думаю не порве. сьогодні зарнку тож грів машинку - стрілка вже заходила майже в кінець білої зони (тобто прибл 90градусів), а пічка холодним дула... але почав трошки їхати - одразу почало теплом повівати (напевно трохи газнув і все пішло як по маслу)