і правильно зробиш... в такий мороз тільки сидіти дома і гріти ноги ... була б моя воля, я би на роботу фіг би їздив в такий мороз
я б не радив,я таке зробив прошлого літа (бо підігнали халявну синтетику) після того погнало масло зі всіх щілин,прийшлось і сальники міняти і двіжок мити),знову залив напів синтетику лікві-молі і все гуд. авто два дні стояло,сьогодні зранку прихожу,заднє колесо спущене то фігня,центральний замок(повітрянний)з напрягом відкрився,з першоЇ передачі єлі скинув на нітралку(я ручку тяну на нітралку,а вона знову повертається на першу)завелась більш- менш (також сказала уф...і стартанула),а на стоянці просто піпець,хто завівся тягав інших.Я колегу заводив на джілі(замерз бензонасос,двіжок прокручується а не хватає)поки не кінув дроти,так згорем і завели.
В мене заводить всьо гуд... Єдине шо так само коробку тяжко включати-виключати... От після 500-600м напершій все гуд=)
Вчора Ввечері пішов відганяти машинку на стоянку після останньої похздки відстояла ну десь години 4. Пробую завестись стартер крутить бензин починає горіти в горшках я стартером понятно перестаю крутити машина глохне... повторюю процедуру підгазовуючи ефект аналогічний... пробую ще раз кручу довше підгазовую інтенсивніше обороти хапаються без стартера крутить з вихлопної чорний дим газ відпускаю заглох... ще раз прогазував на вищих обертах довший час все ок обороти на холостих тримаються файно добрався до стоянки. Сьогодні Зранку нормально завівся поїхав на роботу. ввечері 18 20 повторяється вчорашня історія тільки тепер довга перегазовка не допомагає двиглом якось трусить як на дизелі і звук відповідний на холостих обороти не тримає глохне... прогрівав прогрівав так додом і їхав підгазовуючи шоби не заглохнути всі дивились на відважного стрітрейсера який бавиться мускулами на світлофорі....мля так я інвалідно до стоянки добрався тільки на стоянку приїхав а вона курва обороти почала тримати але якось тааак вже невпевнено шо капець тільки кидаєш газ різко падають а потім до 800 піднімаються але якшо засильно кинути то глохне. ума не приложу шо то може бути точно шось з електрикою...
Так власне і казали Тре на комп кинути Чую що ДТОЖ винен. Треба порівняти його покази з реальними Не порвало ) Після обіду виявив що замало ОЖ і машина стояла під кутом тому пічка не гріла. Долив чистого антифризу. Все прогрів і все поїхало. Тепар машину ставлю під "правильним" кутом.
на комп то складно в мене фішки діагностики в 91-му не ставили тому тестером треба Може бути бо в мене під патрубком де датчики ДТОЖ капає антифриз хоча хз чи то повязано. а якшо датчик на приборку і на мозги місцями поміняти так можна робити ?
уг! сьогодні акумулятор за ніч підсів, і при старті так гарно блимали усі прилади і показники...))) педаль щеплення секунди дві відхдодила в своє попереднє положення після нажаття. після 25-хвилинної зарядки АКБ + зарядний пристрій в режимі "запуск" десь приблизно 20-25-секундне прокручування стартером і трохи чорного диму з вихлопної машинка в конвульсіях завелась. після вчорашніх пригод прийшлось проапгрейдити мого паливного фільтра кожухом з пінопласту щоб не замерзав. до роботи добрався нормально на цей раз. температура за бортом -26 градусів. P.S. Хтось чув про таке що додають гальмівну рідину в ДП замість присадок? 1 л гальмівної рідини на 1000 л ДП. Не знаю на скільки то добре, але щось не ризикував експериментувати.
Перший раз чую. У мене хоч і гараж(металевий, та з дірками що коти у футбол грають) але я заводжусь нормально. Комп показує в гаражі -19. Тушу разів 5 свічки і потім заводжу. Моє ІМХО це те, що заправив добрим дизелем(Шелл до -20). У неділю ще раз залив до повного 80 л плюс 5 л бензини(це перший раз я добавив бензин).
Знайшов у неті цікавий спосіб заведення в сильний мороз з подуставшим акумулятором. http://www.zr.ru/articles/56017 "Конечно, с тех пор, как стали доступны масла с подходящими для зимы характеристиками, пуск двигателя в мороз несколько упростился. Масло с хорошей низкотемпературной текучестью требует меньше энергии на прокачку по магистралям двигателя и на движение поршней в цилиндрах. Однако этого мало. Если АКБ настолько слаба, что едва прокручивает коленчатый вал, нужно максимально облегчить работу стартера. Правда, водитель может потерять минут десять, но это, как правило, пустяк в сравнении с несостоявшейся поездкой. Поняв, что батарея слаба, я вывертываю свечи трех цилиндров и отсоединяю разъемы их форсунок. Наконечники проводов замыкаю на массу. Сопротивление сжатия оставшегося цилиндра - гораздо меньшая нагрузка для батареи, так что мотор легко заводится на одном цилиндре. Плавно увеличиваю обороты. Через пару минут останавливаю мотор - и подключаю еще один цилиндр. Чтобы мотор работал ровней, учитываю порядок работы. Например, для моторов ВАЗ в пары лучше объединять 1 и 4 либо 2 и 3 цилиндры. Еще через несколько минут мотор настолько прогрет, что можно подключить оставшиеся цилиндры." Людина з Мурманську - так шо толк думаю знає в заводженні при низьких температурах, але я б ніколи не подумав би що мотор заведеться з одним робочим циліндром. Ваші коментарі панове?! P.S. Може то на своїй поексперементувати, якраз стоїть на морозі без руху 2 тижні
цікавий варіант. але хотів би тебе побачити в -20С, як ти викручуєш/вкуручуєш свічки - руки ж замерзають. я тільки маишну від снігу змету - то я вже як дід мороз промерзаю біля машини, незнаю шо буде як ти з металом побавившся...
ще мені цікаво, з двірниками тільки я маю проблему чи ще такі є? В мороз вони ніхрена не витирають, тільки гладять скло. Двірники нові, недешеві, безкаркасні