з прогрівом двигуна глохне

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем M&K, 7 гру 2007.

  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    2e3 на 1,3 інших немає
     
  2. Юрко Джетта

    Юрко Джетта Початківець

    Авто:
    Jetta2, 1991, ваз2121трактор
    Привіт всім! В мене така ж проблема, як в M&K. Але поки машина холодна - працює рівно, прогрівається, скидає оберти до 1000, їде рівномірно до температури~ 70, далі починає глохнути на холостих обертах, але при цьому розганяється добре, без ривків. Десь через 70км їзди по трасі починає дуситись.Зупинка на 5хв - дуситись перестає, холості оберти стають на місце.В мороз -20 глохнула менше. Карбюратор Pierburg EE EcoJetronic.
    Регулятор карбюратора ремонтували 4 міс. тому, трубки карбюратора та вакуума міняв, датчик температури міняв. Help!!!
     
  3. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    аналогичная фигня карб 2е3 - в момент нахождения стрелки терм в белой зоне может заглохнуть , а может и нет, а при езде по трассе , если долго ехать на одной передаче , то в какой-то момент просто обороты больше 3000 не дает( ощушение, что сзади тянешь камаз). пять минут покуришь- и едешь дальше)
     
  4. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Коли я викрутив свічки то вони були чорні. Учора змінив на інші свічки поїзджу і побачу як буде себе поводити мотор. Можливий варіант що свічки маслом закидає із сальників клапанів чи гідро компенсаторів. А глохла машина ще по двох інших причинах.
    1. Я міняв трос газу і погано виставив учора поправив натягнувши на дві поділки.
    2. мертвий лямбда зон і я зараз проводжу експеременти на емуляторі лямбда зонда http://www.autoelectric.ru/diagnostic/l-zond/l-zond-3.html. Резистором можна виставити стабільні і спокійні обороти двигуна на холостих.
    Опишу ще прор результати досліджень. Хочу придбати нульцевий або Б/У робочий лямбда зонд. Спаяв схему http://www.autoelectric.ru/diagnostic/l-zond/l-zond-2.html тільки немаю автомовбіля із робочим зондоб щоб перевірити "Прибор для измерения показаний датчика кислорода".
     
  5. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    в мене тоже таке проявилося а проявилося таке після того як регульнув суміш на прогрівочних оборотах але глохнути погача чомусь при нагрітому двіжку і дросельна заслнка вже повністю відкрита полюбому :dntknw:
    на днях найду причину, але думаю толку мало бо в мене 2е2 а тут такі баги в тих в кого стоїть 2ее..
     
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Додам 5 копійок про той 2ЕЕ, після покупки при значному навантажені (під гору або різкий старт) авто прогріте деколи тупило.Думаю то і була причина продажу попереднього власника, заліз в інтернет і вичитав,що той карб і удачно спроектований але з часом барахлить, вся біда в якихось контактах, симптом- безпречинний набір обертів.В мене був навпаки провал, поміняв бензонасос,помогло.Потім ще робив заміну дат Холла,свічки дроти( все планово), веду до того,що не спішітся лізти до того карба( варто лише замінити прокладку під карбом і колектором), система досить надійна.Як виняток раз попав к калюжу, залив пів мора, тоді оберти дійсто підскочили навіть авто при виключеному запаленні не хотіло глохнути, ще тряслось 5 сек.Став при дорозі, зняв клему з акум, почекав 15хв,підключив і без проблем поїхав далі.Стосовно лямди,не тестив, але вирішення проблеми з "дусінням", я б почав з бензонасоса.
     
  7. Юрко Джетта

    Юрко Джетта Початківець

    Авто:
    Jetta2, 1991, ваз2121трактор
    Вирішив проблему з карбюратором. Був забитий жиклер холостого ходу+неправильно поставлені повітряні шланги при їх заміні. Кому потрібен толковий майстер- пишіть, дам контакт.
     
  8. Mexxxanik

    Mexxxanik Active Member

    Авто:
    Golf mk1 1,6 EG - був
    Клубна карта:
    000401
    Мені портібен,вже...
     
  9. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    в мене тоді був забитий термопривід дросельної заслонки
     
  10. Юрко Джетта

    Юрко Джетта Початківець

    Авто:
    Jetta2, 1991, ваз2121трактор
    Олег 80677357061 Працює в гаражах біля перехрестя Стрийська/Наукова, грошей багато не дере, робить на совість
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Вирішив проблему тим що замінив лябда зонд на новий, почистив вугільний фільтер який знаходиться в правому крилі і відповідає за холостий хід також, заміна високовольтних проводів. Після всього зробленого незамічав проблем глохнення і змінилася динаміка машини на краще.
     
    Останнє редагування: 11 лют 2009
  12. Givi

    Givi Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    А до чого той вугільний фільтр? Він відповідає за вентиляцію бака а не за холості обороти!
     
  13. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Цю інформацію про те що він впливає я із стелі невзяв. Прочитав інфомацію про принцип його роботи для чого він призначений і навіщо на карбі стоять електоро клапана холостого ходу. Якщо він у вас стоїть то неполінувавшись розібравши його ви б зрозуміли.
     
  14. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Де ти бачив розбірний електроклапан?
     
  15. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Я мав наувазі вугільний фільтер розібрати і провести профілактику а клапани прикріпляю
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 12 лют 2009
  16. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Вугільний фільтер
    [​IMG]
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я так розумію "привязаний камаз" це проблема всих Pierburg. Біда та сама: на прогріту (інколи) принатиканні на газ відбувається зворотня реакція. Моє рішення знімаю кришку повітряного фільтра і прокручую фільтр, і в дорогу з новими силами. Але таке відбуваеться(інколи) після повного охолодження(ніч на вулиці) і відповідно прогріву. Фільтр міняв на новий, думав шо забитий, не помогло. А взагалі скільки небуло ситуацій які вказували на карб рішення завжди чомусь одне трамплер(точніше контакти або кандєр).
     
  18. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім любителям VV! В мене такі самі симптоми Карб 2е3 мотор МН але їде добре і по трасі і по місту.Тільки так само може заглохнути а може і ні, і в той час коли глохне якщо дати газу дуже душиться.Замітно що це трапляється тільки в холодний період року, літом все добре.Бензиновий фільтр поміняний, свічки і ВВ провода тоже.Хто може щось порадити, допоможіть? Вже 3 рік мене це мучить...
     
  19. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Тросик газу як він може впливати на ХХ.Як за сильно його натягувати?
     
  20. Shoni

    Shoni Новачок

    Авто:
    VW Jetta2 1.8 1988р
    Маю схожу проблему з VW Jetta2 1.8 інжектор.При заводці обороти до 2000.Потім,коли машина нагрівається-глушу.Знову завожу -обороти 200-400.На нейтралці і світлофорах стрілка тахометра тремтить і машина глохне
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)