загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    Sasa, в мене не Гольф, зуммера немає, і лампа при включеному запаленні не блимає, а постійно горить, при заведенному гасне - при умові що все нормально.
    так і є, світиться лампочка тиску тільки до 1800 об/хв, а дальше гасне. Проблема в тому що я не вдома і неможу поїхасти на СТО, а батько цього не хоче зробити, + ще один знайомий каже що проблема у вкладишах.
    З.І. На скільки шкідливо експлуатація машини, і чи взагалі можна їздити, чи можуть виникнути задири як колінвала так і вкладишів.
     
  2. ffiat

    ffiat Новачок

    Авто:
    scirocco мк1
    утебя мотор jb 1500
     
  3. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    проблема в тому що гадати на кофейній гущі можна довго і без толку. простіше і надійніше підключити манометр і провірити. там роботи на 10 хвилин.

    знаю де у Львові можна це зробити. В Стрию незнаю, але недумаю що то проблема, той манометр з набором насадок коштує 300 грн, на любому СТО по двигунах має бути.
     
  4. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    ffiat, неа, 1.3 МН

    vovka, я це все розумію, був би я вдома-вже все перевірив би, а так батько...ех. Тому і питаю чи можна в такому випадку експлуатацію, якщо(припустимо) проблеми з вкладишами?
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо лампа гасне на 1800 обертів на холодному і на гарячому моторі тобто при прогріві поріг "1800" не збільшується то однозначно справа в проводці!!!!
    Справа в тім що на холодному двигуні навіть на холостих обертах тиск масла завеликий а при нагріві масла він пропорційно зменшується. Продзвони тестером провода до датчиків або зніми з кожного датчика по-черзі клемми і подивись чи поведінка горіння лампи не змінилась
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо таке припустити то не можна
     
  7. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    Поки машина холодна-все нормально,лампа після заводки тухне.А коли прогріється-тоді і починається.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тоді точно справа не в проводці. Єдиний вихід нажаль - вскритіє.
    Якщо надалі так їздити то масляне голодання може дуже сильно сказатись на ціні майбутньої капіталки приблизно в десятки раз.
    Якщо треба їздити "кров з носа" то купи "присадку в масло" яка піднімає тиск масла. Банка коштує до 30 грн.
     
  9. smolnuy

    smolnuy Новачок

    Авто:
    tiguan 2.0I 2014 variant
    подібна ситуація,при прогрітому двигуні інколи мигає лампа і пищить зумер, глушу двигун,заводжу знову, все нормально проїзджаю декілька кілометрів історія повторюється.таке відбувається не кожного дня,а коли заманеться!?
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Я вже десь писав на форумі, коли в мене був пасат 1.8 RP двигун, була аналогічна проблема, і виявилось що вона була в щитку приладів, не виключено, що в тебе може бути те саме.
     
  11. smolnuy

    smolnuy Новачок

    Авто:
    tiguan 2.0I 2014 variant
    полазивши по сайтах знайшов основні причини моєї проблеми
    1.Несправний датчик високого тиску масла.
    2. Несправний насос тиску масла.
    3. Несправний редукціонний клапан(в насосі тиску масла)
    4.Забитий маслозабірник.
    5.Знос вкладишів колінчатого вала.
    6.Не добре мастило
     
  12. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім! В мене стоять коричневий і чорний це неправильно 1,3 мотор
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Здоров
    Якщо це стверджувальне речення то я з тобою погоджуюсь :)
    Якщо питальне то неоднозначно. Білий датчик є розрахований на спрацьовування коли тиск масла менший за 1.8 бар. Чорний - 1.4 бар.
    В загальному нічого страшного але бути по мануалу так не повинно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    Писав я давніше про проблему з тиском масла, двигун 1.3 МН 1989р.в.: загоралася лампочка тиску масла з ХХ і до 1800 об/хв, потім гасла, це на прогрітому двигуні; на холодному все добре, і при обертах вище 2000 об/хв теж все добре.
    Радили дивитися до датчиків тиску(все в нормі), проводка(все в нормі) і вкладишів. Наїздив з такими проблемами 1500 км і вирішив розбирати двигун, нарешті появився час.
    Результат:
    - вкладині корінні в допустимих межах - пошкоджень, задирів немає;
    - вкладиші шатунні - те саме що і з корінними;
    - масляний насос в ідеальному стані - зазори допустимі;
    - сітка на масляному насосі чистенька;
    - в ГБЦ теж все в нормі.
    А тепер причина - був послаблений ланцюг приводу масляного насосу - думаю що це основна причина слабого тиску на малих обертах.

    По словах мотриста, слабий тиск може бути через:
    - вкладиші,
    - масляний насос,
    - забита сітка масляного насосу,
    - послаблений ланцюг масляного насосу,
    - тріщини в масляних каналах колінвала,
    - зношені шийки розпредвала.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    шо значить був послаблений? він шо, проскакував?
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так а що взагалі було зроблено? Ти міняв вкладиші чи натягував якось ланцюг?
     
  17. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    ланц не проскакував, але мала люфт зірочка масляного насосу, тобто при незмінному колінвалі вона рухалась.

    затронув за живе:diablo: наразі двигун вже стоїть на машині, завтра планую кинути ГБЦ, і все підходяще:gamer:

    Все почалось з перевірки причини слабого тиску(як написано вище), а в результаті " ...і понесло Остапа":
    - розібрав весь двигун до болтика,
    - все відмив, відчухав,
    - заміна корінних і шатунних вкладишів,
    - заміна поршневих кілець,
    - заміна шестерень розпредвала і колінвала(приводи ременя ГРМ),
    - ремінь ГРМ,
    - заміна всіх прокладок,
    - заміна всіх сальників,
    - натягнув ланцюг:D,
    - заміна гідрокомпенсаторів,
    - заміна сальників клапанів,
    - притирка клапанів,
    - заміна шпильок кріплення штанів,
    - заміна термостат,
    - чистка карбюратора,
    - нову півсинтетику.
    Ледве в 2000грн вліз. Ну якщо і після цього буде мигати лампочка тиску:bad:
     
  18. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    А його хіба можна натягнути? В мене з,явився шум після капіталки, чув припушення, що це вие саме ціпна передача маслонасосу, але мені здавалось, що його натяг не регулюеться.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    По результатам чекаю звіт
     
  20. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    читайте мануали:scratch_one-s_head:, там багато чого цікавого пише. Ланцюг повинен натягуватись, по іншому його не надінеш. При цьому ніяких шумів замічено не було. І те що послаблений ланцюг впливає на тиск масла я догадувався, але мені ще й моторист підтвердив. Ще симптоми читай постом вище.

    якщо ти це до мене, то думаю що наступного тижня буду їздити вже точно, але скільки було замінено, що потім вгадати важко, якби ж то міняв поступово, і дивився на результат:scratch_one-s_head:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)