загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Що конкретно в голові шукати розпредвал має виробітку чищо?Радять ще замінити на приборці якийсь стабілізатор напруги незнаю де купити і який його номер
     
  2. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Можуть мати і рокера виробітку, що кріплять розпред вал... Адже датчик стоїть в самому кінці системи змащування! Але це моя думка!!! Просто розказував один моторист, що пришліфовував рокера розпред валу, і проблема зникла. Але повторяю, це не є аналог вирішення даної проблеми. В мене теж саме, просто не маю часу шукати! Тай цього року ще не турбував разрушитель мозга ;-)
     
  3. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Напевно треба шукати голову в зборі
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    е така
    е така.
     
  5. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Напевно вже не треба голови,замыряв тиск масла ще раз виявилось що в нормі замінив датчик (чорний 1,4 бар) той що в голові стало все нормально не пищить більше.Р.S Міряти тиск треба справними манометрами ане тими що попало.дякую всім за поради.
     
  6. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    А який в тебе справжній тиск масла? Як ти його міряв?
     
  7. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Міряв манометром спеціальним для заміру тиску масла шкала в мега паскалях,на 1,3 моторах два датчика тиску масла чорний і коричнивий в голові.Зробив тройнік одне гніздо в голову ,в друге закручуєш датчик який зняв і підключаєш його , в третє штуцер під шланг, шланг виводиш в салон,підключаємо манометр (увага надійні хомути)Заміряємо на ходу:в мене такі параметри
    хх(холодна)4 бар
    2100 об(холодна) 6
    прогрітий робоча температура
    хх 0,7-0,9 бар
    2100 об.(приблизно тахометра нема)1,8-2,0
    швидкість 120 км/год 2,1-2,3
    В мене зумер спрацьовував при 2100 об. тиск 1,8-2,0
    Значить датчик, поміняв все ок!Тфу.тьфу,тфу
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Це все добре, але треба робити заміри не на прогрітому двигуні, а таки на дуже гарячому! Поїзди трошки з манометром в салоні і побачиш, що буде дальше в жару, або коли будеш довший час їздити.
    П. С. Де ти брав трійнік і манометр від чого, де брав?
     
  9. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    я міряв спец.манометром(брав у моториста), вкручував на місце датчика нижчого тиску(в даному випадку коричневого)-книжка так пише, і замір робив на прогрітому двигуні, навіть в той момент заміру двигун вже пішов на перегрів, тому що не спрацював температурний датчик на вентилятор. Я думаю що двигун в цьому випадку навіть більш ніж достатньо прогрівся.
     
  10. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Манометр брав на сервісі шкала в мега паскалях.Тройник зварив газосваркою з старого датчика.міряв в різних режимах навіть коли спрацьовує вентилятор.одним словом тиск в нормі.причина була в датчику вже другий день їжджу зумер ні жу жу
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    OK
    Радий що більше не турбує
    Тільки от питання - звідки інфа що датчик має бути чорний (1,4 бар) ?
    На скільки знаю - 1,8 ставився.

    Ну тим не менше - знайомий з Київського клубу поставив роки 3 назад чорний на 1,4 замість 1,8 і їздить по-сьогодні.
    Щасливої дороги
     
  12. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    3 рази тьфу, в мене теж з тиском масла все впорядку.
     
  13. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Мені сказали що має бути по каталогу на 1,3 моторі чорний 1,4 бар.Сусід мій має Гольфа 1,3 мотор в нього теж чорний стоїть.Моя думка по логіці це правильно тому що на моторах 1,3 датчики в голові, на фільтрі їх немає, І в голові менший тиск менший тиск ніж коло фільтра Тому й ставлять 1,4 бар.А білий датчик якщо непомиляюсь 1,8 бар.От і з цього все випливає.Може неправильно це моя думка
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікаво було б поглянути на той каталог
    Прошу скажіть ті в кого стоять Ельзи-ЄТКИ - який датчик верхного тиску ставився на 1.3 двигун 1985-1992 років
    1.4 бар чи 1.8 бар ?
     
    Останнє редагування: 11 тра 2009
  15. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    если кому надо, дали мне dvd с еткой с регистр. , сам еще не смотрел( нет времени), но поделиться могу( копию сами снимите)
     
  16. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    Прошу допомоги консультацією..
    Їхав з с. Плавє де трохи катався на лижах. (140км від Львова приблизно).
    вже біля Львова коли почались світлофори я зауважив що у мене на холостих загоряється і легко помигує лампа масла, це відбуваєть тільки на холостих та якщо я рухаюсь і вижимаю щетплення не паро секунд - обороти падають, лампа також загоряється і легко помигує.

    коли я зупиняюсь на світлофор і у мене загоряєтья лампа масла, при легкому натиску на педаль газу лампа масла згасає, но при спаді оборотів знову засвічується.
    Звуків зайвих немає!

    пробіг 290тис. (чи це правда незнаю) :)
    масло лікві моллі 10w40
    проїхав на ньому приблизно 6 тис.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Холості оберти нормальні? 850+/-?
    Рівень масла перевіряв давно? Нормальний зараз?
    Зараз коли машина холодна то не мало б моргати а коли добре прогріта то
    Якщо попередні пункти ок то можливо масло Г
    Можеш пробувати змінити на інше. З відповідним допускаом.
    Як ніц не помагає саме бюджетне вирішення проблеми буде перехід на мінералку інакше вскриття.
     
  18. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    Холості оберти біля 1000
    Рівень масла перевіряв - Нормальний
    Коли машина холодна то немегає а коли добре прогріта то засвічується і підмигує.
    але це було тільки раз і то вчора тому неможу багато розказати.
    но коли авто постояла 3 год і я поїхав знову по справах в межах міста то такого небуло но їздив я 30хв. після цієї ситуації. і все.

    може вязкість погана , масло фуфло?

    чи датчики або насос?
     
    Останнє редагування: 31 січ 2010
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Справа в тому що на трассі двигун працює з більшим навантаженням і з вищими обертами ніж у межах міста тому температура масла (яка є іншою ніж температура ОР) є вищою відповідно масло рідше.
    Власне тут 2 варіанти:
    1 - Масло Г
    2 - Двигун треба робити

    Я б на твому місці почав з заміни масла на інше. Як не поможе то перехід на мінералку.
     
  20. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    ну не знаю, в мене була проблема з тиском правда на високих обертах. Після заміни масла з півсинтетики на мінералку, зумер почав спрацьовувати на багато скоріше і частіше ніж на півсинтетиці. Я вже був не радий що змінив густину масла. Але це в мому випадку...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)