загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Признак того що двигун сідає по тиску (маслонасос..вкладиші. вторичний валік). Якщо навіть масло погане .... заміною, масла присадками, ще можна продовжити термін, але тре готовитись до вскритія. Найкраще поїхати на механічний манометр, щоб точно вияснити ресурс.
     
  2. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    вчора поміряв тиск масла, показало 0,5 , а має бути 0,8 вродіби.
    кароческазав що маслонасос або вкладиші або масло погане,
    порадив спочатку поміняти масло і пройти курс з ХАДО для повищення тиску. якщо ж знову буде засвічуватисьбо залишається 2 варіанти . а який з них він неможе сказати,
    що ви порадите???? хто щось в цьму тямить то поможіть консультатцією..
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На VW двигунах нижня норма тиску масла = 0,3 бар
    Незнаю як на Ауді але думаю така сама.
    0,5 це ще показник "з запасом". Глянь доку.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    хлопці про шо ви говорите... На старій машині при нормальному маслонасосі, вкладишах, втор. валах тиск меньше 2 на 2500-3000 об. то вже треба готовитись до капіталки через 20-30тис км. Мін. тиск це коли ще їздити можна коли дуже треба.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ми говорим про холості оберти 800-900
     
  6. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    а чомуж тільки на горячому двигуні??? загоряється
     
  7. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Тому, що на гарячому масло робиться рідше і втікає куди тільки можна. Відповідно на холодну масло густіше і вищий тиск.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Додам лише що довга поїздка по трассі піднімає температуру двигуна/масла більше ніж стояння в пробках у місті тому в майстра прилад показує 0.5 а зразу після прогона по трассі може показати 0.3 бар.
    Ну але найперше що мусиш зробити щоб уникнути проблеми це спробувати замінити масло, в цьому я з майстром згоден. Оскільки якісне масло повинно тримати вязкістні характеристики при зміні температури на відповідному рівні. Якщо масло Г то таке падіння тиску наблюдається.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    поміняв масло, залив таке як і було 10в40 лікві моллі з молібденом ну і фільтр звичайно.
    2 рази з інтервалом 4 год прогрівав авто поки невключиться вентилятор і дефект незявлявся.
    от і думаючизявиться він через пару тисяч км. чи ні.

    масло було трохи рідшим ніж те що я заливав, також я перед заміною використовував промивку.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ніхто на холостих тиск масла не провіряє... провіряється на 2000-2500 об в залежності від коду двигуна. Двигун горить на оборотах а не на ХХ. Якщо майстер міряв на ХХ ну то нема на ради. якщо на обертах тримає то і на ХХ автоматично тримає.... то прописна істина. А якщо в нього на обертах 0.8 ну то капіталка не за горами.
    І ще одно..... добра синтетика при збільшенні температури збільшує вязкість, не дивлячись на то що виглядає рідонькою.
     
    Останнє редагування: 17 лют 2010
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    :shok: да ти шо.
    Сперечатись з тобою не буду бо не маю на то сил :)

    Довга поїздка по трассі рішає.
     
    Останнє редагування: 17 лют 2010
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вчора спрацював зумер тиску масла, але після натиску на газ перестав, і так було декілька раз. Перед тим хвилин 15 пробуксовував, не міг виїхати ... Також 200 км назад замінив датчики тиску оскільки попередні сильно пропускали масло. Рівень масла майже максимум, 10в40. Але якщо через 30 хвилин(стояння) все впорядку. Потім повторне застрягання ситуація повторилась. Спрацьовує переважно на 2 передачі 30км/год.
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Упевнись що в тебе справно працює охолоднення мотору і що він не перегрівався після застрягань. Проїдся по трассі (хвилин 20 хоча б). Знайди систематику в спрацювання зумера.
    Пробуй замінити масло купивши саме те що прописано по допуску і в іншому магазині.
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Система охододження працює нормально, після певного положення стрілки темп.(одне і те саме положення) включається вентилятор, на рахунок масла не задумувався, оскільки авто на ньому довго їздить(постійно те саме заливається). На рахунок систематики: вчора перший раз почув звук, а також і перший раз застрягав, але після двох застрягань два рази по декілька спрацьовувань було. Батько(до того їздив і обслуговував) казав, що в нього таке бувало декілька разів, і також зимою.
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Аааа.
    Ну поки цей зуммер не в системі а тим більше літом не спрацьовує то не хвилюйся. Забий. Єдине що можеш зараз зробити це перевірити чи не окислена і чиста клема на датчику високого тиску і що там добрий контакт. Білий датчик вкручений в головку.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    літом пару разів зум також лякав,поміняв білий датчик(б.у) і все кльово.Попробуй підставити інший датчик.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі для загального розвитку
    Після 2-го покоління МК2 на решту VW (думаю Ауді теж) вже не ставили датчика верхнього тиску і немає того зумера який спрацьовує якщо на 2000об/хв нема положеного 1.8 бара.
    Залишили тільки датчик низького тиску від якого лампа спрацьовує коли тиск менший за 0.3 бара (як у Міхи було).
    За новіші моделі після ~2005рв не впевнений
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    в мене ось така біда при холостих і при їзді блимає і зинить лампочка масла,то всьо зхарило відключив датчик,резольтату не дало,зняв придохранітель на лампочку і зумер масла також безрозольтатно,рівень масла в нормі,в чому може бути поломка???????
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може не той датчик відключив....)))))
    З лампочкою тиску не шутять а зразу знаходять причину. перше що рекомендував перевірити механічним тиск масла. якщо добрий то шукати хомут в електриці...... а то можеш в капіталку двигуна влетіти
     
  20. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    кум правий не зволікай такі нюанси,тут не відключати треба,а попробувати підставити інший датчик (білий),в мене такий самий двигун як у тебе (ситуація була аналогічна,після заміни датчика все у нормі).Удачі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)