загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    то 100 відсотків з тим не шуткують
    може масло не ту густину має і тому блимає
    або сам датчик зламаний помилку видає
     
  2. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    Виникла така проблема:
    -коли включаєш запалення чомусь не горить лампочка тиску масла;
    думав проблема в самому світлодіоді, зкинув клему з датчику тиску (той що на 1.8 бар), завів двигун і коли оберти досягнули ~ 2200 лампочка почала блимати,а через пару секунд запрацював зумер. Після цього зняв клему з іншого датчику (той що на 0.3 бар) з'єднав клему з масою, після того як завів двигун неякого результату на приборці не побачив.
    Виникає питання чим це може бути пов'язано:
    а) накрився датчик (0.3 бар)
    б) проблеми з проводкою
    в) проблеми з тиском в двигуні
    г) інший варіант
    В кого були такі випадки прошу поділитися досвідом,або дати толкову пораду :)
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Правильно поставлене питання половина відповіді. Ти сам відповів на питання
    Судячи по показниках верхнього тиску.... з тиском масла в тебе вроді нормально. Але то треба перепровіряти...з тиском не шуткують.
     
    Останнє редагування: 23 кві 2010
    • Подобається Подобається x 1
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Підніму тему.

    Після того, як на мойці хімією помили двигун (була така потреба), просушили, продули, проїхав нормально 10 км до стоянки. На другий день при досягненні робочої температури двигуна, проїхавши десь ту саму відстань, помітив, що на малих обертах двигуна на приборці почала мигати лампа тиску масла. Не світитися, без зумера, лише мигати. Зупинився. На ХХ те саме. Коробка автомат. Ставлю на паркінг або нейтральну - лампа відразу перестає мигати. Оберти при цьому на слух вроді трішечки збільшуються. Після того, як двигун став холодним, все при їзді знову нормально до часу коли набирається робоча температура і падають оберти двигуна, до прикладу при повільній їзді дворами чи на стоянці. При холодному двигуну можна хоч стояти, хоч повільно їхати - лампа не мигає.

    Прочитавши цю та інші схожі теми в інтернеті, зародилася думка, що масло або масляний фільтр поганої якості. Раніше їздив на цій марці масла без заміни 10 тис. км або рік. Зараз щойно півроку пройшло і 6 тис. км. Масло абсолютно не рідке при прогріві, не капає зі щупа. Коли холодне, то більше хоче капати, чим коли гаряче.

    Колись щось мав подібне на цій машині. Тоді почав з заміни масляного фільтра, що і вирішило ситуацію. Було ще таке, що на великих обертах окрім миготіння лампи ще включався зумер. Це вирішилось заміною датчика високого тиску. В машині стоїть два датчики - синій точно та завтра подивлюся який другий, вроді білий.

    Можливо так співпало з мойкою двигуна, можливо ні. Хто які має думки, окрім заміряти тиск масла і перевірити чи робочі датчики - це буде зроблено найближчим часом.
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    В продовження проблеми.

    Масло з фільтром замінив. Проблема залишилась. З польових досліджень:

    - на холодно
    двигун на ХХ дає десь 900 обертів. При натисканні педалі тормозу (просто натискання) відбувається ледь замітне зменшення обертів. При включенні передачі відразу після включення на півсекунди оберти збільшуються. Відповідно лампа не мигає, все нормально;

    - на гарячо
    двигун на ХХ на нейтралці чи паркінгу дає десь 900 обертів. При натисканні педалі тормозу оберти відчутно спадають. На око десь до 700-800. Поки лампа мовчить. При включенні передачі оберти спадають до 600 і починає мигати лампа;

    - на дуже гарячо
    поки обертів немає, лампа мигає. І неважливо, чи включений паркінг, чи передача. Поки не дати обертів, десь якраз щоб було тих 900, лампа мигає;

    - в перехідному стані від холодно до гарячо (десь 80 градусів)
    лампа при включенні передачі якось не мигає періодично як на гарячому чи дуже гарячому, а або повністю включається, або виключається, якби якого контакту не було. При тому, що візуально на датчику є добрий контакт.

    Якщо хтось щось мав подібне, прохання зголоситися. Окрім того, прошу тих одноклубників, у кого АКПП. Напишіть, будь-ласка, чи у Вас при прогрітому двигуні його оберти при переключенні передачі з нейтралки чи паркінгу на драйв збільшуються, зменшуються чи залишаються такі як були (цікавить самі по собі оберти, без прогазування, в кого немає тахометра як у мене, прохання написати відчуття на слух)?

    Є думка, що після мийки чи не після неї, а сам по собі щез сигнал від АКПП до компа монотроніка на збільшення обертів при включенні передачі. Але чому цей сигнал тоді є на холодному двигуні, загадка природи... І чи взагалі, буває такий сигнал чи це видумка неясно. Але на холодно оберти збільшуються при включенні передачі. Десь на 50-100 але це чути, буквально на півсекунди йде збільшення, потім трохи зменшуються але не до 600 і лампа не мигає. Ребус...
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене оберти завжди зменшуються, і неважно, яку передачу вмикаю, крім нейтралі - видно по тахометру.
    Їдь до Артема проводку "підмочену" хімією перевіряти, але спочатку подивись на масляний насос...
     
    Останнє редагування: 14 кві 2011
    • Подобається Подобається x 1
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Фізика процеса проста. При включенні передачі на двигун зненацька йде навантаження. Обороти інжектор тримав 850 і подавав відповідну суміш. Як тільки включили передачу навантаження виросло а суміш ще не змінилася. Оборотии впали. Інжектор поняв що сталось і починає багатити суміш доки обороти не стануть назад на 850.
    Зворотня процедура з перемиканням на нейтраль чи паркінг та сама. Тільки оберти підскакують до 1000 і зразу ж падають назад на холості.
    В тебе двигун діагностується? Комп би показав усю картину і в тому числі оберти що б власне дуже допомогло.
    Як бач з моєї оповіді - немає такого сигналу.

    По суті мийка двигуна тобі розстроїла вприск. З тим однозначно до кума :) (ну чи ще кудась з тої парафії) !
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    І ще маленьке питання: а яка лямпочка у тебе відповідає за критичні помилки компутера типу Check-Engine?
     
    Останнє редагування: 14 кві 2011
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Масляний насос то лише зі зняттям піддона. Але враження таке, що машина зараз заглохне, якщо не підгазанути. Хіба може масляний насос так гальмувати двигун? Вроді датчик масла нехай собі мигає, але він ж не призводить до примусової зупинки двигуна...

    Можеш подивитися якось по тахометру цифри при включенні драйву на скільки просідають оберти на холодний двигун і на гарячий? Буду дуже вдячний. До Артема планую з самого ранку...

    Комп діагностується, але комп компу рознь. Колись підключався,то бачило і коробку і двигун. Був в Кума, що тільки хлопці сьогодні не робили з тим двигуном... А щодо діагностики - комп не продіагностував мій двигун... Коробку будь-ласка, а двигун ні. Оберти двигуна зчитували якби з коробки. Коробка помилок не показала. Завтра продовжиться битва за оберти. Але де їх шукати. Якби не коробка-автомат, яка багатьох лякає, було би мабуть легше шукати проблему.

    І відразу питання чому:
    1) оберти не зменшуються на холодний двигун, навіть трошки додаються при включенні драйву;
    2) оберти зменшуються настільки критично на гарячий двигун?

    За інформацію про те, що немає такого сигналу від коробки до двигуна, дякую. Але все одно цікаво знати, чи точно такого немає в природі. Кинув один таку думку на одному сервісі, але чи то правда. А мене тепер це гризе...
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Якби хто підказав, я був би дуже вдячний...

    З одного форуму:
    Было, тоже на Passat`е (2л, 16 кл, 9А), наблюдался следующий глюк: холостой ход на непрогретой машине - без проблем а как только двикатель прогреется обороты холостого хода начинают гулять между 500 и 1500 об. вверх вниз (по полсекунде на каждой отметке). Причина была в том, что треснул воздушный шланг сзади двигателя (около лобового стекла) создающий давление необходимое для переключения способа забора воздуха (холодный/теплый). После обматывани изолентой места откуда просачивался воздух все стало замечательно. Потом заменил этот шланг на резиновый от Москвича.

    Єдине що в мене ХХ не гуляє, а тупо зменшується до того, що мотор от от заглохне... А чому я думаю на це - коли мотор прогрівається, лобове скло починає легенько потіти. Такого до помивки мотору не було. Чи може то не то, фіг знає вже що думати

    Ще одне що пригадав. Може це і нічого. Коли включаю запалення і не заводжу, то десь за хвилину включається якесь якби реле (характерний тихий щелчок) і десь в районі блоку високої напруги (така чорна невелика квадратна коробка, вроді це воно) якийсь неголосний звук як зуммм на декілька секунд. До сьогодні ніколи не чув, щоб цей звук був при працюючому моторі. Може не прислухався, а може це також щось неправильне
     
    Останнє редагування: 14 кві 2011
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    1.Тому що на холодну комп дає збіднену суміш, щоб тримати оберти.
    2. Тому що комп дає збагачену суміш, адже двигун гріти не потрібно.
    Як бачиш відповіді повязані, і це впливає лише на розхід палива, при умові що все працює ідеально.
    Імхо, коробка тут ні при чому.
    З.І. В мене тахометер не електронний щоб отак сказати кількість обертів на холодну, але на око - десь в районі 1050, а якщо ввімкнути передачу то опускаються десь до 980. А на гарячу 900 і 870 відповідно.
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А може достатньо висушити систему подачі повітря в інжектор? Бо якщо вікна стали запотівати, то елємєнтарно Ватсон ... ;)
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Микола ми зібрали той пасат що в нас стояв ти бачив. Завели і зразу провірили твою біду. На цьому пасаті завідомо справна коробка і вприск. Так от при вкл. передачі на АКП на двигуні оберти не падали зовсім ... хіба чуть чуть- десь так на 30-40 об. на 1- 2 сек і зразу вертались до норми. Тахометра там теж немає через те визначали на слух... то якщо не сильно прислухатись то скачків обертів майже не відчутно . Якщо врахувати що в тебе оберти про нагрузці коробкою на двигун падають з 900 до 660 то однозначно що справа в коробці. Вприск в тебе добрий ми все передивились. виглядає що , або АКП дає за сильну механічну нагрузку на двигун і бортовий компютер не може підняти оберти, або бортовий компютер не отримує з АКП інформації про величину нагрузки. Виходячи з історії твоєї поломки більше схильний вважати що АКП дає за сильну механічну нагрузку на двигун. І копютер не може дати більше бензини ніж заложено в базових установках для підтримки ХХ. Тобто або ти залив загусте масло в АКП або щось там не в порядку з механікою при нагріві до 70 град. Це треба вияснати в АКАпешників що відбувається з механікою АКП при нагріві в 70 град коли там або загусте масло або зарідке... тобто не таке як було... або на що в АКП впливає температура нагріву, що вона може збільшити нагрузку на двигун
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Наоборот збагачену <-> збіднену

    Думки розділились. Кум, комп мав би додати обертів до холоситх сам ака б нагрузка на нього не йшла.
    2 автор - зніми фішку дтожа з пластикового трійника на гарячу і розкажеш про результат. Мало би допомогти.
     
    Останнє редагування: 14 кві 2011
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Збіднена суміш, то така в якій мало кисню (читай повітря), то яку суміш подає комп щоб тримати оберти, і при якій більший розхід палива? ;)

    Блін порився в інеті, там кажуть навпаки :sad: А в автошколі, чомусь казали інше. Тоді я дійсно ламер ;)
     
    Останнє редагування: 14 кві 2011
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Саша .... комп. то просто залізяка в якій заложена програма і сам він нічого не робить.
    Ця залізяка має отримати звідкісь інформацію про стан нагрузки на двигун.. в машинах з АКП - цю інфу дає АКП ... в машинах без АКП цю інфу дає ДХ, дачик швидкості, датчик обертів колінвала - як де в різних моделях. Більше того комп не може дати на ХХ більше бензини ніж заложено в базових параметрах... а в Миколи судячи по всьому нагрузка з АКП виходить за границі бази... наскільки я памятаю на ABS база десь до 1025 об. Ми пробували штучно збільшити оберти.... нічого не дало... комп все одно вирівняв на своє.... Або є і другий варіант - АКП дає не правильну інфу на комп і комп не знає що треба піднімати оберти....
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    з чого ти то взяв. Навантаження вираховується так само.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    нічого. крім того що керує вприском :)
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не так само... АКП має перевагу. Я колись то провіряв ВАГ Комом ... я вже не памятаю групи і коду двигуна. але чітко було видно нагрузку з АКП і для порівняння нагрузка з ДК. Так спочатку фіксувалась нагрузка з АКП
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ніколи в житті. Приїду - подивимся разом.
    Всюди у всіх доках написано що моск АКП враховує навантаження на двигун і відповідно переключає передачі але... АКП ніколи в житті не вираховує цієї нагрузки - воно бере дані з двигуна і його мозку. Простіше кажучи АКП не має датчику яким би оприділялась нагрузка на двигун бо попросту двигуни бувають різної потужності а АКП на них ставились ті ж.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)