загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Артем Донецький і Шег Віталік переконопатили все в моторі і такі знайшли причини та зробили. Всім щиро дякую за підтримку, Куму окреме дякую за витрачений час на діагностику проблеми та напрямки до пошуків несправності, Артему та Віталіку - особлива подяка!!! Артем так тримати!!! Ще в понеділок буде остаточна доробка і я опишу детально що і до чого, якщо все вийде. Але я вже нормально можу їздити завдяки Донецькому шаману :) Гора Еверест здолалася (проїзд з Рогатки через Високий замок в центр), всім раджу перевіряти там мотори :)
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну не можна ж на тому закінчувати тему яку сам почав. В чому причина-то?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    To be continued ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Основна напевно в датчику температури..... Без компютерної діагностики полінувався поміряти тестером... потім згадав що треба його подивитись.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    bass правильно цитує. kym правильно пише.

    Отже, ДТОЖ зламався наполовину - сигнал з нього, який йшов на приборку, брехав на 10-15 градусів, але показував постійно і коли холодний двигун і коли прогрітий, аварійна лампочка перегріву ОЖ не загоралась, при включенні запалювання мигала як завжди. А ось другого сигналу, який, як я розумію, мав йти до компа, з датчика не було взагалі! Окрім того, підняли оберти двигуна реанімацією кришки трамбльора, бігунка (що kym і продіагностував) та новими дротами високої напруги (старі чуть не вбили нашого любимого всіма Шега, хто бачив кіно "Один вдома", той зрозуміє що прийшлося пережити мені, коли я побачив Шега в момент торкання голими руками до старих дротів, він посивів і посинів, я - лише посивів:)), зробили порядок з масою - з 30 Ом (??? звідки взялося не знаю, ще недавно сам міряв, то було все нормально) зробили 3.

    Залишилось змінити датчик тиску масла 0,3, бо він взагалі перестав працювати. Тому я і написав, що ще не до кінця відомо, чи все добре. Так то мотор вже не глохне, тяга стала набагато краща. Оберти і саме головне оберти на ХХ на гарячу критично не падають, включай АКПП чи не включай, трошки просідають звісно, але машина не глохне, все в нормі. Лише датчик 0,3 замінимо і буде ясно чи є там ще якісь проблеми.

    І також мене хвилює проблема запотівання лобового скла внизу справа. Такого раніше точно не було (пічка працює нормально).
    Поясніть, будь-ласка, що малось на увазі
    Причина была в том, что треснул воздушный шланг сзади двигателя (около лобового стекла) создающий давление необходимое для переключения способа забора воздуха (холодный/теплый).

    Щось я там заглядав заглядав, нічого не побачив. Неясно.
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там все на купу)))
    Датчик температури само собою дохлячок... На приборці 70, а в систем реально 100 було. Датчик тиску масла теж трупік.
    Пробиті провода високовольтні, погано виставлене запалення, погана маса на косичках... ше там шо не пам"ятаю...
    Але як мене тріпнуло коли я доторкнувся до дроту з катушки то я не забуду))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я швидше я швидше написав ))) Віталік, дуже тобі дякую за роботу і турботу. Ти вже його вибач, такий він в мене брикливий ))) Тебе током, Артема сам знаєш чим. Лише господаря признає. Справжній кінь, хоч і залізний, але з душею )))
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Приємно казати "а я казав" :)
    Налили води керхером в вентилятор - тепер сушишся :) Скоро пройде
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Якщо лише вентилятор, то не страшно. Курчі сини щоб я ще раз таке робив. Колись мив мотор роки 3 тому, то гарно помили зовсім без наслідків. Мабуть вручну мили, я тоді не мав часу подивитися, а результат був протилежним від теперішнього, тобто і вигляд чистий, і наслідків поганих ніяких не було. Ще хотів туди їхати, але лінь було далеко. Наука, школа коштує грошей.

    Sasa, а як пришвидшити, якщо це лише вентилятор? Може фільтр салону намок (є такий)? Чесно вчора-позавчора абсолютно не мав настрою ще і туди заглядати, а потім, як зробили машину, зовсім часу не було. Може завтра подивлюся. Дякую тобі за консультації!
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пришвидчити тіки тим шоб зняти пічук і просушити вручну. А це геморой ще той)))
    Фільтр салону тоді само собою намок якшо він є. Подивіться. Відкривши капот зліва сітка має бути і там є фільтр, або нема, в кого як...
     
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Е не, пінчука я не зніму. А от фільтр можна і туди всередину у вентилятор подивитися також можу :) Але якщо це вентилятор, то чому лише права сторона запотіває. Але таке схоже на правду, бо запотіває лише внизу скла, правда чомусь лише справа. Завтра подивлюся. Дякую
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мити старий мотор це завжди страшно і дуже часто закінчуэться електричними глюками особливо якщо туди гатять керхером пачьомзря. Зато чисто :)
    Вентилятор не рухай разом з пінчуком - "засохне, само відвалиться :)"
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ну я заплатив за цю науку не лише грошами, а й нервами, може комусь допоможе моя школа :) Хоч все на око і було сухе. І проїхав тоді нормально десь з 10 км, потім ще раз так. Вентилятор ні ні. А фільтр подивлюся чи мокрий. Добре хоч не накрився вентилятор салону, бо без нього не знаю як в інших машинах, а в мене труба повна - вікна потіють в любу погоду, особливо в таку як зараз або навіть у невеликий дощ.
     
  14. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Фільтр салону сухий. Не дивлячись на тепле сонечко, сьогодні знову потіло лобове скло у тому районі, прийшлося пічкою спасатися. Потім вже не було такого. Може дійсно просохло до кінця.

    Після реанімації скинув помилки двигуна і коробки. Двигун тільки ідентифікується, але дані не зчитуються. Коробка йде і ідентифікація і дані. Оберти двигуна на нейтралці - 900, при включенні передачі (двигун був робочої температури) 660-690-720 раз на раз різні (до того були 600 і мотор вже глох). Трошки йде вібрація двигуна коли машина стоїть і включена передача, але не глохне, що головне.

    З помилок, які були:
    Двигун
    523 Датчик температуры воздуха во впускном коллекторе (G42)
    Обрыв изи замыкание на шину питания INTERMITTENT
    АКПП
    281 Датчик скорости движения машины G68
    Нет сигнала INTERMITTENT
    293 Многофункциональный переключатель в коробке передач (F125)
    Непонятное состояние выключателя INTERMITTENT

    Я був перед Донецьким на одному з сервісів, там зчитали були такі помилки і потім обнулили:
    Двигун
    523 Датчик температуры воздуха во впускном коллекторе (G42)
    Обрыв изи замыкание на шину питания INTERMITTENT
    АКПП
    300 Датчик температуры трансмиссионного масла G93
    Сбоев нет INTERMITTENT

    Щодо АКПП, кажуть, що в моїй немає такого датчика температури, хоча VAG Tool показує температуру масла.

    А от щодо двигуна - зчитати на тому сервісі зчитали, а діагноз по цьому не могли поставити, що це просто ДТОЖ. Дивина...

    Ще мене цікавить лампа рівня ОЖ. Коли включається запалення, як вона повинна мигати? В мене лише три рази мигає і виключається, а колись мигала вроді (!) постійно, поки не заведеш машину. Хто може подивитися в себе і сказати як воно є в нормі?
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Микола в тебе фізично немає G42....
    G68 в тебе теж немає.... в тебе ДХ на трабльорі і все.
    F125 в тебе теж немає.... це в новіших АКПП. В мене твоя коробка помилок не видавала
    Датчик є і мусить бути він контролює температуру АКПП
    То не дивина в тебе десь є хомут по електриці в колі діагностики... Я ці двигуни ABS читав компютером багато раз і без проблем...
    Весь цей протокол діагностики якийсь не такий.....таке враженя що копютер сам собі земулював помилки...по простому висмоктав з пальця, або неправильно розфасував потік байтів...??????
    Доляй атифризу і вона повинна зразу гаснути.
     
  16. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    За розшифровування - велике дякую. Хоча помилки G42, G93 та F125 видавали і VAGTool, і VAG-Com і комп на сервісі Бош... Дивно.

    А ось з останнім - антифриз по максимуму. Лампа при включенні запалювання мигає три рази і гасне. Чи це нормально? Раніше постійно мигала поки не заведеш мотор або я не пам'ятаю вже з тим всім і дую на холодне.
     
    Останнє редагування: 16 кві 2011
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Справа не в помилках а втому що вони вроді як не відповідають дійсності..... в тому дивна ситуація.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене загоряється і одразу гасне. Але... десь вичитав що для моєї машини саме ця лямпочка відповідає ще за помилки мозгів, так званий "Check engine". Тобто якщо вона у мене заморгає повільно, то ще не критично, а от якщо швидко - то все, тапки ;)
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    так
    +1
    Попробуй рукою кавролін під ковриком пасажира чи не мокрий
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Лобове не повинно пропускати, не так давно робив. Якщо мокрий то?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)