загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Постійно в маслі шланг, який на фото, в двох місцях сильно, в одному менше - місця показані стрілками. Всі хомути затягнуті по максимуму, один замінив сьогодні, але результату немає.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Хто що може порадити? Поки немає робочого датчика масла 0,3, важко щось сказати про тиск масла.
     
  2. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Таваріщ Nick Wolf ще торшки забув сказати, що при включенні запалення опір між "-" аккумулятора і корпусом зростав з 2,9 Ом до 35 Ом!!!! Досить серьйозне упущення, от і датчики з "розуму сходили"
    Перечухали "масси" - попустило))
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Попустило, але треба зробити, щоб комп. діагностика бачила і двигун також, а не лише АКПП. Про опір я писав у міні-звіті по зробленій роботі за що Вам окремо дякував :)
     
  4. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Це вже друга частина балету)) Зроблю!!!!
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Вірю.

    А що можеш сказати про фотки, які я виклав перед твоїм дописом у цій же темі?
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    картерні гази, нічого не зробиш, колечки не нові вже вот і жене тобі маслецо і угар у впуск.
    Поки не прочистиш маслозйомну сеточку на клапанній кришці і не відкапіталиш двигун - буде підганяти.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Лише однією сіточкою не обійдеться? До помивки двигуна блін було набагато менше того масла, практично не було. Може цей шланг отримав якісь мікротріщини, на око не бачені?
     
  8. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    100% ти правий)) Старість не радість!!!Але скіко старушку не марафеть, як губки не малюй, один х.... на цвинтар дивиться!!!!!







    __________________[/quote]
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    [/QUOTE]

    Який цвинтар, ти що!!! Он які грати по дорогах їздять і нормально, живі. Так що робочий одяг і вперед до роботи завтра з самого рання :)
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ну хімія напевне порозїдала старе засохше масло, може й шланг порозїдала.
    Заїдь на кульпар і купи півметра маслостійкого шлангу, поміняй старий і подивись як буде.
    Лише сіточкою? - не знаю.
     
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Там хитрий шланг - з якоюсь відводкою (її видно на третьому фото).
     
  12. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    може малось на увазі ЕБУ, тобто мозги які управляють двигуном??? Бо щось з трудом собі уявляю як то ВАГ-ком може побачити двіжок.
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Саме так. Ваг-тул і ваг-ком лише ідентифікують двигун (ЕБУ двигуном) та список помилок (якщо такі є, до прикладу при включенні лише запалення пише що не працює датчик Холла, що нормально), але не показують ніяких параметрів (пишуть що адреси задані невірно). А ось АКПП як ідентифікується, так і показує різні параметри (в т.ч. і не дуже параметри АКПП, такі як швидкість руху, оберти двигуна, % натискання педалі газу тощо).
     
  14. Роса

    Роса Новачок

    Авто:
    T-4
    Датчик низького тиску полетів:bomb:
     
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Знову лампа мигає на гарячу, на холостих але при включеній передачі. На даному етапі лише коли машина стоїть під круту горку. Трошки газку і лампа гасне. Рівень масла, що прийшло перше в голову - в нормі, більше середини на щупі. Хто чим може "порадувати" з цього приводу?
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Постав тахометр - бо не ясно про які оберти мова. На занижених обертах мигати може льогко.
     
  17. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Коли мигала раніше, на початку цієї проблеми, то оберти дійсно були сильно занижені, комп показував 600-660. Та вже оберти вроді вирівняні (Донецький зробив систему), то по слуху не менше 800-900. Сьогодні зупинився під горку і почало моргати, потім вже поки не заглушив і дав остигнути, моргало постійно як на великому підйомі, так і на малому, як тільки газ відпустиш, але лише коли машина якби вгору стояла. При русі, тобто лише легенько газку даєш, то лампа відразу гасне. Треба тахометр ставити. Донецький звільниться і поставить, маю надію. Тоді можна більш впевнено робити якісь попередні заключення.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі десь хтось скаржився на масло. Це не ти часом був?
     
  19. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Може і я, в іншій темі, про гідрокомпенсатори, бо далі стукають на гаряче при розгоні, але вже менше - трошки підкрутили кут запалення. Масло мотористи оцінили як нормальне. Лампа почала загоратися ще до заміни масла. Заміна масла та фільтра була першим кроком при пошуці причини миготіння тої лампи. Потім Донецький виправив малі оберти на ХХ при включенні передачі. Тепер оберти сталі, в межах 800-900, а коли машина встала під горку, лампа замигала на гарячий двигун. До цього проблема не з'являлась певний час. Під ту горку вставав, все було нормально. На вихідних долив десь 100-200 грам масла, бо на щупі було менше середини. Може співпало, може ні, але почала знову мигати на гарячу, поки що лише коли під горку встаю.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба дивитись на маслонасос.... видно він у тебе вже серйозно сідає. Зверни увагу як довго він у тебе після нічної стоянки закачує масло... тобто як довго при крутінні стартером і заводці горить червона лампа масла.
    Воювали з наслідками а тепер тре ліквідовувати причину.
     
    Останнє редагування: 11 тра 2011

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)