загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Якраз сьогодні зранку звернув увагу. Лампа практично моментально гасне, тому що мотор, образно кажучи, заводиться з півоберта.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Зранку - не показник. Зранку масло холодне і густе і насосом втягується на раз. Треба на добре гарячій машині пробувати
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зранку провіряється чи насос тримає масло через ніч і як скоро закачує при пустому насосі. На горячо провіряється чи насос створює тиск на робочому маслі (80 град.)
     
  4. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    Де знаходиться той зумер,як виглядае?
     
  5. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Підскажіть, допоможіть !!!!!!! :))
    Придбав недавно Golf II 1.3B.
    Приборка була в поганому стані ( одна з двох фішок трималась на соплях, погані в деяких місця підпаяні контакти..)) вирішив поміняти...

    Придбав приборку і виникла така проблемка : після 2500 об спрацьовує зумер і блимає лампочка тиску масла, проблема в приборці ???????
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може бути і в приборці, але з тиском масла не шуткують, для початку треба механічним манометром переконатись який тиск масла реально. бо взагалі зуммер і лампочка пищить і загорається на мінімальних обертах, а тут виглядає що або барахлить датчик тиску масла на фільтрі, або масло погане, або датчик масла не підходить під цю приборку...або взагалі варіантів може бути багато. через те треба спочатку вияснити який реальний тиск масла.
     
  7. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    відключаю датчик взагалі і нова приборка все-одно пищить

    підключаю стару приборку все нормально нічого не пищить і датчик тиску не світиться..
     
  8. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    Взнай у попередьного власника коли була заміна масла...
     
  9. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Попередній власник сказав, що можу ще їздити 5т км
     
  10. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    Мені також таке казав,я навіть 1000 не від"їздив...:D П.С.Чого не скажеш щоб скорше товар продати
     
  11. Offline

    Offline Active Member

    Авто:
    тимчасово відсутній
    В жизни каждого автолюбителя есть два счастливых момента: когда он покупает автомобиль, и когда он продает его.:D
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Може бути і в приборці, але з тиском масла не шуткують, для початку треба механічним манометром переконатись який тиск масла реально. бо взагалі зуммер і лампочка пищить і загорається на мінімальних обертах, а тут виглядає що або барахлить датчик тиску масла на фільтрі, або масло погане, або датчик масла не підходить під цю приборку..

    В 1.3 на фыльтры нема датчику. Обидва в головы.
    Подруге зумер спрацьовуэ лише Пысля 2000 обертыв а не на мынымал них.
    Автору: Якщо проблема тыльки пысля прогрыву то наявна проблема з тиском. Якщо ж постыйно то проблем в приборцы чи проводцы
     
  13. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Знову почав діставати зумер і загоряння лампочки тиску. Ситуація навступна: давніше почало витікати масло, встановили, що воно витікало через 2 датчики тиску, замінили їх. Все нормально було, але при їзді по трасі (100 км) при швидкості 90-110 км/год все нормально, але коли вїзджав у Солонку(шв. 60-80 км/год) спрацьовував зумер і лампочка, прогазував, або збільшував швидкість більше 80 км/год. вони відключались. Недавно замінив сальники , масло та фільтр - то під час їзди туди само зумер та лампочка спрацьовували всю дорогу(раз 30). Замітив закономірність - на 4 передачі(4 ступка) зумер спрацьовував при швидкості у діапазоні 65-80 км/ год, тобто або їхав 60, або більше 80 км/год, а розгін з 65 до 80 обовязково спрацьовували. Де і як шукати причину?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тиск масла механічним манометром міряв...???
     
  15. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Та лампочка із зумером - якесь прокляття для Гольфів...
    Зверни увагу на інше, думаю зумер спрацьовує не при визначеній швидкості і передачі, а при обертах більше 2000.

    В мене та лампочка і зумер живе своїм життям від часу покупки авто (2006р.). Заміна масла (двічи), фільтра (двічи), датчиків нічого не дала.

    Тиск вручну не міряв, але є питання до фахівців.
    Якщо я правильно розумію, то маємо наступну картину (двигун 1.6, 8кл, карб., букв не видно) : нижній датчик 1,8бар, верхіній на 0,3бар. Якщо зверху не вистачає тиску - то лампочка повинна загорітись (чи заморгати?), а якщо знизу при 2000об/хв менше 1,8бар, то спрацьомує зум. Так?
    Тоді чи може бути таке:
    1. що зверху наявно 0,3, а знизу менше 1,8 (при 2000об/хв.)?
    2. що зумер спрацьовує одночасно з лампочкою (після 2000об/хв), і без попереднього мигання лампочки (на низчих обертах)? Тобто мені здається, якби були проблеми з насосом, то і зверху не було б 0,3бар, і відповідно лампочка повинна була б раніше загоратись?
     
  16. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    ні, не міряв, тай манометра немаю.
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    На приборці немаю тахометра...
     
  18. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    На рахунок спрацювання зумера - проблема може бути у реле(так казав знайомий), і якщо реле з цим повязано, то під яким номером воно?
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    не може
     
  20. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    90% проблема в приборці (може мені так везло, підключав на столі і після певної кількості обертів лампа загаралась)
    Щось ніхто не задумуеться що мінімально - електронна приборка теж старіє
    Ніяких там реле нема!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)