Закипаю

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MARTINI, 6 сер 2009.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Але повітря, як і вода сильно розширюється, в результаті - сильний тиск у системі охолодження. Перегріву не було, як я розумію, і вода "вилітала" при 90 (+\-) градусах. Бо повітря тиснуло її. В результаті вода витікала, доливали нової, а повітря не встигало вийти. Такшо я майже впевнений, що це пробка. Якщо ситуація повториться варто буде її зразу поміняти.
    Так як повітря вийшло через робочу пробку! ІМХО.
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ніфіга, насправді повітря вийшло тому, що машину правильно поставили - носом догори, щоб пічка не була більше верхньою точкою. Заміна кришки бачка фактично була просто збігом обставин, з таким самим успіхом повітряна пробка би вийшла і з моєю кришкою
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я не вшарюю як пічка могла стати нежче якшо ти поставив машину під нахилом=)))
    Патрубки пічки полюбому знаходяться нижче бачка. Розширювальний бачок - це сама верхня точка. Принаймні в мене , і в тебе так само. І тому пробка знаходиться саме на ньому, а не на пічці десь=)
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ніфіга подобного. в мене патрубки пічки вище знаходяться!!!!!!!
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Саме так!
    І всє праблєми!
    А то тут вже вспіли ужастіків понаписувати! Не знаю як МАРТІНІ витримав цей жахдивий серіал :)
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну хз... шось я погано пам"ятаю, подивлюся сам завтра)) Спорити не буду... Але всеодно той нахил машини мене смущає=)))
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    просто в нас з Мартіні одинакові системи охолодження. хоч я мотора і змінив, але патрубки на пічку залишились в тому ж місці.
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну теоретично не вірю, що пічка вище бачка, адже бачок для того і є, що тиск і повітря туди виходили) Можливо я щось і плутаю...
    Але незалежно від того яке в тебе стоїть бачок, пічка в тебе має бути так само як і в мене, бо вона залежить від торпеди і розміщення системи обдуву...
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    До того ж... Чому думаю, що проблема в пробці. Якщо повітря в системі... Коли помпа починає ганяти воду, то відповідно і повітря... і теоретично, повітря мало б виходити під час його перегонки через бачок... Але такого не було... чому?=)
     
  10. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    на вісімці найвища точка - це підігрів карбюратора.
    навіть в мануалі написано після заміни тосолу відкрутити шланг від підігріву карбюратора і почекати поки з нього не потече тосол. во ізбєжаніє так сказати повітряних пробок.

    через них машина може грітися. провірено.
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ти не зрозумів. пічка на тому ж рівні. а шланги, які виходять - на вищому рівні ніж в тебе. тому і тре маленьку шлангочку знімати з верхнього патрубка пічки.

    подивись фотки в моїй галереї. там на першій сторінці має бути старий мотор.
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    тому, шо машину поставили в інше положення

    до речі, наші брати-москалі з корадо.су навіть рекомендують під час заливання рідини в систему охолодження відкрутити бачок і підняти його трохи вище, тоді гарантовано повітряних пробок не буде.
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Слухайте Scirocco
    пробка в пічці не може стати причиною перегріву/закипання. Вона може призвести лише до того що пічка перестане працювати
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    виходить не в пічці була пробка, а ще десь, і вийти вона змогла тільки коли машину поставили носом догори
     
  15. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    я так і не зрозумів,пічка працювала чи ні?
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та яка різниця?? Піч час перегонки ОР, ганялося б і повітря. І саме в бачку воно б мало вийти, незалежно від нахилу машини.
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Пічка працювала весь час
     
  18. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Шег, друже, не завжди.

    наведу простий приклад - коли людині ставлять систему (крапельницю) в трубці залишається повітря. тиск рідини там не є сильно великий. але все ж таки є. і ось, коли ти ставиш ту крапельницю - Диво!! повітря стоїть в трубці на місці, а рідина все рівно капає і потрапляє через голку в судину. ось така фігня)))))
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Правильно, томущо повітря легше за воду. Вода крапає під своїм власним тиском, а не під тиском якоїсь помпи. Відповідно, повітря проситься нагору, а вода донизу. По законам поверхневого натягу рідин, вода проходить крізь повітря.
    Тут ситуація інша, адже система повністю герметична і під температурою. відповідно виникає ізобарний процес. Під дією температури повітря розширюється, і вода також. При 90 градусах вода вже починає випаровуватися, і пара перемішується з повітрям. Густина змінюється і повітря рухається, під тиском!!, разом із водою, і відповідно мало б вийти через пробку. Так вода всеодно буде огинати повітря, але воно також буде рухатися зарахунок тиску і розширення.
     
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Ого, як пацани загнули. :mocking: Мені також дивно, чому пробка могла залишатися в пічці. Але радий що так все легко обійшлося (сподіваюся що обійшлося).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)