Закипаю

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MARTINI, 6 сер 2009.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    поїздив я один день , потішився, і вчора вилізли нюанси. Замигала лампочка рівня води. Ну, думаю, ось воно і повернулося. Став, дивлюся під капот, в районі бачка все сухо, значить це вже не схоже на те що було, бо воду гнало саме через бачок.
    Довго придивлявся і знайшов манюню дзюрку на верхньому патрубку радіатора через яку капала вода. Очевидно патрубок був уже підуставший а я тоді коли була та проблема його уже усердно розминав і напевно через то він потріскав. Словом , замотав я той патрубок ізолєнтов, доляв десь пів літра води і попер з тим тюнінгом на з"їзд :) Рівень до сьогодні впав тільки трошка, лампочка навіть ще не мигала. Поїхав рано на Кривчиці, купив підходящий патрубок, поміняв, поїздив нині вже кілометрів 15-20, всьо окей. Сподіваюся що на тому інцидент вичерпано.

    Правда тепер маю іншу заморочку. Машина дуже дуже довго гріється. На трасі вище 75-80 температура не піднімається, майже до 90 стрілка ледве-ледве наближається в місті. Таке враження, що циркуляція весь час іде по великому колу. Але термостат щойно поміняли на новий. Я вже думаю може його не тим боком вставили? Може таке бути?
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Не може. А з чого ти взяв, що температура 75-80?
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Мартіні, така сама фігня. більше 80 - ай не-не. я вже хотів нову тему створювати. Також новий термостат. коштує 80 грн. Хранція. по місту - навіть до 100 доходить, але вмикається вентилятор і вона падає до 90-95.
    А термостата міняв, бо по місту більш0менш. по трасі - 70, або й 60 градусів(((((

    ІМХО: казав один електрик, що стрілка показує загнальну температуру, а не температуру в малому колі, як в ВАЗів і Москаликів (для прикладу). може це щось відіграє роль?? може на приборці одне, а в патрубках інша температура???
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    до тих всіх пригод такого у мене не було. Стрілка завжди гуляла навколо позначки 90 +/- 5 градусів, неважливо чи на трасі, чи в пробках, чи зима чи літо. Можливо зараз просто стрілка бреше... Але реально я сьогодні довго стояв заведений і жодного разу не побачив шоб вентилятор включився, а стрілка на приборці вище 85 так і не піднялася. Аж коли вертався з кривчиць досить довгий кусок там є під гору їхати, то майже 90 показувало
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Чим довше я з фольцом тим більше зустрічаюсь з "борабашними" проблемами(не тільки в себе) то з бухти барахти їхати нехоче, то кипить, то негріється. На рахунок кипіння можлино: десь в головці чи на блоці був накип(машина ненова) через який небуло відводу тепла, потім він відпав і попала о/р - закепіла(звідси повітряна пробка). За ніч машина охолонула і все гуд. На рахунок того що негріється то моя думка зніми термостат можливо він заклинив, або зламався адже машина кипіла а температура пара вища за тампературу о/р. Відповідно термостат нерозрахований на роботу 130-150 градусів(наприклад). Це моя думка, хоча я можу і помилятися!
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну 90 на приборцы це ще не 90 в реалі. Приборка точно не показує, грішить на градусів 10 тільки так. А те, що в тебе почав менше грітися мотор це наслідок заміни термостата - в вагах їх є 3 види, що підходять на твій мотор. Очевидно в тебе той, що відкриває найраніше. Думаю, міняти не потрібно, ті кілька градусів то в рамках норми. Плюс до того з наявним термостатом і з твоїми проблемами тобі буде більше часу на передбачення перегріву і його недопущення. Так що катайся сміливо і не парся.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якесь незрозуміле пояснення електрика!
    Не розумію чим відрізняється "температура в малому колі" від "загальної температури"!?
    На мою думку це брєд.
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    температура в малому колі від температури, коли відкривається термостат і в дію вступає велике коло. Розуміш??

    якщо датчик в Жигулях-тавріях стоїть прямо в головці (мале коло), то в Пассатах - в верхньому патрубку. Але коли нагрівається верхній патрубок, то і нагрівається половина радіатора. можливо це з цим пов*язано?? ХЙЗ...
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Аналогічна проблема була.......слава Богу.....

    не хочеться створювати нову тему. проблема ось в чому була:

    проїхав я за 3 дні 2 тис. кілометрів. по Карпатам. в основному брав перевали і підйоми на гору. мотор працював без тяжких навантажень. Стрілка тахометра далі 3 тис не доходила.
    І ось під кінець подорожі, при в*їзді в Яворів в мене закипає авто!!!!!!!!!!!!!! це повний піпец!!! термостат не відкривається!але ж він новий!і все добре до того працювало. добре, що мав при собі кришечку розш. бачка. поміняв - стало все добре.
    можливо це із-за того, що по Стрийській трасі я йшов 160-170????
    і в мене з*їло реально 0,5 літра масла. напівсинтетика, Хадо. Зелена банка 10W-40. зараз нічого не їсть і диму ніякого нема. ні з сапуна, ні з кришки заливної. Голову не повело.
     
  10. Resurrectrius

    Resurrectrius Початківець

    Авто:
    Leichenwagen Golf II GTI PB
    та сама фігня... з*їло масло проїхав десь 50 км и долив. Наступного дня машина почала весь час працювати на 100-110... до цього все було гут
    причому їдеш по місту рідина прогрівается до 90 і все, але тіки попадется якийсь світлофор стаєш на ньому і температура полізла вгору... і потім вже не падае...
    Заїхав на СТО попробували датчик поміняти (три штуки перепробували) один фіг нічого не міняеться... тупо завели двигун, зняли кришку з бачка (подумавши шо вона може тиск не стравлювати) і ніфіга... машина на холостому гріеться до 100-105 постійно працюе вентилятор і ніхера не хоче холонути ... пічка хреняче будь здоров... бульбашок нема... віхлоп сухий... в роботі двигуна змін не побачив... працює так як і працював до виникнення цієї проблеми... двигун 2Е... може хтось шось підкаже?
    бо перечитавши тему так для себе нічого і не виніс...

    зі.. нам би з цим перегрівом якогось Др. Хауса знайти шоб діагностував... бо це якийсь піпец
     
    Останнє редагування: 11 вер 2009
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    розказую, як я боровся з тією проблемою:

    Оскільки після того в мене почало підтікати з пластмасово патрубка, оскільки від перегріву він лопнув, то прийшлось його замінити і знову заливати воду і прокачувати систему.

    1. заливаєш воду в розш бачок до рівня Максимум. АЛЕ НЕ БІЛЬШЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2. "масажуєш" усі м*які патрубки, тобто мнеш, так щоб випустити повітря. починати треба з нижнього, що йде від термостата до радіатора. потім верхній і т.д.
    3. якщо на пластмасовій кришечці, що стоїть спереду на головці є пластмасова пробочка (а вона там має бути) - знімаєш, тільки акуратно і з відти має також вийти повітря.
    4. на шлангах, що йдуть на пічку - також від*єднуєш маленького шланга і поки не потече вода.
    5. слідкуй за рівнем води в розш. бачку. при потребі -долий.
    6. заводиш авто, але бачок не закриваєш. і можна трохи прогазувати. Побачиш - повітря бьуде виходити. коли рідина почне підніматись - глушиш, знову "промасажовуєш" все і закриваєш кришку.

    РІДИНА ВРОЗШ БАЧКУ НЕ ПОВИННА ПЕРЕВИЩУВАТИ РІВНЯ МАКС!!!!!!

    на холостому ходу грієш машину і слідкуєш - коли відкриється нижній патрубок, коли ввімкнеться вентилятор.
    Даєшщ їй охолонути (можна замкнути вентилятор, так скоріше буде) і тільки тоді можгна їхати.

    Щасти тобі!!!!!!!!!!!! напишеш про проведену роботу))))
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Херассе мануал.
    Я скільки разів туди лазив, то кожного разу заливав тосол елементарно: налив в розширювальний бачок, завів, трохи поробила на холостих і лишив. На другий день долив до максимума і поїхав. Все. Мотор 2Е.
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    то мабуть в тебе якийсь оберіг стоїть на машині)))))))))))))))
    тре свою до Батюшки звозити, або до бабки, ней яйком качне))))))))):D
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну я впринципі підтримую serg9, завжди заливав просто в бачок і їхав, потім доливав трошки. Лише один раз чи два знімав верхній патрубок пічки, але не помітив різниці)))
     
  15. Resurrectrius

    Resurrectrius Початківець

    Авто:
    Leichenwagen Golf II GTI PB
    тут питання в іншому в систему ніхто не лазив... крім того що відкрив капот и долив масла нічого більш не робилось..
    Вапрос знатакам такой: чого воно кипіти почало... я звичайно спробую той мануал виконати але не думаю шо воно допоможе..
    в понеділок напишу результат...
     
  16. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Поможе,,дядьку,
    от побачиш. десь полюбому повітряна пробка.
     
  17. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    І мене спіткала якась карма. Замітив на панелі блимання червоної лямпочки і стрілка почала тупо повзти до максимума. Попробував патрубки, але верхній робочої т-ри, а нижній холодний, не кипів. Замінив термостат і нижню пластмасову кришку. Залив тосол і чудо, стрілка поповзла зразу на максимум і лямпа блимає.
    Що це: щиток приладів чи чорний датчик??????????????????????
    П.С. Термостат відкривається, вентилятор включається. Трохи недобре їхати, блимає перед очима.
     
  18. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    А у тебе на бачку тосолу немає фішки. У мене на Гольфі був колись такий прикол, теж почала блимати і проблема як раз була у цій фішці.
     
  19. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Фішка є. Проблема в тому, що тільки повертаю ключ: лампочка блимає, а стрілка тупо повзе на максимум(не заводячи двигуна). Тільки склав панель. Благо, як донора стрілки мав старий датчик, без змін. Залишився чорний датчик біля голови, завтра поміняю(секундне діло)! Відпишу про результат!
    Дуже важко їздити коли стрілка т-ри на максимумі і лямпа блимає!!!
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На ХХ обороти помпи малі і вона напевно перестала підтримувати потрібний тиск ОР. Температура росте до 105 на приборці значить в головці вона закипає відповідно там створюється повітряна пробка і не дає потім прогнати рідину через ГБЦ через що і не падає температура коли починаєш рухатись(тобто коли обороти помпи зростають).
    Висновок - скоріше всьго починає здихати помпа. Очевидно коли спалив масло... дав машині жару і високі обороти щось зробили помпі. Так їздити багато не можна перегрієш ГБЦ пробє прокладку, або в гіршому випадку покрутить головку
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)